Wednesday, November 08, 2006

Οι άγγελοι μαθαίνουν να πετάνε..

Πριν λίγο καιρό ένας on-line φίλος μου "έμαθε" αυτό το τραγούδι που ακούω πάντα σε περίεργες στιγμές. Όπως η αποψινή για παράδειγμα.. "Μην έρθεις απόψε ξανά να με βρεις, δε θα 'μαι εδώ για κανέναν... Μην έρθεις απόψε τη σιωπή μου να δεις, θα γράφω τραγούδια θλιμμένα... Μην έρθεις απόψε ξανά να με βρεις, θα έχω κρυφτεί σε μιαν άκρη. Να ζω τ' όνειρό μου στην άκρη της γης, με χρώμα από φως κι από δάκρυ... Εδώ... Στον κόσμο μου θέλω να ζήσω... Εδώ... Το φόβο μου πίσω ν' αφήσω. Βροχή...Η σκέψη μας πάλι να σβήσει. Σιωπή... Ο ήλιος ποτέ δεν θα δύσει. Ξανά... Ν' αγγίζω το φως, το σκοτάδι. Φωτιά... Να καίει το φιλί κάθε βράδυ. Εδώ... Στου ονείρου το φως να γυρνάμε. Οι άγγελοι μαθαίνουν να πετάνε... Μην έρθεις απόψε, δε θα 'μαι εδώ. Δε θέλω να κλάψω για σένα... Φεύγω σε λίγο μακριά να σωθώ. Δεν θα 'μαι εδώ για κανέναν... Μην έρθεις απόψε ξανά να με βρεις, θα έχω κρυφτεί σε μιαν άκρη. Να ζω τ' όνειρό μου στην άκρη της γης, με χρώμα από φως κι από δάκρυ... Εδώ... Στον κόσμο μου θέλω να ζήσω. Εδώ... Το φόβο μου πίσω ν' αφήσω. Βροχή... Η σκέψη μας πάλι να σβήσει. Σιωπή... Ο ήλιος ποτέ δε θα δύσει. Ξανά... Ν' αγγίζω το φως, το σκοτάδι. Φωτιά... Να καίει το φιλί κάθε βράδυ. Εδώ... Στου ονείρου το φως να γυρνάμε. Οι άγγελοι μαθαίνουν να πετάνε..."

3 comments:

Effie said...

ΑΑΑΑΑ!!!!
Αρτινός λέγεται ο τύπος και είναι συμπαθέστατος - έχω το singlάκι με αυτό και άλλα 1-2 τραγούδια αρκετά καλά, αλλά επειδή το βρήκα τυχαία, θεωρούσα οτι δεν θα τον ήξερε κανείς άλλος (λογικότατη σκέψη...)

Georgia said...

Μιλάμε τον λατρεύω!!Έχω ακούσει άλλο ένα δικό του, το "Όταν ο ήλιος πάψει ν'ανατέλλει", και μπορώ να πω ότι με έχει βγάλει σπαθί σε πολλά ξενύχτια..!(κι εγώ νόμιζα ότι δεν θα τον ξέρει κανείς άλλος!Χαίρομαι που με διέψευσες!)Φιλιά!

Effie said...

Μπράβοοοοο - αυτό είναι το 2ο τραγουδάκι!

Όντως, για τέτοιες φάσεις είναι ιδανικός!