Monday, November 13, 2006

Η επιστροφή του φοιτητή Νο2

Με άφορμη το σχόλιο του Κωνσταντίνου θυμήθηκα κι άλλα περιστατικά απείρου κάλλους που θέλω να μοιραστώ μαζί σας (γιατί τα 75 ευρώ την ώρα για τον ψυχολόγο δεν τα διαθέτω!)! Λοιπόν, πέρα από τους ελέγχους και την "αγωνία" (?) για τις εξόδους, τις παρέες και το πρωινό ξύπνημα, συμβαίνουν κι άλλα όμορφα! Από μικρή, από μωρό θα έλεγα, είμαι νυχτερινός τύπος! Αποδίδω καλύτερα εκείνες τις ώρες βρε αδερφέ, τι να κάνω??Νύχτα διαβάζω, νύχτα κάνω τις δουλειές μου, νύχτα θέλω να κάνω μπάνιο, νύχτα θέλω να τα κάνω όλα! Αρχίζουμε: "Είναι ώρα τώρα αυτή να φτιάξεις το δωμάτιό σου??", "Θα κρυώσεις αν σε πάρει ο ύπνος με βρεγμένα μαλλιά!" (λες και με το που θα βγω απ'το μπάνιο, θα ναρκωθώ!!) "Δεν κοιμάσαι?" (Ναι, κοιμάμαι!Μπροστά στον υπολογιστή και με τα μάτια ανοιχτά!!)! "Πώς θα σηκωθείς το πρωί?" (Με νεύρα γιατί θα φροντίσετε εσείς γι'αυτό!). Πες ότι τα ξεπερνάς κι αυτά! Μετά αρχίζει το άλλο τροπάριο: "Πάλι στο δωμάτιό σου θα κλειστείς?" "Έλα να σε δούμε κι εμείς λίγο!" Πάω κι εγώ και κοιτάμε ο ένας τον άλλον, άντε λέμε και καμιά κουβέντα, γελάμε, περνάει το μισάωρο, μόλις πάω να την κάνω με ελαφρά... "Πού πας πάλι???" "Να χ@#& πάω, μέχρι κι ο βασιλιάς μόνος του πάει εκεί!!!!!" Είμαι υπερβολική?? Εντάξει, για να μη με πείτε και γαϊδούρα, δε λέω μια χαρά άνθρωποι είναι, δε με έχουν και φυλακισμένη ούτε μου στερούν τίποτα, απλά νομίζω ότι δεν έχουν καταλάβει ότι έχω σταματήσει να πίνω το γάλα από το μπιμπερό! Και ναι, τα Pampers με στενεύουν πλέον! Και μη μου πείτε να βάλω Slipad, δε θα γελάσω καθόλου!

12 comments:

gsus said...

- Μπαίνετε βγαίνετε και οι δυο σαν τους κυνηγημένους. Μην πούμε μια κουβέντα σαν οικογένεια. Αααααχ πως γίναμε έτσι, άντε να παντρευτείς να μου κάνεις ένα εγγονάκι να μην σας έχω ανάγκη.

Δεν θα το γλιτώσεις-είναι το επόμενο επίπεδο.

Georgia said...

Χριστέ μου.... Αν και δε νομίζω ότι πρέπει να αγχωθώ! Ακόμα νομίζουν ότι είμαι παρθένα, βάζω στοίχημα!!

Anonymous said...

Καλέ τι ωραίο blog είν' αυτό??!!Και ωραίος τίτλος!! Μόνο που δεν μεταφέρουμε τα ψυχολογικά μας στο διαδίκτυο! Ζαμέ!!! (δεν έχω μάθει να το γράφω γαλλιστί, είμαι στο "toujours" ακόμα...)1ον γιατί γι'αυτό μπαίνουμε στο ίντερνετ, για να τα ξεχάσουμε και 2ον γιατί θα ξυπνήσουμε και τα ψυχολογικά όλων των (ανυποψίαστων) άλλων...
Παρεπιπτόντως....
τι είναι αυτό το νυχτεριδάκι που κάθεται τόση ώρα ανάποδα?? (ζαλίστηκα....)
Εγώ διάλεξα ένα ροζ τιγράκι και δεν το βλέπω πουθενά....
:(
kisses!!

Georgia said...

Jamais γραφεται γλυκια μου!! Στο λέω εγώ που χω φάει τα χρόνια μου στο Γαλλικό Ινστιτούτο! Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

Blogaki said...

