Monday, January 08, 2007

Γκντουπ.... Άουτς!!!!!

Ναι, ναι, ναι! Αυτός ήταν ο ήχος του κεφαλιού μου στον απέναντι τοίχο! (συγγνώμη κυρία γειτόνισσα για το σαματά αλλά εδώ καράβια χάνονται....!) Το Πρωτοχρονιάτικο love story που ξεκίνησε με τις καλύτερες (?) προοπτικές δεν ευδοκίμησε! Έληξε άδοξα και μάλιστα με το χειρότερο κατ'εμέ τρόπο! Με εμένα να αναρωτιέμαι... Και παρόλες τις άμυνες που είχα βάλει σε λειτουργία! (γιατί δε λειτούργησαν αποτελεσματικά γαμώτο?????????????) Και, την τύχη μου την ανέμελη μέσα, πριν λίγο είχα κάνει φασίνα...(κοινώς δεν πέρασε καιρός που είχα μαζέψει τα σπασμένα!) Πάλι μάζεμα τώρα.... (και καλά τα μαζεύεις...Πώς τα ξανακολλάς τα ρημάδια τα κομμάτια?) Και να πεις ότι τα πάω καλά με τα οικοκυρικά?! Σκατά! Συγχωρήστε την αθυροστομία μου αλλά τέτοιες ώρες, τέτοια λόγια...Θυμήστε μου σας παρακαλώ την επόμενη φορά που θα αισθανθώ κάτι έντονο να το κάνω γαργάρα και να επικεντρωθώ στην Έφη Θώδη που θα τραγουδάει μπροστά μου! Και την επόμενη φορά που θα δω την ανατολή στη μέση του πουθενά αγκαλιά με κάποιον που θα επικοινωνώ "εγκεφαλικά" και θα νιώθω απίστευτη χημεία θυμίστε μου το αποψινό post! Θα με γλιτώσετε από πολύ εσωτερική αναζήτηση, ξενύχτι, αϋπνία και κάψιμο επιπλέον εγκεφαλικών κυττάρων....(το κλάμα όπως είδατε, το προσπέρασα, μη μας πούνε και συναισθηματικούς...!)...
ΥΓ. Τα εκφράζω όσο μπορώ χιουμοριστικά αλλά να ξέρετε: Εγώ δεν είμαι καλά. Καθόλου καλά αυτή τη στιγμή.... YΓ 2: Και όχι, δεν είμαι πάντα τόσο υπερβολική, ούτε αφήνω συχνά το Νίκο Ξανθόπουλο που κρύβω μέσα μου να εμφανίζεται... Απλά αυτή τη φορά it was something I really, really wanted. "Wake up and smell the coffee"

18 comments:

ΔΙΑΙΡΕΤΗΣ said...

Σειρά μου να εισέλθω στο δικό σου blog. Plz be honest ;)

Georgia said...

Καλωσόρισες! Η ειλικρίνεια είναι το φόρτε μου! (ο ρεαλισμός πάλι, όχι!) ;)

kotosalata said...

Πάμε γι'άλλα κορίτσι μου!! Καλή σου μέρα!

jul said...

Σκεψου το θετικό σημειο της υπόθεσης:Μολις μετά από 8 μέρες το πήρες χαμπάρι...φαντασου να πέρναγες μια ολοκληρη ζωή μαζι του:):):)....

Blogaki said...

Καλά τα λέει η julia και η Κοτοσαλάτα! Καλύτερα νωρίς και πάμε γι'άλλα..Απλά να θυμάσαι αυτό που εσύ η ίδια είπες "I really, really wanted". Επειδή το ήθελες πολύ, του έβαλες γιρλάντες και καμπανάκια να χτυπάνε ντλινκ ντλινκ! Απ' ό,τι καταλαβαίνω, μάλλον η τύχη σου έκλεισε το μάτι πονηρά!Απλά θα χρειαστεί λίγος χρόνος να καταλάβεις από τι ήθελε να σε προστατέψει!!!
Σε φιλώ γλυκά και η πρόταση για καφεδάκι ισχύει!!

Georgia said...

