Friday, February 23, 2007

Start counting!!!!!!!

"I need someone…A person to talk to…
Someone who'd care to love…
Could it be you? Could it be you?
Situation gets rough. Then I start to panic.
It's not enough, it's just a habit.
Hey kid you 're sick! Well darling this is it!
You can all just kiss off into the air!
Behind my back I can see them stare!
They'll hurt me bad but I won't mind!
They'll hurt me bad they do it all the time!
They do it all the time…
I hope you know that this will go down,
on your permanent record.
Well don't get so distressed!
Did I happen to mention that I'm impressed?
I take one, one, one ‘cause you left me and
two, two, two for my family and
3, 3, 3 for my heartache and
4, 4, 4 for my headaches and
5, 5, 5 for my lonely and
6, 6, 6 for my sorrow and
7, 7 for no tomorrow and
8, 8… I forget what 8 was for but
9, 9, 9 for a lost God and
10, 10, 10, 10 for everything!!!

Everything, everything, everything!!!!!!"

Δυνατό έτσι?? Για να ανεβούμε όοοοοολοι για το Σαββατοκύριακο που έρχεται!!!!! Μην προσέξετε τους στίχους όμως για να μην "πέσετε"... Απλά ακούστε το ΟΛΟΚΛΗΡΟ και...Jump around!! ;)

11 comments:

Spyros said...

Ti na pw gia to kommati....
Ena apo ta agaphmena mou :)
Kai sto telos asxeta me stixous dinei aisiodoksh nota!
Kala na peraseis to savatokuriako sou...:)

snikolas said...

Καλό ΣΚ. :)

jul said...

Χρονια πολλα για αυριο κουκλιτσα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΣΜΟΥΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΚ

gsus said...

Να τα εκατοστήσεις!
Χρόνια Πολλά my fellow blogger!

Spyros said...

Kapoia ginetai 25 shmera??
Xronia polla kai oti epithymeis na to patheis.......! :)

Georgia said...

*Spyros: Χαίρομαι καλέ μου Σπύρο! Εγώ το θυμήθηκα πριν δύο εβδομάδες περίπου, και από τότε το ακούω συνεχώς! :) Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα! :)
*nikolas: Καλά Σαββατοκύριακο γλυκέ μου!! :)
*julia: Κουκλίτσα μου!! Ευχαριστώ πολύ πολύ! Φιλάκια πολλά πολλά! :)
*gsus: Καλέ μου Κωνσταντίνε, σ'ευχαριστώωω! Φιλάκια! (μ'άρεσε αυτό το "fellow blogger"!) :)

Georgia said...

Γλυκέ μου Σπύρο, ναι, κάποια γίνεται 25 σήμερα!! ;) Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ! Ελπίζω να πιάσει η ευχή σου.....! :)

Βαγγέλης Μπέκας said...

11...
Για ενα βραχνό αλήτη!

Georgia said...

*vita mi: Δικό σου, αγαπητέ Vita mi! :)

Anonymous said...

xronia polla esto kai kathysterhmena.....

Blogaki said...

Κι από δω:
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!
ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΟΥΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ!!!!!!!!!!!