Friday, January 12, 2007

Αντί για καληνύχτα!

Σήμερα ήταν μία εκπληκτικά γεμάτη μέρα! Συμπλήρωσα τρεις ώρες ύπνου (ναι,ολόκληρες!), έχασα τουλάχιστον 10 χρόνια από τη ζωή μου έχοντας άγχος για μια blogoσυνάντηση που τελικά αποδείχτηκε καλύτερη πέρα από κάθε προσδοκία (τζάμπα έφαγα τα χρόνια μου δηλαδή! ;) ), έφαγα τα μάτια μου στον υπολογιστή για μια ρημαδοεργασία και κατέληξα στο Παγκράτι να πίνω μπύρες με φιλικό ζευγάρι (ευτυχώς pietaki δεν κράτησα φανάρι, ήταν και τέταρτος στην παρέα! Ο ξάδερφος του Σ......) Αυτό που με έκανε πάντως να χαμογελάω όλη τη νύχτα, ακόμα και τώρα, είναι το ότι γνώρισα τρία καταπληκτικά άτομα! Το blogaki, την pietoula και τον theodore! Δεν ξέρω πως πέρασαν αυτοί μαζί μου (μάλλον τους έπρηξα λίγο με την ατυχή κατάληξη του πρόσφατου ρομάντζου μου αλλά κάναν το λάθος να με ρωτήσουν!), εγώ όμως ενθουσιάστηκα! Ήταν αυτό που περίμενα! Ναι, το blogaki είναι γλυκύτατο και αγαπησιάρικο και από κοντά, όπως ήδη φαντάζεστε όσοι την διαβάζετε! Η pietoula επίσης, με φοβερή αίσθηση του χιούμορ (και μου έδωσε και τις σωστές οδηγίες για το πως να φτάσω στο Παγκράτι!) και ο theodore ανεπανάληπτος όταν διηγείται τα όσα του συμβαίνουν! Πέρασε η ώρα χωρίς να το καταλάβω και ειλικρινά ελπίζω να μη μείνουμε σ'αυτή την πρώτη συνάντηση!!! Και εις άλλα με υγεία παιδιά! Φιλάκια, καληνύχτα!
ΥΓ: Ακόμα χαμογελάω!

9 comments:

jul said...

bravoooooooo
Χαιρομαι που περασατε ομορφα....
Παντα τέτοια...με περισσότερες ώρες ύπνου βασικά:)

Georgia said...

Καλημέραα! Άντε να γνωριζόμαστε και οι υπόλοιποι σιγά σιγά! :) Φιλάκια!

pietà said...

Καλημερούδια!
Σε ευχαριστούμε για τα καλά σου σχόλια μικρή μου νεραϊδούλα!
Και δεν μας έπρηξες!

Blogaki said...

Υπερβολές...Κοινοί θνητοί είμαστε κι εμείς..Κι εμείς περάσαμε πολύ όμορφα μικρή μου!!!
Σε φιλώ!Καλημέρα!!

Georgia said...

Καλημέρα pietaki,τα καλά σχόλια δεν τα εννοώ, απλά πάω να σας καλοπιάσω επειδή άργησα! Στην πραγματικότητα σας κατααντιπάθησα!! (λέμε τώρα!)Ακούς blogaki??? Καλημερόυδια! (ακόμα χαμογελάω!) Φιλάκια πολλά να έχετε ένα φανταστικό σαββατοκύριακο!!!

Jason said...

:)
Ωραία περνάτε και στις Αθήνες λοιπόν...
Πάντα τέτοια, πάντα τέτοια!

Georgia said...

Είδες αγαπητέ Jason? Φιλιά! :)

snikolas said...

Στην Αθήνα δίνουν και παίρνουν οι blogoσυναντήσεις! Έτσι πρέπει! :)

Georgia said...

Δίνουν και παίρνουν ε? Εγώ γιατί δεν είχα πάρει χαμπάρι ως τώρα?? :) Kisses!