Thursday, April 26, 2007

Manual:"Πώς να δυσκολέψετε -κι άλλο-τη ζωή σας!"

Ας υποθέσουμε ότι έχετε 10 (και βάαααλε!) πράγματα να κάνετε σήμερα! Τρία από αυτά έχουν να κάνουν με δουλεια στον υπολογιστή, ένα με διάβασμα, το πέμπτο αφορά επίσκεψη σε φορέα του Δημοσίου, το έκτο είναι ασήμαντο μεν, προγραμματισμένο δε, και τα υπόλοιπα τρία -πουλάκια κάθονταν- έχουν να κάνουν με δουλειές του σπιτιού! (γιατί άμα είσαι και νοικοκυρά δεν κρύβεται!)
Τι κάνετε λοιπόν?? Υποθέτω ότι ως φυσιολογικοί άνθρωποι ξεκινάτε με το πιο απλό, το ολοκληρώνετε, προχωράτε στο επόμενο, το ολοκληρώνετε κι αυτό και πάει λέγοντας!
Ε λοιπόν, όχι! Είπα όοοοχι γκαντ ντεμν ιτ!!!! Ο σωστός τρόπος σύμφωνα με το manual του τίτλου είναι να τα ξεκινάς όοοολα μαζί! (...) Και ιδού πόσο εύκολα μπορείς να καταλήξεις με τα νεύρα κρόσια και ένα κεφάλι σαν το καζάνι στο οποίο έπεσε μέσα ο Oβελίξ όταν ήταν μικρός! (χωρίς το μαγικό φίλτρο, μη χαίρεστε!!)
Κάθεσαι αρχικά στον υπολογιστή με την απαραίτητη όρεξη για εργασία -και χαρά!- και τον -ακόμα πιο απαραίτητο, δεύτερο- καφέ! Ανοίγεις σχετικό φάκελο και ξεκινάς...
Στην πορεία θυμάσαι να διορθώσεις κάτι σε έναν άλλο φάκελο! Ελαχιστοποίηση, άνοιγμα... Διορθώνεις, ελαχιστοποιείς!
Ανοίγεις και λίγο το gmail να δεις τι κάνουν τα παιδιά...
Ελαχιστοποιείς το gmail! Θυμάσαι ότι πρέπει να πας εφορία...
Πατάς save (μη μας βρει και καμιά λαχτάρα!) σε όσα παραθυράκια έχεις ανοίξει, χαιρετάς τα παιδιά και σηκώνεσαι...
Πριν βγεις θυμάσαι ότι πρέπει να βάλεις πλυντήριο...
Το βάζεις...
Βγαίνεις, ευτυχώς η εφορία είναι από κάτω, βλέπεις ουρά μέχρι τη Λαμία, ξαναγυρνάς άπρακτη και ταυτόχρονα ανακουφισμένη γιατί "Έχω τόοοοσα να κάνω και δεν πρέπει να καθυστερήσω!"
Ξαναματακάθεσαι στον υπολογιστή, ανοίγεις τα προηγούμενα παραθυράκια, αρχίζεις πάλι διάβασμα...
Θυμάσαι (Αυτό που τα θυμάμαι όλα μαζεμένα, να θυμηθώ να το κοιτάξω...) ότι κάπου έχεις αποθηκευμένα και κάτι άλλα πραγματάκια σχετικά με την εργασία σου! Ανοίγεις λοιπόν παραθυράκια (πολλάαα παραθυράκια!) και ψάχνεις...
Στο ψάξιμο πάνω σου έρχεται η έμπνευση να φτιάξεις το χάος που λέγεται ντουλάπα! (Ό,τι του φανεί του Λωλοστεφανή...)
Πατάς πάλι save στα παραθυράκια σου (Άχου τα μωρέ τα γλυκούλια μου!) και σηκώνεσαι...
Πας ντουλάπα μεριά, αναστενάζεις και ξεκινάς τις ανασκαφές...
Πάνω στην ανασκαφή θυμάσαι ότι πρέπει να μαγειρέψεις κάποια στιγμή αν θες να φας σήμερα! Παρατάς ανασκαφή, πας κουζίνα μεριά...
Κάνεις μαγικά και κάτι βάζεις στο φούρνο σε λίγο... Μόλις ρυθμίζεις τη θερμοκρασία (στους 180, να σιγοψηθεί...) σου έρχεται καταπληκτική ιδέα για την εργασία...
Επιστροφή στον υπολογιστή, πάμε άλλη μια γύρα με παραθυράκια...
Ωχ... Τη ντουλάπα άφησες στη μέση... Πλέον, ο δρόμος γνωστός! Save, σηκώνεσαι, πας ντουλάπα μεριά!
Τελειώνει το πληντύριο... Να μην απλώσεις κιόλας?
Παρατάς πάλι ντουλάπα, απλώνεις τα φρεσκοπλυμένα -μυρίζει μανούλα!- ρουχαλάκια....
Αχ, τι ωραία μέρα έχει έξω κι εσύ κάθεσαι και πήζεις στο pc! Παίρνεις ανάποδες και κατεβαίνεις για τσιγάρα...
Γυρνάς, ξανακάθεσαι στον υπολογιστή... Αρχίζεις να γράφεις τώρα...
Πίνεις μια γουλιά καφέ... Μπλιάχχχ, ζεστάθηκε... Σηκώνεσαι να βάλεις παγάκια... Δεν πλένεις κι αυτά τα πιατάκια μωρέ να μην τα βρεις μπροστά σου μετά?
Πλένεις τα πιατάκια, ρίχνεις μια ματιά και στο φούρνο... ("Ψήθηκε τώρα αυτό ή θελει κι άλλο??")
Επιστοφή στο pc... Πού είχες μείνει?? Έχεις αρχίσει και πελαγώνεις...
Και τη ντουλάπα πάλι στη μέση την άφησες...
Και αμάν, ξέχασες κι ένα τηλέφωνο που έπρεπε να πάρεις!! Παίρνεις το προγραμματισμένο τηλέφωνο...
Γυρνάς στον υπολογιστή... Έχεις χάσει τη μπάλα πλέον...
Και η ντουλάπα ακόμα στη μέση...
Και σαν κάτι να καίγεται...
Και χτυπάει και το τηλέφωνο...
Και αμάν, έχεις αφήσει το θερμοσίφωνα ανοιχτό απ'το πρωί...
"Ε, τη γ....ας κύριε Πρόεδρε ή δεν τη γ....ας??????????"
Να θυμηθώ να είμαι πιο προγραμματισμένη από αύριο...

