Saturday, January 27, 2007

Με τι καρδιά να σ'αποχαιρετήσω?

Χθες το βράδυ είδα ένα κακό όνειρο...
Το διαισθανόμουν σήμερα όλη μέρα ότι κάτι θα γίνει και παρακαλούσα μέσα μου να μην είναι σοβαρό...
Ήξερα ότι θα ακούσω κάτι άσχημο όταν χτύπησε το τηλέφωνο μέσα στη νύχτα...
Ποτέ δεν είναι για καλό τέτοιες ώρες.
Αποφάσισες να "φύγεις" απόψε, χωρίς να μας αποχαιρετήσεις. Είχαμε χρόνια να σε δούμε και να μιλήσουμε.
Ξέρω όμως πως όσα κι αν μεσολάβησαν, κάποιες στιγμές μας σκεφτόσουν και πονούσες. Όπως πονούσαμε κι εμείς για σένα.
Έχω πολλά να θυμάμαι από σένα όταν ήμουν παιδί. Όλοι έχουμε... Μόνο μια σκέψη έχω τώρα στο μυαλό μου...
Θα ήθελα να είχα την ευκαιρία για μία ακόμα στιγμή μαζί σου... Να μιλήσουμε και να γελάσουμε όπως παλιά.
Αλλά δε θα το πω δυνατά αυτό γιατί θέλω να φύγεις ήσυχος και να έχεις "Καλό Ταξίδι"...
Το μόνο που θα κάνω είναι να πιω ένα ποτήρι κρασί για σένα και να καπνίσω το τσιγάρο που δεν καπνίσαμε μαζί.

9 comments:

Βαγγέλης Μπέκας said...

Δεν ξέρω αν το έπιασα σωστά… Πέρασαν πολλά στο μυαλό μου, ίσως αρκετά χειρότερα απ αυτά που εννοείς. Σε κάθε περίπτωση το αντιμετωπίζεις ψύχραιμα…

proserpina said...

Ωχ

Κουράγιο νεραϊδάκι...

Anonymous said...

Να είστε καλά και να τον θυμάστε

Take care

Spyros said...

Syllyphthria :/

pietà said...

Ζωή σε σας κουκλίτσα μου. Είμαι σίγουρη ότι σε άκουσε, κι ας μην το φώναξες.

jul said...

Ζωή σε σας κουκλιτσα μου και είμαι σίγουρη οτι απο εκει που ειναι σίγουρα και σε βλέπει και σε ακούει...

Georgia said...

Σας ευχαριστώ όλους... Δεν έχω άλλα λόγια για το συγκεκριμένο θέμα, παρά μόνο ότι ήταν ένα "χαστούκι-μάθημα" που μάλλον έπρεπε να πάρω... Αν και δεν το ήθελα, στη συγκεκριμένη φάση της ζωής μου.

Georgia said...

Τheo πάλι δε μπορώ να σου αφήσω comment κι είμαι να σκάσω γιατί θέλω να τα χώσω λιγάκι!!

Anonymous said...

...το κόμεντ που έγραψες το βλέπω και θα το εμφανίσω εγώ σε λίγο dont worry....
εσυ να σαι καλά και μη στεναχωριέσαι