Thursday, January 18, 2007

Σκοτώνω άνθρωπο!!!!!!!!!!!!!!!

Όχι, δεν κάνω έρευνα για να σφυγμομετρήσω την ανταπόκρισή σας στους συναισθηματικά φορτισμένους τίτλους! Συνέβη περιστατικό και μάλιστα με το "Καλημέρα σας!"! Ξυπνάω σήμερα με πάαααρα πολύ καλή διάθεση! Απωθώ στο πίσω μέρος του μυαλού το χθεσινοβραδινό όνειρο όπου με έβλεπα να τρώω παγωτό (δεν ήταν λιγούρα τελικά αλλά λαχτάρα μέχρι τα μπούνια!Ακούς blogaki μου??), ανάβω την κουζίνα για τον καθιερωμένο ελληνικό και κατεβαίνω για τσιγάρα! (ναι, την καινούρια μου μάρκα, μην ξεχνιόμαστε!) Στην είσοδο, στέκομαι να τσεκάρω την αλληλογραφία, καθώς εδώ και μέρες περιμένω εναγωνίως κάτι από τη φανταστική μου συγκάτοικο, και τι βλέπω?? Μεγάλος κίτρινος φάκελος, με όνομα παραλήπτη την αφεντιά μου, σκισμένος στα δύο και ΑΔΕΙΟΣ!!!!! Έλειπε από μέσα και η σχετική επιστολή και ένα CDάκι με φωτογραφίες! Άλλαξα πέντε χρώματα (επικράτησε το μπλαβί!), καπνοί άρχισαν να βγαίνουν από τα αυτιά μου και είδα διαβολάκια με τρίαινες και Ινδιάνους με τσεκούρια να χορεύουν το Χορό του Πολέμου γύρω από το κεφάλι μου!!! Δεν μπορώ καν να διανοηθώ το θράσος του ατόμου που έκανε κάτι τέτοιο!!! Επειδή προφανώς το συγκεκριμένο άτομο είναι γείτονάς μου και σίγουρα θα έχουμε ανταλλάξει καλημέρες στο ασανσέρ, μπορεί να του έχω κρατήσει και την πόρτα για να περάσει (ανάθεμα την ευγένειά μου, ώρες ώρες!) το μπλαβί χρωματάκι που έχω πάρει γίνεται όλο και πιο έντονο!!!!!
Όχι, αυτό δεν θα περάσει έτσι!! Δεν ξέρω τι θα κάνω αλλά ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΕΤΣΙ ΛΕΩ!!! "There aren't many problems that cannot be solved by the appropriate amount of explosives!!"
Που ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΕΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ, Η ΤΟΣΤΙΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΛΛΙ ΑΠΟ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟ ΝΤΕΚΑΠΑΖ, ΠΑΛΙΟΑΝΘΡΩΠΑΡΙΟ!!! (κοινώς παλιοκουφάλα, αλλά δεν ήθελα να το πω!)
PS: Aφήστε που το CDάκι περιείχε τις ιστορικές φωτογραφίες-ντοκουμέντα από την έξοδο της Πρωτοχρονιάς και των επόμενων ημερών...

16 comments:

Effie said...

????

Άλλη ανωμαλία κι αυτή!

Καλά, τί να τις κάνει ο γείτονας τις φωτογραφίες???

Εκτός αν νόμισε οτι είναι τίποτα τραγούδια, οπότε μόλις ανακαλύψει τί παίζει, μπορεί να σου παρατήσει το cd στο γραμματοκιβώτιο.

Georgia said...

Το καλό που του θέλω!! Αλλά είναι η πράξη που μου έχει ανάψει τα λαμπάκια γιατί είναι κάτι που θεωρώ αδιανόητο!! (όπως κατάλαβες, δεν έχω ηρεμήσει ακόμα....)

kotosalata said...

Φαντάζομαι οτι θα στο επιστρέψει. Εμένα μου έχουν ανοίξει την απόδειξη της μισθοδοσίας και μιας φίλης μου της πετάγανε γράμματα στα σκουπίδια. Συμπάσχουμε!!

Georgia said...

Αν είναι δυνατόν βρε kotosalataki! Έχει ξεφύγει τελείως ο κόσμος λέμε!!

pietà said...

Ωχ!
Βάρα τον άμα τον ανακαλύψεις, βάρα τον! Άμα θες, έρχομαι κι εγώ να δείρω!
Αν είναι δυνατόν! Τι γύφτοι (παύλα γύφτισες, ποτέ δεν ξέρεις) υπάρχουν στον κόσμο!

Georgia said...

Άμα τον ανακαλύψω θα του στέλνω καθημερινά απειλητικά γράμματα να μάθει αυτός! (σκέφτηκα κι εγώ την εκδοχή να είναι "αυτή" pietaki, γι'αυτό καταράστηκα το ντεκαπάζ της, της κατίνας!) Έξαλλη είμαι, έξαλλη!! (lexotanil κανείς??) ;)

Blogaki said...

