Saturday, January 20, 2007

Δεν πέφτουμε τώρα! Δεν πέφτουμε λέμεεεε!!!!!

Σέρνεται μελαγχολία! Και μαυρίλα! Και κατάθλιψη! Και πολύυυυ αρνητική ενέργεια!! Και μέχρι πριν από λίγα λεπτά με είχε βάλει κι εμένα από κάτω! Παρολίγον να κόψω τις φλέβες μου με Lady's ξυραφάκι! (αυτό που παράλληλα ενυδατώνει την επιδερμίδα!) Όοοοοοχι αγάαααπη μουουου!! Δε θα με πατάξεις εσύ! Κι ας μην είναι τίποτα όπως το θέλω κι όπως θα έπρεπε να είναι!
Έμεινα μέσα, Σάββατο βράδυ, στο σπίτι, να βαράω μύγες! Ε και? Είναι πουθενά γραμμένο ότι τα Σαββατόβραδα είναι αποκλειστικά για εξόδους??
Αισθάνομαι μόνη γιατί δεν έχω κοντά μου τα πρόσωπα που θα ήθελα! Ε και? Είπε κανείς ότι δεν θα τα έχω κοντά μου κάποια στιγμή στο μέλλον? Αυτά ή κάποια άλλα?
"Έπεσα" γιατί η προσωπική μου ζωή δεν εξελίσσεται όπως είχα φανταστεί! Ε και? Αφού ξέρω ότι η καλή μου νεραϊδονονά από κάτι με προφύλαξε κι ας μην το βλέπω τώρα! Ξέρω εγώ καλύτερα από αυτήν το λόγο που μου μετέτρεψε την άμαξα σε κολοκύθα μόλις πήγε 12? Όοοοοχι βέβαια, θα το διαπιστώσω στο μέλλον! Κι αν δεν το διαπιστώσω, δε χάθηκε κι ο κόσμος!
Στενοχωρήθηκα γιατί ένιωσα την απόρριψη! Ε και? Ποιος μου εγγυάται πως αυτοί που με απέρριψαν για τον οποιονδήποτε λόγο είναι πιο σωστοί και πιο ευτυχισμένοι από μένα? Ή ότι δεν θα το μετανιώσουν κάποια στιγμή που με "μαύρισαν" κι ας μην το μάθω ποτέ αυτό? Άσε που εγώ θα δυναμώσω ακόμα περισσότερο μετά από την "ήττα" μου κι ας μην ήταν αυτό που αρχικά ήθελα!
Κατηγόρησα τον εαυτό μου γιατί άκουσα να μου λένε ότι έφταιξε ένας δικός μου λάθος χειρισμός και ήρθε άσχημο αποτελέσμα σε κάτι που ήθελα πολύ! Ε και? Αν κάτι τόσο μικρό, έφερε την καταστροφή σίγουρα αυτό που ήθελα πολύ δε θα μπορούσε να σταθεί σε κάποιον ισχυρότερο κλονισμό! Οπότε ευτυχώς αυτό έγινε αντιληπτό νωρίς κι ας πονάει λίγο τώρα!
Ένιωσα κενή γιατί αναπόλησα στιγμές χαράς, κεφιού και ευτυχίας που πέρασαν! Ε και? Όπως ήρθαν εκείνες, έτσι θα έρθουν κι άλλες! Και θα είναι και ακόμα καλύτερες!
Κόντεψα να σπάσω το κινητό επειδή δεν έχει χτυπήσει καθόλου εδώ και κάτι μέρες! Ε και? Πόσες φορές δεν κόντεψα να το σπάσω στο παρελθόν επειδή χτυπούσε συνέχεια όταν ήθελα την ησυχία μου?
Είπα μέσα μου ένα εκατομμύριο φορές ότι έπεσε πολύ μοναξιά τελευταία! Ε και? Θα με γνωρίσω καλύτερα έτσι, χωρίς να με αποσπάσει τίποτα και κανείς!
Θύμωσα γιατί σκέφτηκα ότι είναι τουλάχιστον άδικο να περνάω δύσκολες και επίπονες καταστάσεις για τις οποίες δε μπορώ να μιλήσω ούτε στους καλύτερους φίλους! Ε και? Μήπως είμαι η μοναδική?
Αγχώθηκα γιατί ακόμα δεν έχω βρει τη δουλειά που θέλω! Ε και? Θα τη βρω και μετά θα αναπολώ τις ξένοιαστες στιγμές της ανεργίας που δε με απασχολούσε το ξυπνητήρι!
Έσπασα το κεφάλι μου για τα λεφτά που δεν έχω και που θα με έκαναν να ζω πιο άνετα! Ε και? Μήπως όσοι τα έχουν σε περίσσευμα δεν έχουν σκοτούρες?
Τα έβαλα με μένα γιατί ενώ έχω ένα κάρο πράγματα να κάνω, χαζεύω! Ε και? Αφού ξέρω ότι λειτουργώ καλύτερα υπό πίεση και ότι την τελευταία στιγμή θα τη σκαπουλάρω πάλι!
Ναι, το αποφάσισα! Παρόλο που εύκολα "πέφτω" από τα στραβά και παραιτούμαι, αυτή τη φορά δεν θα τα δω όλα μαύρα! Θα τα δω από την άλλη όψη τους! Θα κάτσω και θα ψάξω στο καθετί που με προβληματίζει, με φοβίζει, με πληγώνει, με ρίχνει, μία θετική πλευρά! Τι κι αν αυτή δεν ισχύει από πρακτικής πλευράς? Τουλάχιστον θα έχω βρει έναν τρόπο να ξορκίσω τα κακά και να προσελκύσω τα καλά! (ουστ από δω κακές σκέψεις και αρνητικά συναισθήματα! όξωωωω!) Γιατί η μιζέρια φέρνει μόνο μιζέρια! Ενώ τα χαμόγελα και τίποτα να μη φέρουν, κάνουν τους άλλους να αναρωτιούνται!
Και δε θα σταματήσω να λέω μέσα μου την ατάκα που λέγαμε ένα ευτυχισμένο πρωί στο Θησείο και μας πέρναγαν οι περαστικοί για τρελούς: "Μη μασάς ρε!! Μη μασάς! Εισ' ωραίος!!"
Κι ας παρεξηγηθώ!
ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ, ΡΕΕΕΕ!!

