Tuesday, February 20, 2007

25! Καλά είναι? Να τ' αφήσω??

4 και σήμερα.... Την Κυριακή έχω γενέθλια! (Έλα, να σας βλέπω να σημειώνετε! Θα σας ενημερώσω για το που μπορείτε να στείλετε τα δώρα σας! Ευχαριστώ, παντοτινά δική σας! :P ) Θα κλείσω τα 25! (αυτό μην το σημειώσετε!)
Τι είναι τα 25? Γιατί θεωρείται κρίσιμη ηλικία? (Θα κινδυνεύω από εγκεφαλικά και καρδιακά νοσήματα από δω και πέρα??) Γιατί όοοολοι λένε το κρύο αστειάκι "το 1/4 του αιώνα"? (σιγά ρε μαθηματικά μυαλά όλοι σας!)! Δηλαδή εγώ τώρα πρέπει να σοβαρέψω? Να πετάξω τη Bibibo και τον Jon-Jon από το παράθυρο? Θα μου αποκαλυφθεί μήπως καμία υπερκόσμια αλήθεια? Θα δω τη ζωή με άλλο μάτι? Τι σκ@τ@ θα πάθω τελοσπάντων και με έχουν ταράξει όλοι????
Πριν μερικά χρόνια, όταν ήμασταν γύρω στα 18, με την κολλητή μου (Παρεξηγήθηκες για ψύλλου πήδημα αλλά έτσι και δε με πάρεις τηλέφωνο να μου ευχηθείς, θα σε σκοτώσω και μετά θα σκοτωθώ!), λέγαμε πως ό,τι τρέλα ("Turn off the lights" στο Λυκαβητό, βραδιές στον Πλούταρχο, επικίνδυνα φλερτ με ακατάλληλους άντρες-ειδικότητά μας-, τρέξιμο στην Auto-ο λόγος που μίσησα τον Κοέλο-, επιδρομές σε συνοικιακά DVDάδικα -"Κοίτα πως θα μπω!!- κ.α) έχουμε να κάνουμε, πρέπει να το κάνουμε μέχρι να πατήσουμε τα 25! (μας φαινόταν τόσο μακρινό...!)!
Και τότε νομίζαμε ότι ως διά μαγείας θα αλλάξουν όλα, θα γίνουμε καθωσπρέπει κυρίες με τα πτυχία μας, τις δουλειές μας, τις πνευματικές ανησυχίες μας, θα κόψουμε τις καταχρήσεις και τα πάθη και εν ολίγοις ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΑΝΟΝΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ! (whatever that means!)
Συγγνώμη αλλά εγώ αρνούμαι! Ευχαριστώ δεν θα πάρω! Θα συνεχίσω να παίζω Playstation με τους φίλους μου, να βλέπω Pokemon, να φέρομαι σαν δεκαπεντάχρονο όταν ερωτεύομαι, να μην προσέχω την υγεία μου ("Υγεία παιδί μου, πες στον κύριο πως είσαι!"), να βλέπω φανατικά θρίλερ, να διαβάζω τις "Διακοπές του Μικρού Νικόλα" και το "Θησαυρό της Βαγίας" και να πιστεύω στα ξωτικά και τις νεράιδες... Να είμαι όπως μου βγαίνει με λίγα λόγια και να προσαρμοστώ όπως εγώ νομίζω καλύτερα! Και ας με πούνε "μη σοβαρή"! (αυτό ας το ξέρω μόνο εγώ, δεν πειράζει!) Πρέπει ντε και καλά να αποδείξω κάτι? Αρνούμαι λέω!!!!!
Η επόμενη κρίσιμη ηλικία πότε είναι είπαμε?? Στα 30?? Μέχρι τότε βλέπουμε...!
"Συγχαρητήρια, συγχαρητήρια, συγχαρητήρια!
Πάτροκλος
(πικρία, αγανάκτηση, σαρκασμός!)"

15 comments:

snikolas said...

Καλά κάνεις! Έτσι και εγώ!!! 30 (σε λίγο 31) και ακόμη τα ίδια κάνω!!! :)

Georgia said...

Σ'ευχαριστώ γλυκέ μου! Μου δίνεις πολύ κουράγιο! (να τα εκατοστήσουμε βρε!) ;)

Spyros said...

Kalimera...:) Mi masas.. (ego toulaxiston mia krisi tin epatha sta 26..) Alla ki egw etsi! Niwthw san 22-23 (bouxaxaxa)
Tora pou plisiazo ta 30 tha sou pw ti ginetai ki ekei gia na ksereis..:D

Georgia said...

Καλημέρα καλέ μου! :) Εντάξει, θα σε εμπιστευτώ και θα αφεθώ στα έμπειρα χέρια σου να μου δείξουν το δρόμο της γνώσης! (τι είπα πάλι???) Συνάδελφε συνομήλικε! ;)

Anonymous said...