*kotosalata: Πάμε γι'άλλα?? Να φύγει το καρούμπαλο πρώτα από το χθεσινό χτύπημα στον τοίχο και βλέπουμε! Καλημέρα!
*julia: Ναι, δε λέω κάτι είναι κι αυτό! Αλλά.... Κουκλίτσα γιατί δε μπορώ να αφήσω σχόλιο στα posts σου??? Να σκάσω είμαι με την πάρτη σου! Φιλάκια!
*blogaki: Πολύ πονηρά μου το κλεισε η τύχη μου το μάτι Mαρινάκι! Αν κι εγώ το πιστεύω ότι από κάτι με γλίτωσε, γιατί πάντα το κάνει αυτό και την ευχαριστώ (sometimes!), μέχρι να το καταλάβω όμως θα μείνω με την απορία....! Όσο για το καφεδάκι περιμένω mail σου!!! Θα δημοσίευα και το τηλέφωνό μου αλλά φοβήθηκα ότι ακόμα δεν έχει ξεμπερδέψει ο Θεούλης μαζί μου με τις πλακίτσες που μου κάνει κι είπα να το αφήσω! Καλημέρα!!

jul said...

Αααααα δεν μπορεις? Μα γιατι...με πληγωνεις αφανταστα...αστο ως ανωνυμη και βαλε ονοματακι απεκατω...
Ειχε φαει ενα κολλημα ο μπλογκερ τις τελευταιες ωρες....και εγω δεν εμπαινα σε πολλα σαιτς....

ΑΝΤΕ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ

Βαγγέλης Μπέκας said...

Mia xara to blepeis to 8ema....
Xalara, xalara kai me xioumor...
kala kaneis... poy 8a paei, 8a gyrisei o troxos...

Βαγγέλης Μπέκας said...

Mia xara to blepeis to 8ema....
Xalara, xalara kai me xioumor...
kala kaneis... poy 8a paei, 8a gyrisei o troxos...

Georgia said...

Αγαπητέ Vita Mi δεν έχω και άλλη επιλογή από το να το δω έτσι! Το τελείως μελοδραματικό δε μου πάει, ούτε και παρουσιάζω καλή εικόνα να σέρνομαι στα πατώματα! Οπότε το ρίχνουμε στο χιούμορ να μη μιζεριάζουν και οι γύρω μας! ;) (μεταξύ μας όμως, η καρδούλα μου το ξέρει! Αλλά μην το πεις πουθενά!) Kisses!

candy's τετραδιάκι said...

Περναμε ολοι απο τετοιες καταστασεις..
Το θεμα ειναι ποσο θα σταθουμε εκει!
Καλη σου νυχτα:)

Georgia said...

Eλπίζω όχι πολύ γλυκιά μου candy αν και αυτό δεν εξαρτάται αποκλειστικά από εμάς! Kαλωσόρισες στο blogόσπιτό μου! Καληνύχτα!

Georgia said...

Juliaaaaaaaaaaaakiiiiiiiiii!!!!!!!Ακόμα δε μπορώ να αφήσω σχόλιο! Και δε μπορώ καν να δω τα σχόλια που σου έχουν αφήσει άλλοι!!!!!! Μόνο το κείμενό σου μου εμφανίζει ό,τι και να κάνω!!!!!!!! Τα νεύρα μου λέμε!!!!!! :(

jul said...

Τα δικα μου να δειςςςςςςςςςς...κροσια ειναι!!!!

χαχαχαχαχαχα
Ξερω καιε γω κανε υπομονη γιατι και εγω δεν μπορω να δω μερικα μπλογκς...δεν ξερω τι σκατα γινεται

YO!Reeka's said...

αντε πάμε για άλλλααααααααα!

Georgia said...

Όχι ακόμααααααααααααααααααααα!!!!!!!! ;)

Effie said...

Είναι σχετικά παλιό το ποστ σου, οπότε ελπίζω να έχεις ισιώσει στο μεταξύ - μη μασάς πάντως, κάθε εμπόδιο για καλό!

Georgia said...

Δεν έχω ισιώσει εντελώς αλλά το πιστεύω κι εγώ effaki το "Κάθε εμπόδιο για καλό!" (ελπίζω...)