Thursday, February 08, 2007

Του Τριωδίου το πανηγύρι....

Δεν ξέρω για σας, αλλά εμένα από μικρό παιδάκι το Τριώδιο μου τη στρουμφοέδινε!! Δε μου άρεσαν ποτέ οι εκδηλώσεις χαράς, ανεμελιάς και μασκαρέματος που κρατάνε και καιρό πανάθεμά τες!
Το τραύμα μάλλον προέκυψε στα παιδικά χρόνια! Μα να είσαι 5 χρονών, με το ζόρι να σου φοράνε "χαριτωμένες" στολές μπαλαρίνας, νεραϊδούλας, μαγισσούλας, μελισσούλας (και λοιπά υποκοριστικά!), να σε μπογιατίζουν ντε και καλά και να σε τραβολογάνε σε πάρτυ με άλλα παιδάκια εξίσου στραβωμένα από το μασκάρεμα?? Και να 'χεις κι εκείνα τα έρμα τα αγοράκια να έρχονται με τα σπαθάκια τους, τα όπλα τους και να στο παίζουν σούπερ-ήρωες!!! (ήσαστε λίγο πιο βλαμμένα από μας τα κοριτσάκια, λυπάμαι που το λέω...!)
Εντάξει, μέχρι την ηλικία των 10 που δε μπορούσα να το αποφύγω, για να μη με πούνε και περίεργη, συναινούσα κι εγώ... Στην έκτη δημοτικού πάντως, με δική μου πρωτοβουλία είχα ντυθεί Κόμισσα Δράκουλας και λαχτάρησαν οι συμμαθητές γιατί δεν ήταν λέει κοριτσίστικη στολή αυτή! (ρε άντε από κει, δεν ξέρετε τι σας γίνεται!)
Από τότε, όταν μπαίνει το Τριώδιο, η χειρότερή μου! Στα πάρτυ πάντα ξεχωρίζω γιατί είμαι η μοναδική που πηγαίνω με τα κανονικά μου ρούχα, στην Πάτρα δεν πήγα ποτέ τέτοιες μέρες, στην Πλάκα μια φορά κόντεψα να κόψω τις φλέβες μου αλλά έβγαλα και το άχτι μου με τα ρόπαλα...
Προβληματίζομαι όμως... Είναι σοβαρό πρόβλημα τώρα αυτό? Αντικοινωνική δεν είμαι, ξενέρωτη ούτε... Γιατί δε μπορώ με τίποτα (μόνο με λοβοτομή!) να συμμετάσχω σ' όλο αυτό το πανηγύρι? Και η μόνη στολή που θα μπορούσα να φορέσω τέτοιες μέρες είναι της Μορτίσια Άνταμς! Μαύρη μαυρίλα δηλαδή...
Να ανησυχήσω ή να το αφήσω για μετά του Αγίου Βαλεντίνου? (αυτόν θα τον κράξω σε επόμενο ποστ!)

22 comments:

Anonymous said...

Εγω φέτος θα ντυθώ Τζων Αυλακιώτης.
Οι απόκριες δεν μου άρεσαν ποτε΄
Ειδικα οι απόκριες του 1974 ήταν τραγικές γιατι ενα ψηλο ξανθό ματσανό ονόματι Φρίντα με κυνηγούσε και με βάραγε στο κεφάλι με ένα πλαστικό ρόπαλο
Απο τότε το κάνει κάθε χρόνο ως έθιμο

Georgia said...

Τζων αυλακιώτης? Tres passe mon cher! Έχουν ντυθεί άλλοι πριν από σένα! ;) Όσο για τη Φρίντα με το ρόπαλο, κάτι θα ήξερε η φίλτατη! Πάντως ευτυχώς δεν είμαι η μόνη... Φιλάκια!

proserpina said...

Τη συμπαράστασή μου στη Μορτίσια Άνταμς, παρακαλώ

Georgia said...

Η Μορτίσια σε ευχαριστεί κουκλίτσα και ανταποδίδει! (τα λέμε από το τηλέφωνο, κάθε χρόνο τέτοιες μέρες!) ;)
Theo, ΓΙΑΤΙ ΠΑΛΙ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΦΗΣΩ COMMENT??? ΠΟΙΟΣ ΜΕ ΣΑΜΠΟΤΑΡΕΙ??????

jul said...

Απόκριες?? Απαπαπαπαπα!!!

Spyros said...

To diko sou paidiko trayma sxetizomeno me apokries den mporei na sugkrithei kan me to diko mou, to opoio to lew mono in private, mi sou po kai mono epi pliromi kiolas!

however, to kseperasa kai ekselixthika se enan fysiologiko (mpouxaxa) neo, o opoios den fovatai na ntythei sto karnavali

ΔΙΑΙΡΕΤΗΣ said...

Γιορτάζουν τις Απόκριες οι άνθρωποι που περιμένουν τέτοιες μέρες για να βγάλουν τα απωθημένα τους.
Αν το κάνεις συχνότερα απο 2 φορές το χρόνο, νομίζω πως δικαιολογημένα είσαι (και ντύνεσαι) "normal".

Anonymous said...

