Saturday, February 17, 2007

Επίπεδο??Ποιο επίπεδο???

Χρειάστηκαν μόνο 4 μέρες για να (ξανα)συνειδητοποιήσω ότι εμείς οι γυναίκες, ανεξαρτήτως ηλικίας, μόρφωσης, κουλτούρας, πνευματικού επιπέδου, επαγγέλματος κλπ κλπ όταν πρόκειται για αισθηματικά ζητήματα (και μάλιστα τραυματικά!) αντιδρούμε/ξεσπάμε με τον ίδιο τρόπο! (όταν τουλάχιστον μαζευτούμε παραπάνω από 3 στην ίδια παρέα!) Ναι, καλοί μου blogger! Αναφέρομαι στα ΚΑΨΟΥΡΟΤΣΙΦΤΕΤΕΛΙΑ!
Βρε δεν πα να ακούς Mozart με το που ξυπνάς, όταν χωρίσεις/απογοητευτείς/καψουρευτείς θα πάρεις την πιο έμπιστη (ελπίζουμε όλες!) φίλη (η οποία θα φροντίσει να μαζέψει ανάλογη παρέα!) και θα πας να βγάλεις τον πόνο σου σε μπουζουκομάγαζο! (ας το παραδεχτούμε κορίτσια....)
Και όταν λέω να "βγάλεις τον πόνο σου", εννοώ να μη βάλεις κ%λ* κάτω από το χορό όλη νύχτα και να πνίξεις τα εναπομείναντα εγκεφαλικά σου κύτταρα σε σφηνάκια Camicazee (κερασμένα εννοείται!) Και ας βάλεις μετά Μάλαμα και Nick Cave, όταν γυρίσεις σπίτι σου... (αυτό δεν το ξέρει κανείς...)
Δεν έχω εξήγηση για το φαινόμενο. Το έχουμε κάνει (κρυφά!) όλες, δεν το παραδεχόμαστε ποτέ (ούτε μετά από το βασανιστήριο της σταγόνας!), δεν το συζητάμε ούτε μεταξύ μας.... (θα κλείσουν σπίτια αν το κάνουμε αυτό!)
Δεν έχω συμπέρασμα, απλά παραθέτω μερικά δείγματα τσιφτελοκατάστασης που μισούμε να αγαπάμε!
No 1 No 2 No 3
ΥΓ: Oι άντρες σε αντίστοιχες καταστάσεις ακούνε Τερλέγκα, Καρρά και "Στην υγειά της αχάριστης"! (Όχι που δε θα σας ρουφιάνευα κι εσάς...!)

13 comments:

gsus said...

Είχα την εντύπωση ότι οι γυναίκες περνάνε τον χωρισμό κρεμασμένες από το ακουστικό του τηλεφώνου, περπατώντας μέσα στο σπίτι με ένα ποτήρι ουίσκι, χαϊδέυοντας όλα τα έπιπλα με το δάχτυλο, κοιτώντας έξω τη βροχή ή τρώγοντας παγωτό και χαζεύοντας Μεγκ Ράιαν.
Και ότι οι γυναικοπαρέες στα μπουζούκια απλά ψάχνουν άντρα.
Μου άνοιξες τα μάτια, georgia.
[τα 5 μου μόλις βρω τι να γράψω]

Spyros said...

Ti ennoeis? Diladi ki ESY etsi kaneis? Opws diavaza to post nomiza oti tha kateliges sto oti se parasyroun to kahmeno, klpklp :)
Entaxei, toulaxiston einai kalytera apo ton malama.. (kakia)
(kala to no3 skizei, poso mallon h ermhneytria)

JoaN said...

georgia isws na nai k etsi... twra giati egw exw kollhma k 3espaw (gia oles tis synais8hmatikes anataraxes-ti lew pali?!)me ayta poy akoyw olo ton kalo kairo?
nai tsifeteli nai! kai 8a nai to ase ta psemata px.(Malamas)

Blogaki said...

Τι πήγες κι έκανες μαρή στην φοιτητούπολη;;;
Αυτά σου έμαθα εγώ;;;;
Τέλος πάντων, το'χω κάνει κι εγώ κάνα δυο φορές, αλλά με τόσο πολύ αλκοόλ που μετά δεν το θυμόμουν!! :)
Δυστυχώς υπάρχουν φωτογραφίες...

Anonymous said...

1.Δεν ξέρω πολλές γυναίκες να υποφερουν για αισθηματικής φύσης ζητήματα - μόνο εσένα.
Οτι πεις θα το δεχτω ελλείψη δεδομένων.
2.Δεν ξέρω τι κάνουν οι άλλοι αλλα εγω έχω περίεργο playlist σε τέτοιες περιόδους, ακούω ποπ δεκαετίας του 70 (Τραβόλτας και έτσι)

Georgia said...