18 comments:

Pixel Sprite said...

Neraidoula, to postaki sou me eftiaxe! Etsi prepei! Se opoious aresoume, gia tous allous de tha mporesoume :) Tha er8oun kalyteres meres, sigoura!!

Georgia said...

Καλοσώρισες στο νεραϊδομπλόγκ μου κουκλίτσα! Χαίρομαι που σε "έφτιαξα". I'm still workin' on iτ, αλλά περιμένουμε τα καλύτερα έτσι? ;) Φιλάκια!

Anonymous said...

Σκέψου πάντα οτι υπάρχουν και χειρότερα.
I like your spirit μικρή

Θετική ενέργεια...............

Georgia said...

Wow!! Έγραψα post για θετική ενέργεια και αυτό "προσέλκυσε" δύο νέα άτομα!! Ι'll take that as a good sign!! Welcome αγαπητή και ξακουστή Frida! Αυτό σκέφτομαι κούκλα, κι ο Θεός της θετικής ενέργειας ας βάλει το χέρι του! Φιλιά! ;)

Spyros said...

Giati na pareksigitheis?? Eimai fysei aisiodoksos an kai den to deixnw, opote i ll join the mood, eis'wraiosss!

Χρίστος said...

:) Τρία άτομα :)
Μάλλον είναι ο καιρός - στα μισά του χειμώνα, και ακόμα 2 μήνες για Ανοιξη..
Αλλά συνέχισε - έχεις δίκιο...

Georgia said...