27 comments:

gsus said...

XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
Έλιωσα!!!!!!
Εσύ είσαι η χαμένη αδερφή μου!Με το σταυρό φυλαχτό από τη γιαγιά μας τη Μπήλιουουουουουυυ!!!!

Κάτι τέτοια μου θυμίζουν τις φοιτητοημέρες που λέγαμε πωπωπω πόσες δουλειές έχω να κάνω αύριο εννοώντας να πάρουμε ένα τηλέφωνο.

Έχω λιώσει από την περιγραφή!!!!!!!

Anonymous said...

xaxaxxaxaxxaxaxxaxaxxa....a re georgia...poso to katalavinw auto me ta parathurakia..ksi ksereis ti ginete telika?na mh sou ftanei katw h mpara na ta anoigeis ola kai na grapseis telika ta misa apo osa exoun ta sunolika parathura (dhladh ena alalloum).

Anonymous said...

Ο προγραμματισμός Γεωργία μου είναι πολύ σημαντικό και καλό πράγμα μόνο που είναι για τους άλλου κι όχι γι΄εμάς ….

Να παραμείνεις έτσι χύμα στο κύμα και αυθόρμητη , μην αλλάξεις !

bbchris said...

τσ τσ τσ...
πόσο θα ζω να σας μαθαίνω?!?!?!?!?!?!

Έχει 6 πράγματα να κάνεις και τρεις ώρες χρόνο.

Διαλέγεις το ένα πιο ξεκούραστο και δασκεδαστικό και κάνεις μόνο αυτό. Τα υπόλοιπα τα αφήνεις εν ενθέτω χρόνω...

Unknown said...

