Sunday, April 22, 2007

Wishes II

Δύο τραγουδάκια που έχω ξαναθυμηθεί αυτές τις μέρες και που ελπίζω να σας ανεβάσουν όσο κι εμένα!
"I wish I was a neutron bomb, for once I could go off...
I wish I was a sacrifice but somehow still lived on...
I wish I was a sentimental ornament you hung on...
The Christmas tree, I wish I was the star that went on top...
I wish I was the evidence, I wish I was the grounds...
For 50 million hands upraised and open toward the sky...
I wish I was a sailor with someone who waited for me...
I wish I was as fortunate, as fortunate as me...
I wish I was a messenger and all the news was good...
I wish I was the full moon shining off a Camaro's hood...

I wish I was an alien at home behind the sun...
I wish I was the souvenir you kept your house key on...
I wish I was the pedal brake that you depended on...
I wish I was the verb 'to trust' and never let you down...
I wish I was a radio song, the one that you turned up!!
I wish...
I wish..."
PS: Πάρτε κι ένα γλυκάκι λόγω της ημέρας!

22 comments:

Unknown said...

Έτσι απλά για πω χρόνια πολλά κ υγεία, πρώτος!!!!
χαχαχα καλά να είσαι νεραιδακι!!!

cindaki said...

Καλημέρεςςςς!!!!!

Χρόνια σου πολλά Γεωργία μου!!!
Να έχεις πάντα δίπλα σου ανθρώπους που σ' αγαπούν!!!

Πολλά φιλιά!

bbchris said...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!

γλυκά δεν βλέπω πουθενάάάάάάάάά...
:P :P :P

Georgia said...

*narita: Ευχαριστώ naritakooo!! Κι εσύ να 'σαι καλά! Φιλάκια!
*sofi: Κουκλίτσα ευχαριστώ πολύ πολύ! Καλημέρα και πολλά φιλάκια!! :)
*chris: Τι εννοείς δε βλέπεις γλυκά πουθενά?? Δε σε καταλαβαίνω!! ;) Ευχαριστώωωωωω!!

kotosalata said...

Χρόνια σου πολλά κουκλίτσα!
Ότι επιθυμείς σου εύχομαι και να σε χαίρονται αυτοί που σε αγαπούν!!!
Φιλάκια!!!

Mogwai said...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΒΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
:)))))

JoaN said...

xronia kalaaa me ygeia k o,ti allo goystareisss!!!! :D (de ftanoyn gia oloys ta glyka sth photo... kapoios se kolhse tsiggoynia :P)

Georgia said...

*κοtosalataki: Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου!!! Και περιμένω την ολική επαναφορά σου, οκ??? Σμμμμουάτς!!
*mogwai: Ευχαριστώωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!! (Όλο αυτό με μια ανάσα, με παραδέχεσαι???) ;)
*joan: Ευχαριστώ πολύ μικρή μου!! Μη σου φαίνονται λίγα, από κάτω υπάρχει κι άλλο κουτί! Και κάτω από αυτό, κι άλλο ένα!! Και κάτω από το τρίτο, κι άλλο! Και κάτω κι από το άλλο, ακόμη ένα! (άκου εκεί τσιγγουνιά! :P) Φιλάκιαααα!

snikolas said...

Χρόνια σου πολλά. Πάντα ευτυχισμένη. Ό, τι επιθυμείς! :)

an205 said...

φχαριστώ για το γλυκό!!!
Χρόνια καλά!!!

Anonymous said...

Χρόνια Πολλά Γεωργία μου με υγεία και ευχαριστώ για το γλυκάκι το είχα ανάγκη , χμμμμμμμ ωραίο !

[Germanos] said...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΙΚΡΗ

και μολις επιστρέψω τα ξαναλέμε !!!

gsus said...

Χρόνια Πολλά Πολλά Πολλά!!
Τώρα αλήθεια αυτά τα γλυκά είναι απίστευτα στη φωτό.

Georgia said...

*an205: Επ! Που πάς εσύ?? Πήρες δύο γλυκάκια, σε είδα!! Γύρνα πίσωωωω!! ;) Ευχαριστώ πολύ γλυκέ μου και καλωσόρισες!
*trelofantasmeni: Κουκλίτσα ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, όσο για το γλυκάκι... ναι, ωραίο το άτιμο! ;)
*germanos: Καλέ μου, καλά να περάσεις εκεί που θα πας, να ανανεωθείς και να μην αργήσεις να γυρίσεις εντάξει??... Φιλάκια πολλά πολλά!
*gsus: Ευχριστώ ευχαριστώ ευχαριστώ γλυκέ μου!! Πώς ήταν η εβδομάδα σου? Περιμένω τις εξελίξεις! Φιλάκια!

Georgia said...

*nikolas: Επ,μου ξέφυγες εσύ!!! Σ'ευχαριστώ καλέ μου νικόλα, να 'σαι καλά! :) Φιλάκια!

Blogaki said...

Ποτέ δεν είναι αργά για ευχές και για γλυκάκια!!!
Χρόοοονια Πολλάαααααα!!!!
:)
Μουτς μουτς μουτς και πάλι μουουουυτς!!!!

Aggelos Spyrou said...

Χρόνια Πολλά, καλά κι ευτυχισμένα!!!

Όλες οι ευχές σου να γίνουν παρόν! 0:)

Georgia said...

*blogaki: Αμάν!!!!!! Τα γλυκάκια ξέχασαααα!!! Αλλά εκεί που είχε πολύ κίνηση στο δρόμο, λίγο πριν το δεινόσαυρο, έπεσα και σε πορεία ζαχαροπλαστών που απεργούσαν λέει ειδικά σήμερα για την ανεβασμένη τιμή της κουβερτούρας! (καλό???) Φιλάκιααααααα!!!!!! :)))
*aggelos: Σ'ευχαριστώ γλυκέ μου για τις ευχές!! :) Σοκολατάκι πήρες?? Δεν πήρες! ;) Φιλιά!

Spyros said...

xronia polla xronia polla xronia polla! polyxrwmh kai entoixismenh! :) (pairnw 3 glykakia..? yposxomai na mhn ta faw ola mazi...)

Georgia said...

*spyros: Φλαααπππ!!! (χτύπημα στο χέρι!) Άστα κάτω τα δύο τα παραπανίσια!! (σιωπή για μερικά sec...) Έλα, εντάξει... Μην κλαίς... Σταμάτα, μου σπαράζεις την καρδιά σου λέω... Έλα, καλά, πάρτα και τα τρία!! Εντάξει τώρα?? Σ'ευχαριστώ γλυκέ μου! :)

Unknown said...

μυρίστηκα ότι τα μοιράζεις και ήρθα. Θέλω 4

Georgia said...

*narita: Έφτασεεεεε!! (καλά δε σου φτάσαν τα 3 προφιτερόλ και τα 2 τιραμισού???) ;)