*spyros: Άλλος ένας λοιπόν!! "Δε μασάμε, είμαστ' ωραίοι!!!!" ;)Φιλιά!
*Xρίστος: Welcome Χρίστο!! Δεν είχα σκεφτεί ότι μπορεί να φταίει ο καιρός, αλλά έχει μια βάση! (λες να συεχίσω ε? Δυσκολεύομαι που και που να το κρατήσω αυτό το mood, αλλά θα κάνω ό,τι μπορώ!) Kisses!

kotosalata said...

Αυτό είναι κουκλίτσα μου!!! Το έπιασες το νόημα!!!
Φιλάκια!!!

pietà said...

Έλααα!
Πάμεεε!
Αυτά είναι!
Έτσι σε θέλω!

Άντε, καλή εβδομάδα!

Blogaki said...

Μπορεί κάποιος να με σηκώσει κι εμένα;;;;
Pleaeaeaease???
(Επειδή βρέθηκαν και πολλοί άντρες εδώ μέσα και θα βάλουν κι αυτοί ένα χεράκι!!)

Georgia said...

*Κotosalata & Pietaki: Πάμε κορίτσια!! ΌΟοοοοολες μαζί να μεταδώσουμε θετική ενέργεια! (είναι κι ο Τσαλίκης μαζί μας!) Καλή μας βδομάδα!! Φιλάκια!
*blogaki: Εγώωωωωω!! Εγώ θα σε σηκώσω!! (τι τους θέλουμε τους άντρες?πφφφφ....! ;) ) Πες μου τι έπαθες και θα ρθω να κάνω ό,τι θες! Να σε ανεβάσω, να δείρω κάποιον, να σου κάνω καμιά δουλειά! Ό, τι θέλει το Blogaki!!! (καλύτερα?....) Φιλάκια κουκλίτσα μου!

jul said...

Κοριτσάκι μου γλυκό...ΜΗΝ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΑΙ για κανενα πουστη...να σκέφτεσαι κοριτσι μου οτι εχεις την υγεία σου και εισαι γερή και δυνατη.
Μονο η υγεία εχει σημασία...άκουσε με...σήμερα με αυτό που έμαθα απογευματιάτικο..μονο αυτό εχει σημασία:)

proserpina said...

Έτσι, έτσι!!!
Άντε μπράβο, δε θέλω άλλες μαύρες σκέψεις! Πολύ μου άρεσε αυτό το ποστ!

Georgia said...

*julia: Ωχ.... κάτι κακό θα έμαθες κουκλίτσα για να το λες αυτό... Συμφωνώ με αυτό που λες, αλλά έλα που το ξεχνάμε που και που...
*proserpina: Όχι άλλο κάρβουνο κούκλα!!!! (κοινωνία ώρα μηδέν!) Χαίρομαι που σου άρεσε, αν κι εγώ κοντεύω να κυριευτώ πάλι από απαισιοδοξία... Φιλάκια!

Βαγγέλης Μπέκας said...

Μια χαρά σε βρίσκω!!
Έτσι μπράβο... Πάντα ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Georgia said...

Καλέ μου Vita mi δώσε κι εσύ ένα χεράκι να σηκώσουμε το ηθικό ψηλά γιατί το βλέπω να πέφτει πάλι σιγά σιγά!!!! (την κυκλοθυμία μου μέσα...!) Φιλάκια!

Effie said...

Καλά το ξεκίνησες κυρία μου στο ποστ - στα comments μου το χάλασες λίγο βέβαια... Τί θα πει "με κυριεύει πάλι η απαισιοδοξία";
Έλα δε θέλω χαζά...
ΧΑΜΟΓΕΛΑΜΕ ΤΩΡΑ ΛΕΜΕ!!!

(Προσωπικά είμαι στο mood του προηγούμενου post - ΣΚΟΤΩΝΩ ΑΝΘΡΩΠΟ, μιλάμε για πολλές ζοχάδες!!!)

Georgia said...

Όχι effaki!!!! I keep smiling!!! (χαζοχαρούμενο κοντεύουν να με πουν αλλά εγώ εκείειει.....) Τι έπαθες κούκλα και έχεις ζοχάδες?? Πες τα να ξεσπάσεις!!!!!