Friday, November 17, 2006

Cornflake girl

Σήμερα θυμήθηκα κάτι τραγούδια που άκουγα με τον ξαδερφό μου όταν αυτός περνούσε την εφηβεία κι εγώ έκλεινα τα 6-7 έτη (μπορεί και παραπάνω, ακριβώς δε θυμάμαι!) κι έκατσα και τα κατέβασα γιατί και να τα έχει περισώσει ο αγαπημένος μου ξαδερφούλης θα είναι σε κασέτα...Tori Amos λοιπόν. Κρυστάλλινη φωνή, αιθέριο εξωπραγματικό πρόσωπο, μελωδίες που βρίσκουν "φλέβα" και στίχοι που "αγγίζουν".. Αυτή την ώρα έχω λιώσει το "Crucify" και το "Silent all these years".
Crucify
"... I've been looking for a savior in these dirty streets... Looking for a savior beneath these dirty sheets... I' ve been raising up my hands, drive another nail in. Just what God needs... One more victim... Where 're those angels when you need them? Why do we crucify ourselves? Everyday I crucify myself. Nothing I do is good enough for you... Crucify myself. Everyday... I crucify my self... And my heart is sick of being in chains..."
ΥΓ: Θυμήθηκα επίσης ότι τότε ήθελα να της μοιάσω όταν μεγαλώσω αλλά δεν είχα ούτε κόκκινα μαλλιά ούτε γαλάζια μάτια...!

2 comments:

Unknown said...

Καλέ, εσύ γράφεις και καλά!!!δεν έρχεσαι να μου γράψεις και το άρθρο για την παιδεία????

Georgia said...

Aπό το Λύκειο μου 'χει μείνει το κουσούρι! Βλέπεις γλυκιά μου εγώ πρόσεχα όταν η Χανιά μας έκανε έκθεση!!Δεν έπαιζα "Κρεμάλα" με τη διπλανή μου! ;) Μετά χαράς να βοηθήσω αλλά μετά δε θέλω να με κυνηγάς!!