θα απελευθερώσω τα κόμμεντς σου τώρα

Georgia said...

*julia: Χαίρομαι που συμφωνούμε!! ;) Φιλάκια!! Δε μπορώωωω να σου αφήσω comment πάλιιι!!! Τι έγινε????
*Spyros: Λάμπα ανάκρισης στα μούτρα: "Μίλα ρεεε!! Λέγε γιατί αλλιώς θα σε βασανίσουμε αλύπητα!!!" (αλήθεια, τι σου συνέβη?? Πες μου και θα σε βοηθήσω να το ξεπεράσεις! Ή μπορεί απλά να βάλω τα γέλια!!) :P
*Διαιρέτης: Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου καλέ μου! Άσε που πώς να διασκεδάσεις άμα είσαι ντυμένος με 100 κιλά τούλια και μετάξια και κορδέλες? (στην περίπτωση που έχεις ντυθεί πχ Μαρία Θηρεσία!!) :P
*TEO: Επιτέλους! Merci! ;)

kotosalata said...

Εγώ πάλι είμαι ανάλογα με τα κέφια μου. Φέτος είμαι ανάμεσα σε Μορτίσια Άνταμς (ή και Wednesday) και Πίππη Φακιδομύτη λόγω περιορισμού στο θέμα του πάρτυ που θα πάω. Τι συμπέρασμα βγάζεις??

Georgia said...

Ψηφίζω με 1000 Μορτίσια ή Wednesday! Η Πίππη Φακιδομύτη ποτέ δε μου άρεσε! Καλημέρα κούκλα!

Spyros said...

de mporw na to pw, akoma kai an esi den baleis ta gelia kai me boithiseis (nai kala!) tha ta valoun oi alloi..:(

JoaN said...

Emena giati moy aresan oi apokries? giati ntynomoyn me aytosxedies stoles apo mwro? giati den nty8hka pote basilisa ths nyxtas? giati ?
Poso sobara mporei na eimai?

Giati ta teleytaia xronia den ginontai party gia na maskareytw tipota periergo? giati den me kalounnnn? Giati parola ayta Parta de 8elw na paw? Giati de m aresoyn oi ropalies? (
Giati to tragoydi ayto panta na leei demporw?salal giati to tragoydi ayto na nai lyphtero? salala)

Georgia said...

*spyros: Έεεελααααα..... :( Πες μουουουου... Εγώ που σ'αγαπάαααωωωω!!! Που θα σε πάω στο Βορρά να ρίξουμε ξύλοοο! Πουθενά δε θα το πω! Πουθενάααα! Στείλτο με email, με φαξ, με γράμμα, με ταχυδρομικό περιστέρι στην ανάγκη βρε αδερφέ! Και σου υπόσχομαι... στους καλύτερους θα σε τρέξω για να σε γιατρέψουν! Δε θα λυπηθώ τα λεφτά! ;) Ε φανταστικέ Σπύρο????
*Joan: Καλωσήλθες κουκλίτσα! Λοιπόν, ήρθες στο κατάλληλο μέρος! Θα κάνουμε group therapy, εσύ, εγώ κι ο Σπύρος και θα τα λύσουμε όλα!!! Μη μου αγχώνεσαι!!! ;) Φιλάκια!!

Spyros said...

entaxei, alla pou na to steilw? prospathisa sto noreply-comment@blogger.com alla prin pathsw 'send' katalaba oti kati paizei..den eimai kai xazos. me ta peristeria den ta paw kala..

Georgia said...

Μήπως να δοκίμαζες στο georgia_lem@yahoo.gr?? Και θέλω όοοολη την αλήθεια, έτσι?? Θα το καταλάβω αν πας να μου τη σκάσεις! ;) Θέλω δράμα και σασπένς! Εντάξει?? (παρεπιπτόντως εγώ τα φοβάμαι τα περιστέρια αλλά τώρα δε μιλάμε για τα δικά μου τραύματα...)

JoaN said...

kalws se brhka georgia! twra to gegonos pws esy me Spyro eiste group therapy... den 3erw an me hremei h na me agxnwei pio polu :P

Georgia said...

Να μη σε αγχώνει καθόλου! Αλλά αν είναι να σε κάνει να νιώσεις καλύτερα, το Σπύρο θα τον αφήσουμε εκτός group therapy γιατί είναι πιο προβληματικός από μένα! ;) (Σπύρο γλυκέ μου, συγχώρεσέ με,αλλά έπρεπε να πω την αλήθεια... Καταλαβαίνεις ελπίζω.... :P ) Φιλάκια!!

Spyros said...

I understand! >:|

Georgia said...

Πλακίτσα έκανα καλέ μου, μη μου ταράζεσαι! ;)

JoaN said...

χαχαχα georgia... τότε απ δε θα πρέπει να μπω καν στο γκρουπ (πιο ούσα ποιο προβληματική απ το Σπύρο) :s αλλά ας το παλέψουμε λέω μπας κ βγει τπτ!

Georgia said...

Θα το παλέψουμε, δε λες τίποτα! Κάτσε να γυρίσω με το καλό και όλα θα τα λύσουμε!!! (εκτός κι αν μας δέσουν τελικά...) ;)