Μην αγχωνεσαι για θεματα ηλικίας
Ως γηραλέος δεν θυμάμαι πως ένοιωθα οταν ήμουν 25 ούτε πως ένοιωθα οταν ήμουν 30
Θα σου πω μόνο οτι τωρα στα 40-
νοιώθω Power

jul said...

Κοιτα στα 25 απλά έπαθα μια κριση οτι πλεον δεν μπορω να εχω το ακαταλογιστο λόγω ηλικίας...
Τωρα που ειμαι 1,5 χρονο πριν τα 30...ειμαι σιγουρη πως δεν θα θελω με τιποτα να τα γιορτάσω....παναγιτσα μου...θα με πιασει πανικος!!!!

Blogaki said...

25 ακούω...την Κυριακή ακούω...
Πίσω και σ'εφαγα και σενα!!
27 την Παρασκευή κι ούτε που θέλω να το σκέφτομαι!!!!
Panick attack τώρα!!
Δεν έχω συμβουλές να σου δώσω! Μάλλον αισθάνομαι τα ίδια και χειρότερα!!!! :(

Georgia said...

*Τheo: Δεν αγχώνομαι γλυκέ μου, ΜΕ ΑΓΧΩΝΟΥΝ οι άλλοι! Αν ήταν όλοι οι γηραλέοι όπως εσύ, θα είχαμε λιγότερα προβλήματα και οι ψυχολόγοι λιγότερη δουλειά! :) Σε φιλώ!
*juliaki: Εμένα μου το λένε από τα 18 ότι δε μπορώ να έχω το ακαταλόγιστο λόγω ηλικίας! Πφφφ... Φήμες! Αν σε πιάσει πανικός, εγώ είμαι εδώ!! Δε θα σ'αφήσω να μου πέσεις! :) Φιλάκια!
*blogaki: Έχω το αντίδοτο στο panic attack! (όλα τα σφάζω, όλα τα μαχαιρώνω η δικιά σου!) Θα ξεκινήσουμε να πίνουμε από την Παρασκευή non stop μέχρι τη Δευτέρα! Τι λες? Θα πιάσει?? Και να δεις που θα αγαπάμε όλο τον κόσμο! (και θα μας αγαπάει κι αυτός!) Καλημέρες και φιλάκια μικρό μου ψαράκι!! ;)

JoaN said...

Δε μπορώ να σε βοηθήσω.Αλλά διερωτάμαι γιατί να μας-σας πιάνουν τέτοιες κρίσεις; Δεν είναι λίγο υπερβολικό... λίγο δεν μπορώ να το εκφράσω αλλά λίγο απ αυτό είναι δε μπορείς να πεις! (πάω να το ζωγραφίσω.... )

Georgia said...

Πες τα χρυσόστομη!!! Ζωγράφισέ το και κάνε και μια πάσα κι από δω να δω κι εγώ! Φιλάκιααααα! "...ο άλλος μου εαυτός, που είναι έτοιμος να κάνει φονικό..." τα φταίει όλα Joanaki!

Unknown said...

Εντάξει! Μου κάνει! Και μετά ντουγρού στους ΑΑ!! :)

Georgia said...

Ανώνυμοι Αλλοπρόσαλλοι??? Μ'αρέσει! ;)

pietà said...

Τι είναι 25;;;;;;;;;;;;;;;

Georgia said...

Κυρία, κυρία!!! Να πω??? 25 είναι όταν ο κόσμος σε στραβοκοιτάει που είσαι ακόμα φοιτητής, που δεν έχεις τουλάχιστον 3 παιδάκια (οι γιαγιάδες στο χωριό του μπαμπά το κάνουν αυτό συνήθως!) και άλλα πολλά που εγώ δεν τα καταλαβαίνω! Ήλπιζα να με διαφωτίσετε εσείς! ;) Φιλάκιαααα!

Anonymous said...

Ti na pw..me epiase kai emena mia 8lipsi simera...
Pantws exoun allaxei oi epoxes pleon...min koitazeis tous pappoudes mou pou sta 25 tous eixane 3-4 koutsουvela..Min masas spoudes mporeis na kaneis,oso exeis to myalo sou stn 8esi tou.Simasia exei na min meneis stasimos....kai min viasteis na doulepseis...araxe!Tha r8ei i stigmi k giafto....
Theoritika i ilikia twn 18 einai i krisimi..oti kai kala tote arxizeis na enilikiwnesai.
Alla entaxi krisimi ilikia pleon gia mas einai ta 30-35,,epomeni krisimi ilikia ta 40,epomeni ta 50,epomeni ta 60-65.Exeis akoma 3-4 krisimies ilikies na perasοume.Enjoy your life...