Monday, February 12, 2007

I just missed the train

Ήταν να φύγω με το τρένο στις 8 σήμερα το πρωί! Για ανεξήγητο λόγο όταν ξύπνησα, καιγόμουν στον πυρετό, με ρίξανε στο φιλότιμο και δε με αφήσανε να κουνήσω ρούπι! (κι έχασα και τον αποχαιρετισμό με μαντήλι, με επιβάτη διασταυρούμενης αμαξοστοιχίας!!) Τώρα τα έχω στρουμφοπάρει και θα φύγω κλέφτικα! (θα το παίξω αδιάφορη και θα βγω σφυρίζοντας από την πόρτα, αφού θα έχω πετάξει πρώτα το σακ-βουαγιάζ από το μπαλκόνι!) Κανονική απόδραση μιλάμε, το 'χω δει σε ταινία, ελπίζω να πιάσει!! Ευχηθείτε μου Καλή Τύχη!!
ΥΓ: Ξέρετε τι σημαίνει η έκφραση "ρίχνω κάποιον στο φιλότιμο"? Αν μπορείτε, κάντε μία επεξήγηση! Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων! (δεν είναι για μένα, αλλά για να βοηθήσουμε κάποιον αδαή!)

18 comments:

Blogaki said...

Μικρούλι!! Περαστικάααα!!!
Καλή μας εβδομάδα!! :)

jul said...

Περαστικά κοριτσάκι!
Φιλότιμο?? Υπαρχει αυτή η λέξη???:Ρ:Ρ

Georgia said...

Blogaki μου ευχαριστώ, θα μου περάσει μόλις πάω Φοιτητούπολη μεριά! (ελπίζω!) Φιλάκια!
Juliaki ευχαριστώ! Υπάρχει και θέλω τη βοήθειά σας για να δείξουμε ότι ξέρουμε τι σημαίνει η έκφραση "με ρίξαν στο φιλότιμο"! Παρακαλώ συμβάλλετε, θα χάσω στοίχημα!! (και δε μου περισσεύουν τα 10 σεντς... :P)
Kαλή βδομάδα κουκλίτσα μου!

Anonymous said...

Να κάτσεις να γιάνεις και μετά τα ταξίδια και τα σουρτα φέρτα
Αιντε

Georgia said...

Μααα.... Δίνω μάθημα μεθαύριο!! Δε μπορώ να περιμένω να γιάνω!! (μη μαλώνεις μωρέεεε.... :( )

pietà said...

Ωραία η έξοδος α λα κλέφτικα, μου αρέσει!
Και μην μασάς, σιγά μην αφήσουμε έναν πυρετούλι να μας ρίξει!!!

JoaN said...

georgia peastika s!
nai nai kane thn apodrash k fwna3e me to kalypsw to gegonos. "Na to xoume " meta, na to deixneis stap aidia sou me8aurio k na gelas klp klp

Georgia said...

*pietaki: Δε μασάω αλλά μου καθυστέρησε την αναχώρηση κι έχω σκάσει!! Άσε που με κρατάνε όμηρο! Τι αμαρτίες έχω κάνει Θεέ μου?? (και πόσες δεν πρόλαβα ακόμα??) ;)
*joan: Ναι, μέσα! Να σου πω, για να το κάνουμε λίγο πιο δραματικό, μήπως να πηδήξω κι εγώ από το μπαλκόνι, πίσω από το σακ-βουαγιάζ?? Μήπως να βάλω κασκαντέρ να το κάνει?? :P

jul said...

Φιλότιμο είναι που εγώ και η Ι. έχουμε πει σε ένα άλλο τμήμα να το βοηθήσουμε να βγαλει την δουλειά του, οταν ηταν παραμονές Χριστουγέννων και έπρεπε να σχολάσουμε 3 ώρες νωρίτερα:):)
Οταν αντίστροφα οι κοπέλες εκείνου του τμήματος μας βοήθησαν εμάς να βγάλουμε την δουλειά μας στην ώρα του...

Πφφφ αυτο είχα στο μυαλό μου τώρα, ευχομαι να σε βοηθησα κοριτσάκι:)

Georgia said...
This comment has been removed by the author.
Georgia said...

Σ' ευχαριστώ κουκλίτσα για τη συμβολή σου, στο δύσκολο έργο της επιμόρφωσης ορισμένων ανήξερων, που έχω (οικειοθελώς) αναλάβει! Φιλάκια! (έκανα ορθογραφικό προηγουμένως και για να μην ξεφτιλιστώ....)

Spyros said...

Aloha! Perastika sou, kai kalh epityxia sto mathima....;)

Rixnw sto filotimo, to akouw 1h fora.. mhpws shmainei, oti o allos sou rixnei, diladi exei parapanw filotimo apo sena (pos leme, ayth mou rixnei 5 pontous) kai gi auto de se pairnei?? De xerw :/

Georgia said...

Eυχαριστώ καλέ μου! :P
Όσο για το φιλότιμο.... άστο! Τελείως εκτός θέματος, τελείως! ;)

ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

Nα προσέχεις όμως κουκλίτσα! Εγώ σε στηρίζω, όλα καλά να πάνε, να τα καταφέρεις! Αλλά καλού-κακού πιες & κανένα τσαγάκι με αντιπυρετικό!
Φιλάκια!
*"Ρίχνω στο φιλότιμο" δεν το έχω ξανακούσει, ξέρω όμως τί θα πεί "χτυπάω στο φιλότιμο" αλλά πώς να το εξηγήσω;;; ...Τον κάνω με τα παρακάλια μου να ντραπεί να αντιδράσει; Κάτι τέτοιο.

snikolas said...

Ελπίζω σήμερα να είσαι καλύτερα. Η απόδραση έγινε; :)

Unknown said...

καλή τύχη!!!

Πεφτάγγελος said...

Πώς είναι το φιλότιμο..
Πιάνεις έναν κ τον σαβουρντάς επάνω του... ;)

Georgia said...

*ηλιαχτιδάκι: Ευχαριστώ κουκλίτσα! Τα κατάφεραααα!! Τι τσαγάκι... Πήγε το Πλωμάρι σύννεφο (μου είπαν ότι σκοτώνει τα μικρόβια! ;) ) Αυτό ακριβώς εννοώ!!! Σ'ευχαριστώ για την πολύτιμη συμβολή σου! Φιλάκια (ανήξερε ακούς???)
*nikolas: Ευχαριστώ γλυκέ μου! Καλύτερα δεν είμαι, επέστρεψα χθες από Φοιτητούπολη και με τις κραιπάλες υποτροπίασα... αλλά χαλάλι! ;) Ναι, έγινε και μάλιστα με μεγάλη επιτυχία! Ούτε που με καταλάβανε!
*street spirit: Καλοσώρισες καλέ μου! Ευχαριστώ, μάλλον έπιασε η ευχή σου! ;)
*beniamin: Welcome κούκλα στο φτωχικό μου! (πόσο χαίρομαι να βλέπω νέο αίμα!!!!) Δεν κατάλαβα τι ακριβώς εννοείς αλλά θα το δοκιμάσω!! Kisses! :)