Saturday, February 17, 2007

Gimme five man!!!

Καθυστερημένα μεν αλλά "Κάλλιο αργά...."! Έπειτα από πρόσκληση της proserpinas και της julia! (Thanks girls!) αποφάσισα να εκτεθώ κι εγώ στα μάτια σας! (βαθιά ανάσα......breathe in-breathe out......)
1) Eίμαι επιρρεπής στις καταχρήσεις κάθε είδους! (τσιγάρο, αλκοόλ, φαγητό) Το σεξ το παραλείπω γιατί δεν ξέρω εγώ από τέτοια πράγματα! (γέλασε κανείς????)
2) Εδώ και μερικές μέρες ζω μία "περίεργη" κατάσταση που θα μπορούσε κάλλιστα να είναι σενάριο ταινίας! (όχι τρόμου, ελπίζω!)
3) Έχω παθολογικό φόβο με τα έντομα! (μπορώ να μείνω στον τόπο αν με πλησιάσει πετούμενο μεγαλύτερο από μύγα, κυριολεκτώ!) Αυτό δε συμβιβάζεται με την ιδιότητά μου ως Δασοπόνου (ναι, έχω γίνει ρόμπα πολλές φορές μέσα στο δάσος όταν όλοι πάνε ανατολικά πχ κι ένα παλαβό τρέχει κατοστάρι προς την αντίθετη κατεύθυνση!) και οσονούπω θα πρέπει να σκάσω πολλά λεφτά στους ψυχολόγους για να το ξεπεράσω!
4) Όταν κάνω ζημιά/χοντράδα/πατάτα, καταφεύγω στα νάζια και στο αθώο ύφος "Το 'θελα?? Δεν το 'θελα!" και (σχεδόν) πάντα βγαίνω λάδι! (έχω εισπράξει μούτζες βέβαια και μπινελίκια αλλά μετά όλοι το μετανιώνουν που μίλησαν άσχημα σε ένα αθώο πλάσματάκι, που στην τελική δεν έφταιγε επειδή το συλλεκτικό βάζο αποφάσισε να τσακιστεί από το τραπέζι!!!!)
5) Δεν παραδέχομαι ποτέ ότι κάτι με πείραξε/πλήγωσε και ντρέπομαι να ζητήσω χάρη/βοήθεια για το οτιδήποτε...Έτσι, οι άλλοι θεωρούν ότι μπορώ να χειριστώ όοολες τις καταστάσεις και ότι μπορούν πάντα να βασίζονται σε μένα για οτιδήποτε! (μπορούν αλλά αυτό μου κοστίζει σε ψυχική ηρεμία...)
Αυτάααα..... Λοιπόν κάνω πάσα το gimme five στους εξής αγαπητούς blogger: evaki, Φώτης, effaki, gsus, nikolas!
Και εις άλλα με υγεία παίδες!

6 comments:

Spyros said...

Tha sxoliasw a la georgia, me thn seira kai organwmena diladis:
1)tora ti na po.. mia kataxrhsh einai pou kanei kalo, ki esu den tin xereis ki exeis piasei tis anthygeiines!
2)na mas peis pote vgainei sto cinema..:P :)
3)xaxaxa, auto tha pei dasoponos me kotsia..esy eisai pou tha fylas ta dash mas ??
4)mou ti dinoun ta naziarika atoma,ekmetalleyontai to monadiko adynato shmeio mou(atss)
5)epitelous enas anthropos pou mporoume na vasistoume gia ta panta, kai malista xoris na zhta antallagma ;b

JoaN said...

ayto to al la Georgia 8a to antigrapsw lepon:
1)Epishs, ton kafe den blepww k aporw me thn kardia soy!
2)Ftaine ta feggaria k polloii se lennn trelhh salala, twra an bgei se Dvd 8a 8ela na to dw. Sta extras na dwsoume k thn "apodrash soy.."
3)Oxi psyxologoi! OXI. Emeis ti kanoyme dw?!esy de moy pes pws eiste group klp...? "bastame na se Bastw na anebeis to boyno me ta entoma"olE!
4)Ekneyristiko ayto nai. den 8a epekta8w mh ginw sklhrh.
5)ayto syndeetai me to 4. kai einai krima kai gia sena k gia toys allous...

jul said...

