Sunday, November 19, 2006

Καλέ μου Άη Βασίλη!

Εγώ αυτόν τον έχω μεγάλο άχτι!!! ΠΟΛΥ μεγάλο άχτι λέμε! Γι' αυτό φέτος είναι η τελευταία ευκαιρία που του δίνω να επανορθώσει για τα 24 έτη που περάσαν και με είχε γράψει! (αυτό σημαίνει ότι περιμένω μεγάααααλο δώρο! αυτοκίνητο, σπίτι κλπ κλπ) Εντάξει δε λέω, είμαστε πολλά παιδάκια σ'αυτό τον κόσμο (ποιος είπε "Κοτζάμ γαϊδούρα!"??? Το άκουσα!), που να μας προλάβει? Άσε που είναι και κάποιας ηλικίας οπότε δε μπορεί, θα του 'χει χτυπήσει και το Αλτσχάιμερ την πόρτα, αλλά αρνούμαι να δείξω άλλη κατανόηση!! Ποιος είπε "Δεν υπάρχει Αη Βασίλης!"???? Υπάρχει και θα σας το αποδείξω μετά τα Χριστούγεννα! :) Άντε, καλά να μας πάει η βδομάδα!

16 comments:

Blogaki said...

Πολύ νωρίς ξεκίνησες να συζητάς για δώρα κι αναρωτιέμαι για ποιον άμοιρο "Βασίλη" χτυπάει η καμπάνα...! :)

Georgia said...

Προς όλους τους υποψήφιους "Βασίληδες" αλλά δε βλέπω κανέναν να ανταποκρίνεται! ;) Με κόβω να παίρνω μόνη μου ό,τι θέλω, να ευχαριστηθώ και το shopping therapy τουλάχιστον!

gsus said...

Βρε Τζουόρτζια, είσαι σίγουρη ότι απευθύνθηκες στο σωστό υποκατάστημα;
Καλύτερα να απυθυνθείς κατευθείαν στα Headquarters στη Φινλανδία γιατί η Τ.Ο. Ελλάδος το'χει ρίξει στο σορολόπ και μαζεύονται πολλοί παραπονεμένοι γαϊδουροενήλικες που σκέφτονται να αλλαξοπιστήσουν.
Για έμπα εδώ και κανόνισε: http://www.santaclauslive.com
[έχει κάτι καταπληκτικές φωτό του Santa με λουλουδάτη φουστίτσα]

jul said...

Αν μιλάμε για μεγαααααααααλο δώρο (βλέπε τουτούδι) θέλω και εγωωωωωωωωω!!!!
Βασίλης βέβαια δεν υπάρχει...αλλά ΚΩΣΤΑ ΜΕ ΑΚΟΥΣ??????????????????
χοχοχοχο

Georgia said...

*Κωνσταντίνε: Ευχαριστώ για την πολύτιμη καθοδήγηση! Αν πιάσει θα παραγγείλω και για σένα δωράκι!
*Julia: Αν αρχίσαμε τις ομαδικές απαιτήσεις λες να έχουμε κανένα καλύτερο αποτέλεσμα?? Το δικό μου πάντως το θέλω σε κόκκινο ή μωβ! Εσύ?? ;)

evaki said...

Εεεε...κορίτσια έχετε και κάποια συγκεκριμένη μάρκα/μοντέλο στο νου σας; Να συνεννοηθούμε, μη πάμε και ζητάμε όλες το ίδιο !

Georgia said...

Καλύτερα όλες το ίδιο να μην τρέχει ο χριστιανός σε διαφορετικές εταιρίες και ταλαιπωρηθεί! Άλλο χρώμα μόνο η καθεμία κορίτσια μη βγαίνουμε ξαφνικά λες και πάμε σε παρέλαση! ;)

J. said...

Funny blog !

Georgia said...

*johnny: Ευχαριστώ! Αλλά "I think being funny is not anyone's first choice!" (all time classic Woody!);)

jul said...

Χμμ... σε ασημί γίνεται?????????????????Μάρκα? Κατι μικρό και "βολικό" σαν του σπορτ μπιλι

maika said...

έλα μη μου γκρινιάζεις.....
έχω έρθει πολλές φορές και όλο κλειστά είσαι....
ή να ξεβουλώσεις γρήγορα την καμινάδα σου ή να αφήσεις ανοιχτή καμιά μπαλκονόπορτα για να μπορέσω να μπω.....και θα δείς εσύ τι δώρο θα σου φέρω.....Το καλύτερο!!
Τσάμπα με κακολογείς!!
Και τι φωτογραφία είναι αυτή??
Με αδικεί..... σαν καλικάντζαρος έχω βγει.... απαπαπα να την πετάξεις.....
;o))

Georgia said...

*maika: Αυτές είναι οι δικαιολογίες που σου λέει κι εσένα ο Santa?? :)

Ασκαρδαμυκτί said...

κούκλα μου πολλά απωθημένα έχεις και μου φαίνεται ότι θα πληρώσει όλα τα σπασμένα ο δυστυχής ο (μελλοντικός) άντρας σου....

Georgia said...

*ασκαρδαμυκτί: Λες?? Μα για όλους μας δεν ισχύει αυτό? Γιατί να αποτελώ εγώ εξαίρεση? Όπως και να 'χει: That wasn't very polite you know!

J. said...

Παρότι το "Complete Prosa" του Woody είναι από τα αγαπημένα μου βιβλία τα τελευταία χρονια, δεν συμφωνώ με το συγκεκριμένο ρητό. Το χιούμορ ειναι μεγάλη υπόθεση !
Επίσης έχω να πω ότι μου άρεσε το ρητό του Hermann Hesse.

Georgia said...

*johnny: Το ρητό είναι από το δικό μυ αγαπημένο βιβλίο, τον Ντέμιαν και προσπαθώ να το θυμάμαι πριν ξεστομίσω βατράχους για διάφορα θέματα! Όσο για το χιούμορ συμφωνώ απόλυτα αλλά νομίζω ότι υπάρχουν και στιγμές που δεν είναι και η πρώτη επιλογή αλλά κάτι σαν άμυνα! Ουφ, πολύ σοβάρεψα! Kisses!