Wednesday, November 22, 2006

Married with children

17 comments:

Georgia said...

That's Al, folks! The man... The legend... The myth!

jul said...

Απίστευτος...φοβερός...

kotosalata said...

Respect!!

Anonymous said...

:)

kalhspera

SparklingBlue said...

Πόσα χρόνια έχουν περάσει...

Georgia said...

*Julia: Θεός τολμώ να πω!
*kotosalata: Υποκλινόμεθα!
*argyrenia: Hello! Καλησπέρα και welcome στο blogόσπιτό μου!
*Παυσίλυπη: Αρκετά αλλά παραμένει διαχρονικός, δε νομίζεις?? ;)

Blogaki said...

Εμένα δεν μου παίζει το you tube...
Γκνιαααρ!!!

Georgia said...

*blogaki: Δοκίμασε να μπεις κατευθείαν στο http://www.youtube.com/watch?v=SuNQIdKrb1g&eurl= μπας και παίξει! ;)

YO!Reeka's said...

πω πω τέλειο!!!

Georgia said...

*gelial: Yes it is! ;)

ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

Όποιον με κάνει να γελάω τον σέβομαι!

Georgia said...

*ηλιαχτίδα: Κι εγώ το ίδιο! ;)

Γκρινιάρης said...

Δάσκαλος...

Jason said...

Καλά τι θυμήθηκες τώρα....

Georgia said...

*γκρινιάρη: Δάσκαλος δεν ξέρω, μοναδικός όμως σίγουρα!
*Jason: Ξεχνιούνται τέτοιες μορφές??

Βαγγέλης Μπέκας said...

Ας αράξω στην πολυθρόνα μου κι ας βάλω την παλάμη μου στην αγαπημένη της θέση!

Georgia said...

*vita mi barouak: Η οποία είναι???