Τι σου'λαχε μικρή μου georgia!!!
Μην ανησυχείς καθόλου!!
Θα στείλω εγώ την pieta να δείρει!!!! (Γιατί αν έρθω εγώ, το πολύ πολύ να γελάσουμε βρε αδερφέ!)
Τι γύφτοι όμως...
Μη στεναχωριέσαι! Η φανταστική σου συγκάτοικος θα σου τις ξαναστείλει τις φωτογραφίες, ναι!!
Σε φιλώ!!!
Μμμμμμμμμμουατς!!!!!!!

Georgia said...

Δεν ανησυχώ! Να δείρω θέλω!!! Εννοείται ότι θα τις ξαναστείλει, ξανά και ξανά μέχρι να σπάσουμε τα νεύρα του επίδοξου κλέφτη που θα βλέπει τα ίδια και τα ίδια!!! Φιλάκιααααααααα!!!!! (έχω κάνει και kick boxing, φοβηθήκατε τώρα???) ;)

Spyros said...

Aplo einai: Bazeis thn sygkatoiko na sou ksanasteilei ton idio fakelo, kai pes ths na balei mesa kanena aleyri h poudra, kai mia epistolh me megala grammata: SKONH ANTHRAKA (grapsto kai sta agglika na sai sigourh!)

Georgia said...

Μ'αρέσει.... Υποχθόνιο, ύπουλο και σατανικό! Θα το δοκιμάσω και θα σας πω τα αποτελέσματα! ;)

YO!Reeka's said...

aaaaaaaa
σπάστικό
σκέψου τώρα με τρόπο μπορεί αν χρησιμοποιεί τις φωτό σας ο κάθε ανώμαλος
ελα αστειεύομαι, το πιθανότερο είναι να τις πέταξε ο βλάκας

Georgia said...

Μη μου λες τέτοια, μη μου λες τέτοια!!! Αυτό μου λειπε τώρα να σκέφτομαι! Και πως το λένε αυτό στη συγκάτοικο?!!!!

snikolas said...

Καλά… αν βρεις ποιος το έκανε (που δυστυχώς πολύ αμφιβάλω) μην του χαρίσεις τίποτα. Ρεζίλι να τον κάνεις σε όλη την οικοδομή.

jul said...

Καλα, φωναξε με και εμενα οταν τον βρεις και θες να τον δειρεις....θελω και εγω να ρήξω λίγο ξύλο....και αυτή ειναι η καλύτερη περίπτωση...ααααααααααν αν και ρεζίλι πρεπει να τον κανεις τον παπαρα!!!!

B said...

α)κοψε το καπνισμα
β)Εισαι σε καλο δρομο. Τουλαχιστον σου αφησαν το φακελο. Εμενα μου εξαφανιζαν ολοκληρο το φακελο και τα εβαζα με τα ΕΛΤΑ θεωρωντας πως δεν κανουν καλη δουλεια. Μεχρι που μια ημερα πονηρευτικα, αφησα ενα φακελο στην εισοδο της πολυκατοικιας σαν δολωμα, πηγα το μεσημερι στη δουλεια μου και το βραδυ...ο φακελος ειχε κανει φτερα. Δεν βρηκα ποτε ποιος ηταν ο παπαρας(να με συγχωρεις) παρα τις ανακοινωσεις που εβαλα στην εισοδο της πολυκατοικιας.

Περαστικα μας. Εγω μετακομισα παντως. Οχι για αυτο το λογο.

Georgia said...

*nikola μου, αν ανακαλυψω ποιος ειναι θα τον βγάλω φωτό και θα τον ανεβάσω στο blog με το κατάλληλο φωτομοντάζ για να μάθει αυτός!!Και θα κάνω και τη φωτό του στόχο για βελάκια στην είσοδο της πολυκατοικίας! Φτάνει αυτό το ρεζιλίκι ή να σκεφτώ κι άλλα?? ;)
*Juliaki, θα σε φωνάξω κι εσένα κι όλους όσους προσφέρθηκαν (να 'στε καλά για τη συμπαράσταση!) και θα του τη στήσουμε στην είσοδο να του πετάξουμε νερόμπομπες!! (καλό???)
*Broken Link: Το κάπνισμα δε θέλω να το κόψω ακόμα, προέχουν άλλες κακές συνήθειες! ;) Μου έδωσες ιδέα πάντως! Θα το κάνω κι εγώ, να δω τι θα βγει! Όπως πολύ σωστά είπες... Περαστικά μας!
ΥΓ: Πολύ χαίρομαι που τον αποκαλέσατε π@π@ρ@!!!! Το σκέφτομαι κι εγώ αλλά τα Γαλλικά μου και το πιάνο μου δε με αφήνουν να εκφραστώ καταλλήλως! :P Καλό Σαββατοκύριακο να έχουμε!! Φιλιά σε όλους!