Monday, February 05, 2007

Δε σ'ακούωωωω!!Χάνεσαι, χάνεσαι... Πάτα το μηδέν....!!!

Άκουσε να σου πω καλό μου σύμπαν... Όταν κάνω ευχές να χτυπήσει το τηλέφωνο, δεν εννοώ να χτυπήσει από 10 άσχετους (κυριολεκτώ! το σημερινό θα γραφτεί στα χρονικά της Vodafone!) που με θυμήθηκαν στα καλά του καθουμένου!
Εννοώ να χτυπήσει από ένα συγκεκριμένο άτομο!!
Και μη μου τα γυρνάς τώρα εμένα ότι και καλά να προσέχω τι εύχομαι! Δε θέλω άλλες πλακίτσες τέτοιου είδους! Σαν τον καπετάνιο που ζήτησε 50 πόντους δε λέω τι, και του έστειλες 50 πόντους μούτσο!! Και αν είναι να κάνεις κανένα καλό, κάντο σήμερα, (That's not a request! It's an order!!!) αλλιώς απλά προσπέρασέ με την επόμενη φορά που θα σου έρθει η όρεξη για αστειάκια! Εντάξει???
Άμε στην ευχή τώρα και κοίτα να ισιώσεις τα προηγούμενα μην αγριέψω!!! (Αφού δεν παίρνεις από ευχές, θα πάρεις από φοβέρες!!!!!)

22 comments:

ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

Έτσι Μπράβο καλή μου, μη μας περάσουν & για μοιρολάτρες! Όμως, επειδή μια καλή παροιμία λέει: "συν Αθηνά & χείρα κίνει", αν δεις εσύ πάλι να μην σου τηλ. μην καθυστερήσεις κι άλλο! Πέρτον εσύ!
Άντε, Με το καλό να τον ακούσεις!
Φιλιά

ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

*Πάρτον (αντί πέρτον)

Georgia said...

Κουκλίτσα μη μου βάζεις ιδέες! Μη μου βάζεις ιδέες και την κάνω πάλι την εξυπνάδα μου και δε μας σώζει κανένα σύμπαν μετά! Μάκια, καλή εβδομάδα!!

jul said...

Η ηλιαχτίδα λεει να τον πάρεις, εγω λεω να κρατηθείς..αν και εγω δεν ξερω τι θα εκανα...παντως το σίγουρο ειναι οτι θα έπρηζα οοοοοοοοοοοοοολους τους γύρω μου για το πρόβλημά μου...:):)

Georgia said...

Δεν παίρνω κι ας χτυπιέμαι! Για ένα καθαρό κούτελο ζούμε σ'αυτήν την παλιοκοινωνία! (Ξανθόπουλος) Και παρεπιπτόντως, μιλιά δε βγάζω στους γύρω μου, πάγια τακτική του καταστήματος! (γι'αυτό σκάω μόνη μου!) Εσείς την πληρώνετε μόνο, αλλά τι να σας κάνω?? ;) Φιλάκια Juliaki!

snikolas said...

Τι θα γίνει; Όλα από τα αγοράκια θα τα περιμένετε εσείς τα κοριτσάκια; Πάρε τηλέφωνο ρε και μη μασάς. Στην τελική καλύτερα είναι να ξέρεις μια ώρα νωρίτερα τι θα γίνει.

Georgia said...

Nαι αγαπητέ μου, όλα από σας τα περιμένουμε γιατί όταν θέλετε κάτι, τρέχετε! Και όταν δεν παίρνετε τηλέφωνο, κάτι σημαίνει σωστά? Οπότε γιατί να το κουράζουμε?? Ώχουουου πια... Αλλά εμένα στην τελική δε με νοιάζει, εγκυκλοπαιδικά την κάνουμε την κουβέντα! (δε με νοιάζει λέω, δε με νοιάζει, δε με νοιάζει!!!)Φιλάκια!

Χρίστος said...

Καληνύχτα! "δεν με νοιάζει - δεν με νοιάζει - δεν με νοιάζει"- Φιλάκια

Spyros said...

Kai de xtypaei to tileeefono (a capela)
Telika xtipise mis snoopy??

Georgia said...

