Wednesday, February 21, 2007

Απουσίες

Πέρασαν σχεδόν δύο χρόνια... Στις 26 Φεβρουαρίου 2005 "έφυγε" μια ψυχούλα που ήταν από τις πιο σημαντικές στη ζωή μου. Μία μέρα μετά τα γενέθλιά μου. Σαν να περίμενε, να μη μου χαλάσει τη γιορτή και μετά να με αφήσει...
Το ξέραμε, το περιμέναμε από μέρα σε μέρα. Είχα σκεφτεί ότι ίσως δεν ήταν σωστό να βγω να διασκεδάσω εκείνη τη μέρα, ενώ το αναμενόμενο πλανόταν πάνω από το κεφάλι μας... Άλλαξα γνώμη όμως. Είπα ότι δεν θα κλάψω όσο ήταν ακόμα μαζί μας. Πίστεψα ότι ίσως έτσι να ξόρκιζα το κακό. Κι επειδή ήξερα ότι εκείνος έτσι θα ήθελε να κάνω.
Βγήκα λοιπόν και γιόρτασα με την ψυχή μου. Και για μένα και για εκείνον που θα έφευγε σύντομα. Μου το ζήτησε και η μεγάλη αδυναμία της ζωής μου (ξαδερφάκι πόσα δεν έχουμε πει...) Και τότε, όπως πρόσφατα, χτύπησε το τηλέφωνο πολύ πρωί.... Ήξερα τι θα ακούσω. Το άκουσα και "άδειασα". Ένιωσα την απουσία αμέσως. Έφυγα από τη Φοιτητούπολη και σε όλο το ταξίδι προσπαθούσα να με πείσω πως όταν φτάσω σπίτι θα είναι κι εκείνος εκεί, στη θέση που καθόταν συνήθως και θα με υποδεχτεί, "Μπουμπάκι μου, μπήκες και φωτίστηκε ο τόπος!" θα μου έλεγε, όπως πάντα...
Δεν ήταν όμως. Μουδιασμένες όλες οι υπόλοιπες στιγμές και μέρες που ακολούθησαν. Και είναι ακόμα. Κι ας λένε ότι ο χρόνος.... (βλακείες)
Τζονάκο μου, στο γάμο του γιου σου, που δεν πρόλαβες να τον δεις, να ξέρεις ότι ο χορός που χορέψαμε οι τρεις μας, το ξαδερφάκι μου, η Μαρούλα σου κι εγώ, ήταν για σένα... Δεν δακρύσαμε, κρατηθήκαμε, αλλά εσένα σκεφτόμασταν. Δάκρυσαν οι άλλοι όμως που ήξεραν. Δε σε ξεχνάει κανείς μας, ξέρουμε ότι είσαι μαζί μας... Σε σκεφτόμαστε κάθε μέρα κι ας έχουν περάσει δύο χρόνια σχεδόν.

10 comments:

david santos said...

Αυτή η εργασία είναι πολύ καλή. Αγαπώ τον πολιτισμό ελληνικά. Tnak εσείς

jul said...

Κουκλιτσα μου, να εισαι καλά και να τον θυμάστε πάντα όπως ήταν χαμογελαστός... Δυστυχώς ο χρόνος δεν περνάει πάντα τόσο γρήγορα και τόσο λυτρωτικά όσο εμεις θέλουμε...
ΣΜΟΥΑΑΑΑΑΑΑΑΚ

Anonymous said...

Μικρη, μην τα σκέφτεσαι και μην μελαγχολείς...

pietà said...

Για εκείνον ακόμα φωτίζεται ο τόπος με την παρουσία σου. Την γελαστή παρουσία σου μικρή μου...

Blogaki said...

Γέλα μας!! Να έτσι: :)
Μέσα στη ζωή είναι κι αυτά καλό μου!!Κι αυτός μαζί σου είναι αφού τον θυμάσαι ακόμα και τον αγαπάς!

YO!Reeka's said...

ουφ!

Georgia said...

*Μr. Santos: Είστε ευγενέστατος! Την καλησπέρα μου!! :)
*julia: Σ' ευχαριστώ juliaki μου. Αυτό το λυτρωτικά... μεγάλη κουβέντα...
*theo: Γλυκέ μου theo, δε μελαγχολώ ακριβώς... Αλλά και ούτε να μην τα σκέφτομαι μπορώ. Δεν το βρίσκω κακό, ίσα ίσα το θεωρώ υγιές. Φιλάκια!
*pietaki: Με συγκίνησε πολύ το σχόλιό σου κουκλίτσα... Ευχαριστώ πολύ!
*blogaki: :) Καλέ, μην ανησυχείτε, μια χαρά είμαι! Απλά είναι οι μέρες λίγο περίεργες... Blogaki μου, όντως είναι μέσα στη ζωή, και είναι από τις καταστάσεις που μας μαθαίνουν πολλά... Σμμμουάκ!

Georgia said...

*yo!reekas: Oυφ δε θα πει τίποτα καλέ μου συνονόματε! Τιμή μου που σας βλέπω στο ταπεινό μου blog! :))))

Spyros said...

Kalhmera....:)
Menw sthn teleytaia paragrafo, kai sou stelnw ena xamogelo :)

Georgia said...

Σ' ευχαριστώ γλυκέ μου Σπύρο! :) Καλημέρα... :)