Friday, February 09, 2007

Απολογισμός (?)

  • Έχω πυρετό! (το 38άρι μου το χτύπησα! Καταραμένη ίωση, τώρα με θυμήθηκες??)
  • Βαράω μπιέλα με την ευτυχία και την ανεμελιά γύρω μου! (στρουμφοτσαντίζομαι λέμε!!!!)
  • Αύριο δουλεύω 9-5!
  • Μεθαύριο ξαναδουλεύω 9-5 και μετά φεύγω ταξιδάκι προς Φοιτητούπολη να δώσω το στερνό μου μάθημα και να περάσω μία εβδομάδα απόλυτης κραιπάλης! (PS: Το μάθημα είναι προγραμματισμένο στις 14 Φλεβάρη... Κακό κάρμα να το πω? Την τύχη μου την ανέμελη να το πω??)
  • Η συγκάτοικός μου σπεύδει από Κέρκυρα προς συμπαράστασιν! (για να μου δίνει νερό, να με χτυπάει στην πλάτη και να μου φωνάζει "No pain Rocky!!!" μέσα στο αμφιθέατρο!)
  • Οι φίλοι που θα με φιλοξενήσουν (βλέπε προηγούμενο post!) με προειδοποίησαν ότι έχουν άγριες διαθέσεις! (θα προλάβω να πάω να δώσω ή δε θα ξυπνάμε πάλι?)
  • Εδώ και καμιά ώρα ακούω καψουροτράγουδα (Τερλέγκας και δε συμμαζεύεται!) σερφάροντας στο Ίντερνετ! (το ρίχνω το επίπεδο που και που!)
  • Κάτι εξετάσεις που πήρα χθες έδειξαν κάτι "απροσδιόριστο"! (να ανησυχήσω ή να πάω να βάλω φωτιά στον ακτινολόγο?)
  • Από χθες έχω κλείσει οχτάωρο στο τηλέφωνο καθυσυχάζοντας ερωτοχτυπημένους φίλους και επαναλαμβάνοντας σταθερά το μάντρα "Εμένα δε με νοιάζει, εμένα δε με νοιάζει!" όταν η κουβέντα γυρνάει στη δική μου προσωπική ζωή!
  • Με έχει καταλάβει μια αισιοδοξία (μέχρι χαζοχαρουμενιάς μη σας πω!), άνευ λόγου και άνευ βάσης δεδομένου ότι όλα μου πάνε όπως αυτά θέλουν! (εκτός από καλά!)
Γιατρέ μου τι έχω πάθει? Με πήρε το τριώδιο και με σήκωσε? Μήπως έχω τον Ερμή ανάδρομο? Να κόψω το τσιγάρο μήπως και να αρχίσω να τρώω πορτοκάλια? Με χάνετε σας λέω... Aν κάτι δεν αλλάξει σύντομα, με χάνετε!!!!

10 comments:

Anonymous said...

Πρώτον φο-βε-ρή γελοιογραφία

Δεύτερον στο γιατρό γρήγορα για την ιωση (δεν παίζουν με αυτά)

Τριτον έστειλα μέιλ στο wordpress και τσακώθηκα για πάρτη σου , ετσι και σου ξανακόψουνε κόμμεντ θα έρθω blogger

Georgia said...

Υοu 're my heroe!!!!! Σμμουάκ! :) Έχει καιρό να τσακωθεί άντρας για πάρτη μου! Και να τους πεις εκεί στο παλιοwordpress να μην παίζουνε με τα θηρία εντάξει??? Τη γελοιογραφία λέω να την τυπώσω και να τη μοιράζω αύριο στη δουλειά μπας και βρω καμιά άκρη! Όσο για την ίωση, ακολουθώ δική μου ιατρική και μέχρι στιγμής έχω καταφέρει μόνο να τον ανεβάσω τον πυρετό! (38,3 μετράω τώρα.... Την ανεμελιά μου μέσα...!)

B said...

- Περαστικα
- Περαστικα Χ2
- Σαββατιατικα;; Και εγω 9-5.
- Κυριακη;; Και εγω 9-5. Μηπως δουλευουμε μαζι;;
- ...
- Καλη ειναι η αισιοδοξια μωρε. Φαντασου να εκοβες φλεβες...ή μηπως κοβεις;

Georgia said...

Ευχαριστώ!
Ευχαριστώ X2!
Ναι γμτ.... (τελικά 9-6 σήμερα...)
Ξανά ναι, γμτ...
Συνάδελφεεε??? Is that u??? ;)
Όχι εντάξει, φλέβες δεν κόβω! Ακόμα...
Kisses! :)

JoaN said...

nai na kopseis to kapnisma , nai ta portokalia kalo 8a kanoun ektos an exeis gastritida, nai o emrhs olo k kapoia stigmh 8a nai anadromos etsi gia na mas kourazei. :S krata gera par ayta! perastika s!
:D

Anonymous said...

κουράγιο, φάση είναι θα περάσει!

περαστικά και καλή επιτυχία!

Georgia said...

*Joan: Κάπνισμα δεν κόβεται, τη χρειάζομαι μια κατάχρηση, μην τρελαθούμε και τελείως! Κρατάω κούκλαααα! (τι ακριβώς είπαμε να κρατήσω, δε θυμάμαι??) ;)
*Αλεξάνδρα: Σ' ευχαριστώ πολύ κούκλα! Κι εγώ φάση ελπίζω να είναι! (σε συνδυασμό με ίωση.....) :)

JoaN said...

την κουπαστή. θα έχει φουρτούνα. (έρχεταιι βροχηή έρχεται μπόρα σαλαλαλα)

pietà said...

Άντε καλέ που σε χάνουμε!
Έλα να ξυπνάμε!!!!
Καλημέραααααα!

Georgia said...

*Joan: Όχι άλλη μπόρα κι άλλη φουρτούνα!! Όχι άλλο κάρβουνοοοοο!!!(το είπα αρκετά δραματικά???) ;)
*pietaki: Πού είσαι εσύ??? Ε? Ε? Ε? Πού είσαι λέω???? Φεύγετε με το φανταστικό blogaki κι αφήνετε πίσω σας συντρίμμια! Να μην επαναληφθεί! ;) Καλή εβδομάδα, φιλάκιααα!