Τι μου θύμησες τώρα βρε νεραϊδούλα...! Κι εμένα η πρώτη κρυάδα όταν επέστρεψα στο πατρικό από τα ξένα, ήταν απείρου κάλους..Και μην ξεγελιέσαι! Σαν να μην πέρασε μια μέρα είναι για τους γονείς...Πότε έφυγες, πότε γύρισες, το ίδιο και το αυτό! Αφού γύρισες ας πρόσεχες σου λένε με νόημα... Η συνέχεια είναι ακόμα καλύτερη...Εμείς πλέον έχουμε φοβερά σουξέ στο ρεπερτόριό μας :"Δεν με αγαπάς πια...από τότε που γύρισες προσπαθείς να με βγάλεις από τη ζωή σου...άλλο παιδί έστειλα για σπουδές και άλλο γύρισε...τι σου'χω κάνει και με διώχνεις το ζητιάνο, θέλεις να πεθάααανωωωω;;;" κτλ.Ένα έχω να πω ως γηραιότερη, πιάσε γρήγορα δουλειά και όξω από την πόρτα, γιατί εμείς που το καθυστερήσαμε ακόμα το παλεύουμε!

Georgia said...

Χριστέ μου,αυτό το "Δε μ'αγαπάς πια" το λένε κι άλλοι τελικά??Όχι μόνο οι δικοί μου?? Ή το φοβερό: "Βέβαια, τώρα μεγάλωσες, δε μας έχεις ανάγκη πια...."(παράπονο και δάκρυ στη φωνη!)Θα προσπαθήσω να φύγω όσο πιο γρήγορα μπορώ (εμπρός καλά μου σαϊνοποδαράκια!!) γιατί δε με βλέπω να τα γλιτώνω τα 75 ευρώ ανά επίσκεψη στον ψυχολόγο της γειτονιάς..(βλ. Κυψέλη!) Φιλιά, blogaki!

Effie said...

Που να δεις γλέντια μόλις τους πεις "φεύγω"!!!!!

Για να σου δώσω μια ιδέα, ένα χρόνο και κάτι τώρα ζω μόνη μου και η μάνα-κουράγιο εξακολουθεί να πιστεύει οτι μένουμε μαζί και απλώς "η κόρη μου κοιμάται καμιά φορά στον καλό της και έχει μεταφέρει εκεί μερικά πραγματάκια" (όπου "μερικά πραγματάκια" σημαίνει ΟΟΟΟΛΑ τα ρούχα - καλοκαιρινά, χειμωνιάτικα -, παπούτσια, βιβλία, σιντιά, κουκλάκια και γενικά όλη μου την προίκα...)

Και επαναλαμβάνω: καλό κουράγιο!!!

gsus said...

Εγώ (οδηγώντας): Ξέρεις μάνα θα φύγω.
Μάνα μου: Θ' αργήσεις;
Εγώ: Δεν εννοώ θα πάω βόλτα, εννοώ θα φύγω από το σπίτι.
Μάνα μου: Από τώρα; (βουρκώνει αμέσως) Ακόμα δεν παντρεύτηκες (παράπονο με μομφή). Κάτσε να το πω στον πατέρα σου (απειλητικά).

Ε δεν γίνεται. Θα κάνω ποστ

Georgia said...

Παιδιά με τρομάζετε....Σταματήστε σας παρακαλώ με τρομάζετε!!!
*effie: Λες να το φέρω κι εγώ κάπως έτσι για αρχή???(ας βρω τον "καλό μου" πρώτα βέβαια και βλέπουμε!)
*Κωνσταντίνε: Δεν τα λένε αυτά οδηγώντας καλέ μου...Δεν τα λένε καθόλου!!Εγώ νύχτα θα φύγω!!!

Effie said...

Παρατηρημένο πάντως: οι μανάδες σε τέτοιες περιπτώσεις έχουν πάντα ένα κλάμα πρόχειρο. Τί να πεις, μάλλον τα δάκρυα κατά παραγγελία πάνε πακέτο με το μητρικό ένστικτο...

evaki said...

Σε παράλληλο γιουνιβερς έπεσα ρε γαμώτο; Τι γίνεται; Όλοι με τους γονείς μου ζείτε;;;;;

Άντε καλά μας κουράγια :-)

Georgia said...

Εvaki, eγώ έχω αρχίσει να πιστεύω ότι παρακολουθούν ομαδικά σεμινάρια "αντιμετώπισης κρίσεων με τα βλαστάρια σας"και δε μας το λένε!!