Wednesday, November 15, 2006

Ταβανοθεραπεία.....

Έτσι είμαι τώρα!
Δε μπορώ να κοιμηθώ!Και το πρωί πρέπει να σηκωθώ χαράματα και ν'αρχίσω να τρέχω σαν το Βέγγο!Αλλά ο Μορφέας με σνομπάρει (που άμα τον βρω,θα του φέρω κάτι βαρύ κι ασήκωτο στο κεφάλι να μάθει αυτός...)! Έχω πέσει στο κρεβάτι κι έχω ξανασηκωθεί 3-4 φορές! Στο μπάνιο πήγα... Στην κουζίνα πήγα... Όλο το σπίτι το γύρισα! Μια χαρά το βρήκα, όπως το άφησα! Στην τελευταία απόπειρα μετά τις ασκήσεις αναπνοής (breathe in-breathe out!), κατέληξα να μετράω πόντο πόντο το ταβάνι παλεύοντας ταυτόχρονα με τα σκεπάσματα που μία με ζεσταίνουν, μία δε μου φτάνουν! Κι έτσι αποφασιστικά σηκώθηκα και άνοιξα τον υπολογιστή... Γιατρέ μου τι έχω?? Θα ζήσω??
Έτσι έπρεπε να' μαι!

8 comments:

Blogaki said...

Να κόψεις τους καφέδες! Μικρή κοπέλα!! Τσκ τσκ τσκ!!! Θα καταστρέψεις το στομάχι σου και το νευρικό σου σύστημα!!

(Μια ευγενική χορηγία των γονιών μου!)

Καλημέρα!

Georgia said...

Νευρικό σύστημα: βαστάει ακόμα! (με διαρροές βέβαια...!) Στομάχι: στα πρόθυρα κατάρρευσης από την ηλικία των 18! Ευχαριστώ για την ευγενική χορηγία αλλά είμαι επιρρεπής στις καταχρήσεις γμτ...! Ανίατη περίπτωσις! ;)

Effie said...

Να κόψεις τους καφέδες και να το ρίξεις στα ξίδια!!!!! ;>>>>>>>>

Georgia said...

Δεν πιάνει!! Άσε που μετά με πιάνουν βαθύτεροι προβληματισμοί....! ;)

Ασκαρδαμυκτί said...

υπάρχει και η ... σεξοθεραπεία... ξέρεις

Georgia said...

Όταν μένεις με τους γονείς σου, η σεξοθεραπεία δεν είναι εφικτή ως εναλλακτική επιλογή...! (Την τύχη μου την ανέμελη!!)

SparklingBlue said...

Μα όντως, δεν είναι πολύ αποδοτικές οι μικρές νυχτερινές ώρες; Όταν οι άλλοι κοιμούνται, εμείς δουλεύουμε!

Georgia said...

*Παυσίλυπη: Σ' ευχαριστώ, σ'ευχαριστώ!!Κι εγώ το φωνάζω αυτό αλλά εισπράττω μούντζες! Αλλά δε μασάω, οι βιολογικοί μου ρυθμοί είναι έτσι ρυθμισμένοι, δεν αλλάζουν που να χτυπηθώ κάτω!