Σ' ευχαριστώ καλέ μου Χρίστο που συμφωνείς κι εσύ μαζί μου ότι "Δε με νοιάζει, δε με νοιάζει, ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ!!!!" ;) Φιλάκια, καλημέρα!
Μr Thundercat ευχαριστώ για την ευγενική χορηγία του all time classic τραγουδιού! (δε θα σε πετύχω πουθενά?? Θα σου πω μερικά πράγματα για το πως κάνουμε συμπαράσταση!Μάθημα 1ο: Στο σπίτι του κρεμασμένου.... u know the rest!) Η απάντηση στην ερώτησή σου, βρίσκεται στο blog σου! Φιλάκια!!

pietà said...

Να την κάνω ΠΑΛΙ της εξυπνάδα μου, ακούω... Άστο αγάπη μου, εκείνος πρέπει να θέλει πιο πολύ...
Καλημέρα!

Georgia said...

Kαμία εξυπνάδα δεν έκανα! Κυρία με γνωρίσατε, κυρία θα μείνω!! Καλημέρα pietaki!! Φιλάκια!

pietà said...

Έεεεετσι μπράβο!!!!

Georgia said...

Ευχαριστώ, ευχαριστώ... !!!

Effie said...

Sorry αν στο χαλάω βρε Georgina, αλλά άντε και σου τηλεφώνησε: ;Eχετε πραγματικά κάτι να πείτε; Αν ναι, τότε παρ' το το γαμημένο το τηλέφωνο να ξεμπερδεύεις!
Αν όμως όχι (που είναι και το πιθανότερο σε τέτοιες περιπτώσεις), βγες βόλτα, άκου μουσικούλα, κάνε chat, κάνε φασίνα, γενικώς κάνε οτιδήποτε άλλο απο το να περιμένεις σαν το μαλάκα πάνω απο το κωλοτηλέφωνο!!!

Ελπίζω να μην παρεξηγείσαι - δε σου τα χώνω, απλά μου φαίνεσαι πολύ εντάξει παιδί και σίγουρα you deserve better!

Georgia said...

Δεν παρεξηγούμαι effaki! Ίσα ίσα! Αλλά χθες ήταν η τελευταία ευκαιρία που έδωσα σ'αυτή την ιστορία! Πίστεψέ με, σήμερα ούτε πάνω απ'το τηλέφωνο περιμένω και έδωσα και το σιχτίρι μου και ηρέμησα! Με συνοπτικές διαδικασίες κι έξω από την πόρτα! Και τι καλά που αισθάνομαι!! Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια... (κοκκίνισμα!) ;) Φιλάκιααα!!

Anonymous said...

Διαβάζω το ποστ και τρώω άλλο ενα ντεζα βου (το χω ζήσει και εγώ μήπως?)

There is nο easy way out φιλενάδα
Οπως λέγαμε και στα 80'ς

Georgia said...

Έεετσι, κάνε συμπαράσταση theo μου! Μα κόντεψα να το σπάσω το ρημάδι χθες! Κάθε φορά που το σήκωνα, έκανα κι από μία αναδρομή στο παρελθόν μου... (μπρρρ!) ;)

Blogaki said...

Έχω χάσει επεισόδια μου φαίνεται...ζω το δικό μου προσωπικό δράμα! Να σημειώσω εδώ ότι σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να ακούσεις τις συμβουλές του Νικόλα, αντίθετα θα ακολουθήσεις κατά γράμμα την Pieta γιατί χρησιμοποιεί δική μου ατάκα!!;)
Σε φιλώ γλυκουλίνι μου!!!

Georgia said...

Aυτό κάνω, αυτό κάνω!! Αν και σου υπόσχομαι κι εγώ κουκλίτσα αν παρεκτραπώ, να μη σου το πω! ;) Όσο για το δικό σου προσωπικό δράμα, τι να πω?? Φταίνε οι αφίξεις που είχαμε αυτές τις μέρες! Άντε στα σπιτάκια τους να ησυχάσουμε.... Flat, that is...

B said...

Τελικα χτυπησε;;

Georgia said...

Nαι... Πολλές φορές! Όχι από το σωστό πρόσωπο όμως! (...)