Monday, February 26, 2007

Foresters, that is!!!

Πάλι ταξίδι! Προορισμός: Φοιτητούπολη! Ώρα αναχώρησης: Αύριο, κατευθείαν μετά τη δουλειά! Μέρα επιστροφής: Εξαρτάται από το πόσο καλά θα περνάμε! Τόπος διαμονής, διαβάσματος(?) και κατάκλισης: Στα μωρά μου!
Τελικά πολύ μου αρέσει που έχει γίνει το πρόγραμμα εξεταστικής πιο πολύπλοκο και από γρίφο (θα δώσω μάθημα τελικά ή τζάμπα θα ξυπνήσω??) !
Πολύ μου αρέσει που παρατείνεται η φοιτητική μου ζωή (κι ας καθυστερεί έτσι η επαγγελματική μου καταξίωση!)!
Μου αρέσει που ξέρω ότι θα πάμε να δώσουμε άϋπνοι, με περίσσεια αλκοόλ στο αίμα μας, που θα μοιράσουμε πάλι τα "σκονάκια" (Γράψε εσύ τη 2η άσκηση κι εγώ θα έχω τον ορισμό του οδοστρώματος! Σε πιο μικρό χαρτάκι λέμε, θα μας κάψεις!!!!)
Που θα φάμε το άγχος της ζωής μας μέσα στο αμφιθέατρο και θα πέσει και το απίστευτο γέλιο (Παιδάκι μου δεν ακούς?? Την ξέρεις την 3η ερώτηση?? Λέγε!! Πιο αργά!! Τι λες?? Δεν καταλαβαίνω!!)!
Που θα έρχεται η καθηγήτρια πάνω από τα κεφάλια μας (Πάλι εδώ εσείς??) και θα μας αλλάζει θέσεις επειδή κάνουμε χαμό κι εμείς θα συνεχίζουμε να αντιγράφουμε ακόμα και από απόσταση μίας πτέρυγας!!
Που οι φίλοι που έχουν περάσει το μάθημα θα περιμένουν απ'έξω και θα μπαίνουν με θράσος στο αμφιθέατρο για να πιάσουν κουβέντα στους επιτηρητές και να μας δώσουν κουράγιο! (Έλαααα Τζότζο, no pain!!)
Ο καφές στο κυλικείο μετά το τέλος της (Ιεράς) εξέτασης και οι "ό,τι να ναι" ερωτήσεις μας! "Το ημίτονο, cos δεν είναι στο κομπιουτεράκι?? (Όχι γλυκέ μου, sin είναι!!) Τιιιι??? Όχι γμτ!!!! Και η συνεφαπτομένη πώς βγαίνει?? Μ@λ@κί@ έκανα, πόσο λες να μου κόψει?? Πόσο βρήκες? Πόσοοο??"
Μ'αρέσει που θα γυρίσουμε σπίτι και θα συζητάμε επί 2 ώρες τι θα μαγειρέψουμε για να καταλήξουμε στο τέλος να παραγγείλουμε "ό,τι βρούμε ανοιχτό"! (Δε σου είπα να ξεπαγώσεις τις μπριζόλες από χθες?? Ρε συ, αυτό στο ταπεράκι μυρίζει περίεργα και έχει ένα μαύρο ανησυχητικό χρώμα! Τι είχε μέσα?? Τζότζοοοο, θα πλύνεις κανά πιάτο??")
Μ'αρέσει που θα λιώσουμε στον σπασμένο καναπέ το βράδυ ("Θα πάρουμε καμιά ταινία??Εγώ πάντως δεν κοιμάμαι εδώ, σας είπα να βάλετε παραπάνω καρφιά!!") και που όταν μπω να κάνω μπάνιο θα φωνάζω υστερικά επειδή ξαφνικά θα πετάγεται παγωμένο νερό από τη χαλασμένη ντουσιέρα κι εσείς θα γελάτε απ'έξω! (Ααααααα, την ανεμελιά μου μέσα!!!)
Μ' αρέσει που θα αρχίσετε τις αδιάκριτες ερωτήσεις για την προσωπική μου ζωή και θα με κάνετε να κοκκινήσω! ("Ελάαααατε τώωωωρα, σταματήηηηηστε!)
Μ' αρέσει που έχω ακόμα μια δικαιολογία/αφορμή για να περάσω μαζί σας στιγμές που περνάγαμε τόσα χρόνια και που μου έχουν λείψει απίστευτα! Θα μπορούσα να καθυστερήσω το πτυχίο για πολύ καιρό ακόμα, μόνο και μόνο γι' αυτό το λόγο!
Σας έρχομαιιιιιιιι!!!!!!!!!

6 comments:

jul said...

χαχαχα
οι καλύτερες αναμνησεις θα ειναι κάποτε αυτές!!!!

Spyros said...

kalhmera...:)
(se) zhleyw.. egw pote den ta exw zhsei ayta alla fantazomai..
koita pantws na to peraseis ayto to mathima..:b
(h photo panw, einai apo orkomosia?)

Blogaki said...

Να πας! Να πας και να τα περάσεις τέλεια αλλά να φροντίσεις να γυρίσεις στην ώρα σου γιατί έχουμε blogoreunion!!
Ακους;;
Μακια!

Anonymous said...

δεν θελω να σε πιεσω αλλα την Κυριακή να είσαι πίσω Ε?

JoaN said...

χαχαχαχαχα έτσι όπως τα λες..... εμ.. Μαρία μήπως είσαι εσυ ? :P

Georgia said...

Aπαντάω κάπως καθυστερημένα αλλά δεν πειράζει, σωστά?? ;)
*Juliaki: Έχεις δίκιο κουκλίτσα, ήδη είναι! (ααχχχ....) Μμμμάκια!
*Spyros: Καλησπέρα... :) Επειδή το μάθημα δεν το πέρασα ( :( ) και για να μην τα φαντάζεσαι μόνο και να μη ζηλεύεις, στην επόμενη εξεταστική, θα σε πάρω μαζί μου να πάρεις μία γεύση από φοιτητική ζωή! ;) (Ναι, από την ορκωμοσία της φανταστικής συγκατοίκου!)
*Blogaki: Γύρισα όπως βλέπεις γλυκό μου blogaki αλλά για το blogoreunion... Θα δουλεύω την Κυριακή... :( (Ελπίζω να σας λεέπω όμως!) ;)
*Theo: Καλέ μου Theo, δες σχόλιο που άφησα στο blogaki.... :(