Narita πριν την ανάγνωση του ποστ:
αΧΧΧΧ τι ωραία, χαλλλλαρα... α ναι έγραψε και ποστ η georgia πάμε να δούμε..λαλαλαλα(που λέει κ η unlearn).

Narita μετά την ανάγνωση:
Ωχχχ παναγιά μου κάτι έπρεπε να κάνω, θεέ μου νομίζω ξέχασα κάτι να κάνω (αλλά τι; κρύος ιδρώτας)
πάμε μέχρι τη κουζίνα και βλέπουμε, αν προλάβω γιατί πρέπει να πάω και σούπερ, γμτ.*#$?%#*

(απολαυστική περιγραφή georgia ΧΑχΑχΧΑχΑχΑχ!!!)

[Germanos] said...

ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΣΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΦΑΣΗ

Ακου τι λεει ο Chris , αυτο θα κάνω και εγώ

Georgia said...

*gsus*: Πές μου ότι είσαι και fan της συγκεκριμένης ταινίας και φύγαμε για DNA test!!! :))) "Μπήλιουουου, μην πέσσσ'ς"! Δυστυχώς γλυκέ μου Kωνσταντίνε οι φοιτητοημέρες έχουν περάσει ανεπιστρεπτί (κλάψ!) αλλά μου έχουν αφήσει κατάλοιπα όπως βλέπεις! Φιλάκια πολλά χαμένε μου αδερφέ! ;)
*blue: Παράθυρα παντού κι εγώ το μόνο που θέλω είναι μια πόρτα για να φύγω!! Καλωσήλθες κούκλα! :)) Φιλιά!
*trelofantasmeni: Αυτό λέω κι εγώ αλλά δε με ακούει κανείς! Ευχαριστώ για το κουράγιο που μου δίνεις, θα συνεχίσω έτσι κι ο Θεός βοηθός!! ;)Φιλάκια πολλά πολλά κουκλίτσα μου!!

Georgia said...

*chris: "Εσύ μας οδηγείς!!!!" Μια χαρά τη βρίσκω την πρότασή σου!! Ειδικά αυτό το "εν ενθέτω χρόνω" πολύ μου πάει! ;)
*narita: Ωχ, τα κατάφερα να σε αγχώσω κι εσένα????? Και τώρα που το θυμήθηκα... Να τι ξέχασες naritako: Είχες πει ότι θα έρθεις να με βοηθήσεις σε ό,τι έχω να κάνω!!!!! Πού είσαι?????? Ξεκίνα αμέσως, πριν απελπιστώ τελείως!! Φιλάκιααααα! :)
*germanos: Ωραία, αυτό είναι το πρώτο βήμα για το group therapy!! Εγώ ήδη ξεκίνησα, εσύ πώς πας??? ;) Σμμμμουάτς!!!

gsus said...

Λοιπόν λοιπόν ένα θα σου πω:

"25 ζωές, 25 παλικάρια, 25 ηλικαμμένοι λεβέντες που τ’ αργασμένο δέρμα τους το’χε ποτίσει η αλμύρα και το’ χε μαστιγώσει αλύπητα το κύμα, που το κορμί τους είχε τη δροσερή ευωδιά της θάλασσας, που τα τραχιά χέρια τους μπορούσαν να γίνουν μια ζεστή φωλιά για κάθε γυναίκα"

Τζένηηηηη ου-ουουουουουουου!!!!

Παραείναι πολλές οι συμπτώσεις, πάω να κάνω διερευνητικές ερωτήσεις στη μαμά, κάτι μου κρύβουν.

Georgia said...

Θεέ μου! Νόμιζα ότι δεν υπάρχει άλλος άνθρωπος που να ξέρει αυτή την ατάκα απ'έξω!!! Πήγαινε, ρώτα και πες μου! Εντωμεταξύ, εγώ πάω για καφέ με τις φίλες μου... Τη Τζόυς, τη Τζέσυ, τη Τζέφη και τη Τζούλια!! "Στον τόρνο... Τσσσ! Στο καλούπωμα... Τσσσσ!" :))

gsus said...

Ζαμπέτα, γλυκιά μου δούλα!!

Georgia said...