Συνεχίζω και εγώ....αλά Γεωργία,
1. Μονο το σεξ ειναι καταχρηση που αξίζει και δεν κοστίζει (μα καλα γαμάτα το είπα)
2. Συμφωνώ με Σπύρο, πότε βγαίνει στο σινεμά!
3. Αυτό να το κοιτάξεις. Ακου εκεί Δασοπόνος και δεν μπορει τα έντομα...τσ τσ τσ
4. Χμμμ και εγώ έτσι τους ρίχνω...:Ρ:Ρ Περνάει όμως αυτό το στύλ...χεχε
5. Καλα οχι πάντα...αλλά γενικά ειμαι εγωιστρια...

Georgia said...

Spyros: Καταρχάς, πολύ μου αρέσει που συνεχίζετε να γράφετε βάζοντας σε σειρά τα σχόλιά σας! Είμαι παράδειγμα προς μίμηση τελικά! (ποιος γέλασε??? Το άκουσα αυτό!) Συνεχίζω κι εγώ έτσι λοιπόν!
1) Έχεις δίκιο αλλά πού ακριβώς κάνει καλό το σεξ είπαμε? Υπάρχει αντίστοιχη επιστημονική βιβλιογραφία που να το επιβεβαιώνει αυτό?? ;)
2) Αφού μου το ζητάτε τόσο επίμονα, θα κάνω post με όοοολες τις λεπτομέρειες για να μη μείνετε και με την απορία!! Πώς σας φαίνεται?? Επειδή ο Spielberg είναι κομματάκι απασχολημένος τώρα τελευταία και θα αργήσει να τη μεταφέρει στο πανί! :P
3) Η δουλειά μου δεν θα είναι να τα φυλάω (Ο Θεός να τα βοηθάει τα καημένα...)! Είναι πιο πολύπλοκο, εντάξει???
4) Κι εμένα, ακριβώς αυτό! ;)
5) Ποιος είπε χωρίς αντάλλαγμα?? Α, δε γίνονται αυτά! Έχω και φουσκωμένους λογαριασμούς να πληρώσω!

Georgia said...

*Joan: 1)Πω πω... Έχεις δίκιο κούκλα!! Συμπληρώνω λοιπόν και τον καφέ! (σε μεγάαααλες δόσεις μιλάμε!)
2) Τα φεγγάρια φταίνε λες ε?? (τον Ερμή μου τον ανάδρομο μέσα!) Μ' αρέσει η ιδέα σου, σε παρακαλώ όταν θα συναντηθώ με τον Steven, να έρθεις κι εσύ να το προτείνεις, μπας και τον ψήσουμε καλύτερα! ;)
3) Α, ναι! Το ξέχασα το groupάκι μας! OK, μέσα, κάθε βοήθεια δεκτή! Κι εγώ μετά για σας, ό,τι θέλετε!!
4)Μα γιατί??? Το 'θελα??Δεν το 'θελα!! ;)
5) Κρίμα κι άδικο αλλά τι να κάνω που το σύνδρομο της Μητέρας Τερέζας με κυνηγάει ακόμα! Φιλάκια!

Georgia said...

*Juliaki: Αχ, αυτό το αλά Γεωργία πολύ μου αρέσει! (είμαι ψώνιο τελικά, να θυμηθώ να το κοιτάξω....!)
1) Δεν κοστίζει ε?? Μου βάζεις ιδέες! ;)
2) Βλ. Νο 2 σχόλιο που έκανα στον φίλτατο!
3) Μα δεν το κάνω επίτηδες!! :( Απλά κοκκαλώνω, παγώνω, μου κόβεται το αίμα, ιδρώνω, ξειδρώνω... (το έκανα αρκετά δραματικό??)
4) Σ' ευχαριστώ πολύ κουκλίτσα! Πες τα χρυσόστομη!! Μα τόσο κακό είναι πια?? Δεν το κάνουμε από κακό, έτσι δεν είναι?? ;)
5) Δε θα έλεγα εγωίστρια... Απλά φοβάμαι την έκθεση της αδυναμίας μου... (αυτό μάλλον είναι που πρέπει να κοιτάξω πρώτα πρώτα!) Φιλάκια πολλά πολλά!