Wednesday, April 11, 2007

Concentrate, will you???

ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΩ!!
Είπα απόψε να ασχοληθώ με μία εργασία που έχω αναλάβει! Όχι δική μου... Αλλουνού! Ναι, το κάνω κι αυτό, προς ενίσχυσιν των εσόδων μου! (Των ποιων???? Καλόοοο! Το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε??) Θέμα: Κάτι με την παγκοσμιοποίηση (όταν το ξεκαθαρίσω κι εγώ, θα σας ενημερώσω!)
Εξοπλίζομαι λοιπόν με όοοοολη την καλή μου διάθεση, με καφεδάκι, με μουσικούλα απαλή (οι ροκιές δε βοηθάνε τέτοια ώρα!), παίρνω δίπλα μου όλες τις απαραίτητες σημειώσεις, το σχετικό βιβλίο του καθηγητού του συγκεκριμένου μαθήματος (485 σελίδες έκατσε κι έγραψε ο χριστιανός για τη Διοίκηση Συστημάτων Παραγωγής και πολύ θα με παιδέψει, το διαισθάνομαι!) και κάθομαι στον υπολογιστούλη μου για να ξεκινήσω...
Ψάχνω και στον φίλο-Google μπας και βρω κάτι χρήσιμο... Κάτι από δω, κάτι από κει, αντιγραφή-επικόλληση, μάζεψα κάμποσες wordοσελίδες με πληροφορίες! Ωραία!!! Πάμε τώρα να ξεκινήσουμε να γράφουμε...
Ναι? Ναι λέω?? Hellooooo??? (Δε σ'ακούωωω! Πάτα το μηδέν!!) Τίποτα.... Το κενό... Κάτω από την επικεφαλίδα "Εισαγωγή" δεν υπάρχει τίποτα. Ούτε γραμματάκι! "Έλα καλή μου, ξεκόλλα, συγκεντρώσου λέμε, όλα μπροστά σου τα έχεις, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να τα βάλεις σε σειρά..." Αμ δε! Γράψε-σβήσε, το backspace στο πληκτρολόγιο κοντεύει να μας αφήσει χρόνους! (Είναι και καινούριο το μηχάνημα, πόσο να αντέξει??) Κοιτάω τον τοίχο απέναντί μου (θέλει βάψιμο?), το ρολόι (θέλει ξεσκόνισμα?), τις τοιχοκολημένες καρτούλες ("Να θυμηθώ να πάρω τα χάπια για την αμνησία..."), έξω από το παράθυρο (η κουρτίνα θέλει πλύσιμο?), την αφίσα του Σωκράτη ("Άλλα θέλω κι άλλα κάνω...") Τίποτα σας λέω, τίποτα!!!!!
Τα παράτησα κι είπα να κάνω post! Κι εδώ, μία από τα ίδια... Κοκομπλόκο μιλάμε! (αδόκιμος ο όρος μεν, απόλυτα αντιπροσωπευτικός δε!) Μήπως φταίει το σιρόπι για το βήχα που έχω κατεβάσει αυτές τις μέρες?? Mήπως φταίνε οι REM που ακούω τώρα? ("Ι 'll take the rain...") Μήπως φταίει που ο φανταστικός μου μπαμπάς βλέπει Bayern-Milan στη διαπασών από το δίπλα δωμάτιο?? (Κατέβασ' το volume ρε άνθρωπεεεε!!!) Μήπως φταίει που μίλησα πριν λίγο με την αγάπη μου που δεν είναι καλά και θέλει να πάω να τη δω κι εγώ δε μπορώ??
Δεν ξέρω τι φταίει... Καμία συμβουλή παιδιά?! Βοηθήστε, μη με βρει το ξημέρωμα εδώ πέρα! (Το Νοοtrop πιάνει???)

8 comments:

Blogaki said...

...μια μετάφραση 17 σελίδες την παλεύω 2 βδομάδες τώρα. Την κοιτάω, την ξανακοιτάω, σιχτιρίζω, τίποτα δεν γίνεται...! Άνοιξη ήρθε ξανά και το χάσαμε και το λίγο που είχαμε..!

Πάμε γιόγκα;; :)

pietà said...

Έλα τώρα... Δικαιολογίες!!! Που το έχεις το μυαλό σου;;;;;;;;;;

Unknown said...

Σόρυ αλλά δεν μπόρεσα να συγκεντρωθώ για να καταλάβω το ποστ!!
Χοχοχοχο πλάκα κάνω...
λοιπόν απαντάω στις ερωτήσεις:
Hellooooo???--> Hi!
Είναι και καινούριο το μηχάνημα, πόσο να αντέξει??-->τα έχει ήδη φάει τα ψωμιά του!
θέλει βάψιμο?-->λίγο φρεσκάρισμα το θέλει!
θέλει ξεσκόνισμα?-->χμμ φουυ(σηκώνεται σύννεφο) εχμ.. ναι το θέλει!
η κουρτίνα θέλει πλύσιμο?--> μπεζ ήταν, ή τωρα έγινε;
Δεν ξέρω τι φταίει... Καμία συμβουλή παιδιά?! Βοηθήστε, μη με βρει το ξημέρωμα εδώ πέρα!--> Υπνος Υπνος Υπνzzzzzzzzzzzz....

Georgia said...

*blogaki: Το 'ξερα ότι μόνο εσύ θα με καταλάβεις!! Πάμε γιόγκα τώωωωωρα!!!!!!(Αλλά άμα μας δέσουνε κόμπο εκεί πέρα, εσύ θα τ'ακούσεις!):) Δεν πάμε σε κανένα λούνα-παρκ καλύτερα να ξεδώσουμε τελείως?? Ε? Ε? Ε? ;)
*pietaki: Καλέ κυρία, μη μαλώνετε!! Το μυαλό μου στην εργασία το έχω, στην παγκοσμιοποίηση και τις συνέπειές της, αλήθεια σας λέω!! Σε σειρά δε μπορώ να τα βάλω, μη φωνάζετε κι εσείς, με μπλοκάρετε χειρότερα!!

Georgia said...

*narita: Να σου πω... Μόλις γύρισα από τη δουλειά και με βάζεις να βάψω, να ξεσκονίσω και να πλύνω κουρτίνες???? Πού είναι η βοήθεια ε? Ε? Ε? :P Καλημέρα Naritako!! :))

Aggelos Spyrou said...

Προτείνω να κάνουμε έναν έρανο, βλογκομαραθώνιο ή κάτι τέτοιο, να πάρεις ένα καινούργιο υπολογιστή!

Η αγάπη σου γιατί δεν είναι καλά? τί ήθελε τελικά? πήγες? θα πάς? Στα καλύτερα το κόβεις το ποστ σου... 0:Ρ

0:)

cindaki said...

Καλησπέρα Γεωργία!!!

Χαλάρωσε, πάρε βαθιές αναπνοές, χαμογέλα και όλα θα γίνουν αμέσως ομορφότερα!

Georgia said...

*aggelos: Τι ωραία ιδέα!!!! :)))) Έλα να βλέπω να συνεισφέρετε όλοι!! Έλα μη ντρέπεστε και βάλτε το χέρι στην τσέπη!! :P
*sofi-k: Καλημέρα κουκλίτσα!! Χαλαρώνω... Μετά breathe in- breathe out... Aς σκάσω κι ένα χαμόγελο... :) Καλύτερα όντως! ;) Καλωσόρισες!!