"Θα πάθω κρίσ'! Το Λιάκο αν δεν πάρω, θα πάρω ψυχοφάρμακα!!"

snikolas said...

Σε παρόμοια φάση είμαι το πρωί που ξυπνάω! 1000 πράγματα μαζί! Αποτέλεσμα; Με την ψυχή στο στόμα πάντα να τα καταφέρνω.

Blogaki said...

...ψιτ! Μικρή! Ασ'τα ψόφια! Τις εργασίες προσπαθείς να αποφύγεις!!:)

Georgia said...

*nikolas: Καλά, ειδικά το πρωί δε φαντάζεσαι καν σε τι φάση είμαι! Γιατί πρώτα ξυπνάω εγώ και μετά από κανά δεκάλεπτο ξυπνάει ο εγκέφαλός μου! (διαφορά φάσης Π/4...) Κι εγώ όμως, με την ψυχή στο στόμα μεν, αλλά τα καταφέρνω! Καλό Σ/Κ γλυκέ μου!
*blogaki: ....Σσσσσςς καλέ! Θα μας ακούσουνε! (ψιθυριστά: έχεις δίκιο αλλά σε παρακαλώ, μην το πεις πουθενά, εντάξει φανταστικό μου blogaki??) ;) Καλό Σ/Κ να 'χουμεεε!! Μάκια!

Unknown said...

Το άκουσα καθώς περνούσα τυχαία...
δεν υπόσχομαι εχεμυθεια

Georgia said...

*narita: Αν θες τα 4 γλυκάκια από το προηγούμενο ποστ, κιχ δε θα βγάλεις, εντάξει??!! (Καλά, πολύ αγρίεψα σου λέει τώρα!!) ;)

Aggelos Spyrou said...

Μα τι πάθατε όλοι σας?

Τί άγχος είναι αυτό?

Georgia, για να μην τα πάρω, ΠΗΓΑΙΝΕ φτιάξε κι εσύ (το είπα και στο blogaki πριν) έναν ελληνικό καφέ, και κάτσε στο μπαλκόνι!!! ΆΝΤΕ!!!

Τα ουσιαστικά στη ζωή, λύνονται ως δια μαγείας, από μόνα τους...

0:)

Mogwai said...

εγω αν ημουν σ ατυη τη φαση θα τα παραταγα ολα και θα πηγαινα για καφε χα!

Georgia said...

*aggelos: Καλά ντε, μη φωνάζεις!!!! Πάντως αυτό το "ως δια μαγείας, από μόνα τους", εμένα σπάνια μου συμβαίνει! Ας πάω για εκείνο τον καφέ! ;)
*mogwai: Κι άλλο καφέ??? Θα μου κάνετε τα νεύρα κρόσια εσείς εδώ μέσα με τόσους καφέδες!!

Anonymous said...

xxx :)))
ακόμα γελάω!!
φοβερό ποστ!

ΔΙΑΙΡΕΤΗΣ said...

Καλημέρα και καλό μήνα!
Σ.

JoaN said...

xaxaxa mia xara! symfwnw me blogaki... (kati 3erei apo proswpikh empeiria 8arrw :P)

pietà said...

Όλα καλά θα πάνε, είπαμε!!!!

Crucilla said...

ZZZZZZZZZZZ...άσ τα για αύριο.......

Georgia said...

*inverted_a: Γελάς με το δράμα μου?????? ;) Καλοσώρισες γλυκέ μου, πρώτη φορά σε τούτο δω το blog! Eυχαριστώ! Φιλιά πολλά! :)
*Διαιρέτης: Καλημέρα και καλό μήνα, έστω και λίγο καθυστερημένα!
*joan: Γύρισες επιτέλους εσύ μικρή μου?? Ναι, το blogaki κάτι ξέρει, δεν την έχω ανακυρήξει τυχαία alter ego! ;)
*pietaki: Είπαμε, είπαμε! Αλλά δεν πάνε! Πάνε???
*crucilla: Πάντα αυτό κάνω pete και κοίτα που κατέληξα!!! ;)

Anonymous said...

pwpw ponokefaliasa kai mono pou to diavasa..... to multitasking den kserw poios to skeftike alla einai h apolyti moufa