*gsus: Αυτά τα κάνουν μέχρι τις 12! Μετά τη Μεγκ Ράιαν έρχεται και σου γυρνάει το μάτι ανάποδα και όποιον πάρει ο Χάρος! (όχι εμάς ελπίζουμε!) Αλήθεια εσείς τι κάνετε? Βοήθησέ με κι εμένα γλυκέ μου! Περιμένω το post σου! Kisses!
*Spyros: Ναι, κι ΕΓΩ έτσι κάνω (sometimes...)! Πειράζει?? Αυτό εννοείται, ότι με παρασύυυρουν... (με νάζι!) :P Λίγα για το Σωκράτη, έτσι?? (Ώστε τα άκουσες κι εσύ τα τραγουδάκια, ε??) ;)
*joan: Εσύ γλυκιά μου είσαι καλό κορίτσι και καλά κάνεις! (πότε θα πάμε μαζί σε τέτοια σύναξη?? Στα πλαίσια πάντα του group therapy!) ;) "... και βγες απ'τον τεκέ..." Έεεεετσι!

Georgia said...

*blogaki: Τι έκανα? Τίποτα δεν έκανα!! Το μάθημά μου πήγα να δώσω και διάβαζα ολημερίς κι ολυνυχτίς, ρώτα να σου πούνε!! Άσχετο που δε δώσαμε τελικά! (με παρασύρανεεεεεεε Μαρινάκι μου...) ;) Αλκοόλ? Τι είναι αυτό?? Φωτογραφίες??? Μη με αγχώνεις τώρα, μη με αγχώνεις!! Πρέπει να το ψάξω λίγο.... Φιλάκια μικρό μου blogaki!! (missed u!!)
*Theo: Πίστεψέ με γλυκέ μου, μας έχουν περικυκλώσει, ζουν ανάμεσά μας! Στην επόμενη θα σε καλέσω να το διαπιστώσεις και μόνος σου και για να σχολιάζουμε μαζί! Εσύ είσαι ο άντρας για τον οποίον οι γυναίκες ακούνε αυτά τα τραγούδια και κατεβάζουν τα Camicazee σα νεράκι! (το εννοώ!) Stayin' alive for ever!! Φιλάκια καλέ μου Τheo!

snikolas said...

xm... na kai kati kainourgio! telika den tha sas matho pote!!! kai na mhn akouso ksana pos mono oi antres einai idioi! :)

ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

Eγώ κουκλίτσα πάντως, θα πω Μπράβο αν αυτό νιώθεις πως θέλεις-έχεις ανάγκη τη δεδομένη στιγμή! Why not, άλλωστε;;; Μη σου πω κιόλας πως ψιλοζηλεύω όσες μπορούν & το κάνουν!!! Δυστυχώς ή ευτυχώς (& λέω αλήθεια, όχι μ@λ@κίες) εγώ δεν μπόρεσα ποτέ να βρω το θάρρος να χορέψω τσιφτετέλι... Μόνο στο σπίτι, μπροστά στον καθρέπτη, ταίριαξα & με το Romeo μου που δεν χορεύει γενικά... Ξένα όμως, του δίνουμε & καταλαβαίνει! Ευτυχώς, γιατί ο χορός όπως πολύ σωστά λες κι εσύ, είναι μεγάλη εκτόνωση!
Φιλάκια & Καλή εβδομάδα!

JoaN said...

ναι ναι πολύ καλό κορίτσι τρομάρα μ (χοχοχοχο)
ναι ναι να πάμε να λικνιστούμε με Θανάση κ Σωκράτηηη!
(Ρε σωκρτάατηηη που σαιι ττωραα για να φυγουμεε στις 4-η-ώραααα)

Georgia said...

*nikolas: Kαινούριο?? Δεν το ήξερες γλυκέ μου?? (πω πω, κορίτσια μας εξέθεσα!) Και ναι, ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΕΙΣΤΕ ΙΔΙΟΙ!!! (τα 'πα και ξαλάφρωσα!) ;) Kisses!
*ηλιαχτιδάκι: Κουκλίτσα, ακριβώς όπως το είπες! Why not?? Αφού έχεις κάνει πρόβες μπροστά στον καθρέφτη θα κανονίσω blogoσυνάντηση for women only για να εφαρμόσεις όσα έμαθες! (μη μου πεις όχι, δεν το δέχομαι!) Φιλάκια πολλά! :)
* joan: "Ανδρομέδα" κι άγιος ο Θεός! Σε πάω πολύ εσένα τελικά μικρή Jojo! Φιλάκια!

pietà said...

Εγώ τα λέω χρόνια, αλλά δεν μ'ακούει κανείς....

Georgia said...

Ούτε εσένα σε ακούνε κουκλίτσα?? :)