Thursday, January 18, 2007

Αλλάζουμε λέμε!

Άνεμος αλλαγής και ανανέωσης (πολύ προεκλογικό δεν ακούγεται αυτό?!) με πήρε και με σήκωσε! (να δω που θα με ξεβράσει!) Πήγα το ταξιδάκι μου, γύρισα και είπα να κάνω μερικές αλλαγές! Στο δωμάτιό μου (αναδιακόσμηση και ο Θεός να βάλει το χέρι του!), στο σπίτι γενικότερα (τρέμε πατέρα για το τι θα αντικρύσεις μόλις ξυπνήσεις το πρωί!), στα επαγγελματικά μου (άρχισα? διάβασμα για την εξεταστική!), στα προσωπικά μου (το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε?), γενικά στη ζωή μου! (άλλαξα μάρκα τσιγάρων!) Και για να σας αποδείξω ότι με χαρακτηρίζει συνέπεια λόγων και πράξεων (δεν είναι δική μου ατάκα αυτή!μπηχτή από ΣΑΠΟΥΝΟΠΕΡΑ είναι!) άλλαξα και λίγο την εμφάνιση αυτού του blog που έχει τραβήξει τα πάνδεινα από τις τρομερές μου εμπνεύσεις!!! Πάω τώρα να δω και λίγο Woody να σημειώσω ατάκες!
Πάρτε κι αυτό το τραγουδάκι για να μας πάει καλά η τόση αλλαγή!

13 comments:

ΔΙΑΙΡΕΤΗΣ said...

Καλημέρα!

Blogaki said...

Πολύ όμορφο το'κανες το μπλογκάκι σου μικρή μου!Μεγειές οι τόσες αλλαγές!!Σμακ!!

Georgia said...

*Διαιρέτης: Kαλημέρα και σε σένα!
*blogaki: Ευχαριστώ, ευχαριστώ blogaki μου!! Ό,τι μπορούμε κάνουμε! ;) Καλημέρα, φιλάκια!!

pietà said...

Είναι ούριος ο άνεμος;;;;
Καλό ξεκίνημα λοιπόν!

Lost said...

είναι ο Δίας, ο πλανήτης της επέκτασης, λέει. καλή συνέχεια

Georgia said...

Pietakiiiiii!Καλημέρα! Ούριος είναι, έτσι τουλάχιστον επιλέγω να το δω εγώ! ;) Φιλάκια

Georgia said...

*Lost: Ναι ε? Ο Δίας ευθύνεται λοιπόν? (να ξέρω που να ρίξω το φταίξιμο!) Καλημέρα και καλωσήλθες! Kisses!

jul said...

Καλή συνέχεια λοιπόν κοριτσάρα μου....αντε αντε μπράβο..κανε και μερικές ανταύγιες!

Georgia said...

Καλημέρα Juliaki! Ευχαριστώ! Τρέμε κόσμε!!! ;) Φιλάκια!

Spyros said...

Kalhmera kai KALH ANANEWSH.
Egw de vlepw tis allages sto blog, ftaiei to firefoxaki mou? :/

PS: ti tsigara ekanes kai ti kaneis twra?

Georgia said...

Δε βλέπεις αυτές τις υπέροχες αλλαγές που μου φάγαν τη μισή νύχτα?? Με πληγώνεις.... Έκανα Winston κόκκινα και το γύρισα σε Prince μαλακό! Καλημέρα είπα αγαπητέ Spyro? Δεν είπα! Καλημέρα! (λέμε τώρα...)

Effie said...

Ειλικρινά σε θαυμάζω!!!

Σήμερα που έχω λίγο χρόνο (=κωλοβαράω στη δουλειά και σχολιάζω ό,τι ποστ βρω μπροστά μου, όπως θα παρατήρησες κι εσύ!) προσπάθησα να ανανεώσω λίγο το μπλογκάκι μου αλλά... τζίφος!

Georgia said...

Εffaki κοκκινίζω! Θέλει δουλειά η αλλαγή ειδικά με τα κινέζικα που βγάζει ο καλός μας blogger αλλά ξαναπροσπάθησε! Kisses!