Saturday, April 14, 2007

Πάμε όοοολοι μαζί...

... σε μια παραλία!
Καλοκαίριασε, το πήρατε χαμπάρι???
Ψάξτε να βρείτε τα μαγιό σας, τα βατραχοπέδιλά σας, τα μπρατσάκια σας (Ελάτε καλέ, μη ντρέπεστε!), τα κουβαδάκια σας (...και σ'άλλη παραλία!), εξοπλιστείτε εν ολίγοις!! Γρήγορα όμως!!!!!!!!
Από μωρό είχα σχέση πάθους με το υδάτινο στοιχείο! (μου το είπανε, δεν το θυμάμαι!) Η μαμά μου όταν με έκανε μπάνιο, για να καταφέρει να με βγάλει από τη μπανιέρα (φανταστείτε ένα δίχρονο γαντζωμένο στη ντουζιέρα και να το τραβάνε από χέρια και πόδια!) αναγκαζόταν να κλείσει το γενικό του νερού και να μου πει με αυστηρό ύφος "Είδες τι έκανες?? Τελείωσες όοοολο το νερό!!". Και τότε και μόνο τότε σταματούσα κι έβγαινα ήσυχα ήσυχα, για να μη με μαλώσουν που κατανάλωσα όοοολο το νερό του κόσμου! (όσο να πεις, ήμουν σχετικά υπάκουη!)
Τα καλοκαίρια στην πατρίδα της μαμάς, πηγαίναμε οικογενειακώς στις κοντινές παραλίες (τα μπάνια του λαού!)! Μαντέψτε ποιος έμπαινε πρώτος στη θάλασσα και έβγαινε τελευταίος! (Έλα, ναι, καλά το πάτε...) Πλήρως εξοπλισμένη με κόκκινο μονοκίνι (kinky!), λαστιχένια παππουτσάκια με το Micky, σωσίβιο-παπάκι ή πορτοκαλοκόκκινα μπρατσάκια (για να με ξεχωρίζουν στο πλήθος!) και αλλαλάζοντας "Κοίτα με, κοίτα με!!" έκανα τις εντυπωσιακές βουτιές μου! (αυτά τα μπρατσάκια δε σ'αφήνουν και να βουτήξεις αξιοπρεπώς γμτ!)
Να καθήσω ήσυχα ήσυχα στην αμμουδιά και να φτιάξω πυργάκια, καστράκια και λοιπά ξενέρωτα, ούτε που να το διανοηθώ! Με τα μούτρα στα extreme sports! (έχω λαχταρήσει πολύ κόσμο στις παραλίες!) Όταν δε έμαθα και να επιπλέω/κολυμπάω -υποτυπωδώς, το παραδέχομαι!- ήμουν η λαχτάρα του γονιού προσωποποιημένη! Με θυμάμαι πάντα να με κυνηγάει ένας μεγάλος στην παραλία, να κολυμπάω -υποτυπωδώς, μην τα ξαναλέμε!- με συνοδεία από πίσω πάντα κάποιου ετοιμοπόλεμου να με αρπάξει σε περίπτωση ναυαγίου και -ναι, το παραδέχομαι- να τρώω και καμιά γερή κατσάδα όταν καταφέρναν να με περιμαζέψουν!
Ιστορική στιγμή της καριέρας μου, όταν είχα δει ένα ντοκιμαντέρ με κάτι καρχαρίες (τιμημένη Εκπαιδευτική Τηλεόραση!) που κάθονται στο βυθό της θάλασσας και προσπαθώντας να τους μιμηθώ αφέθηκα να βουλιάξω και καθόμουν σταυροπόδι στο βυθό (στο μισό μέτρο, μη φανταστείτε...) μέχρι που... κάποιος με άρπαξε απ'τα μαλλιά και όσο και να προσπαθούσα να εξηγήσω ότι "Aφούου είμαι καχαϊάκι (meaning: καρχαριάκι!) της άμμουουου!!!", το τι άκουσα δεν περιγράφεται! (τι ξενέρωτοι κι αυτοί οι μεγάλοι... πφ...)
Τώρα λοιπόν που άνοιξε ο καιρός και μιας όπου να 'ναι, κλείνουμε τα εισητήρια για τα Bloggeros Ιslands, είπα να σας βάλω λίγο στην πρίζα για να μου είστε ετοιμοπόλεμοι! Άντε ντε, σηκωθείτε να πάμε καμιά βόλτα παραλία μεριά, να χαζέψουμε, να πιούμε το καφεδάκι μας, να παίξουμε μπουγέλο, να πετάξουμε μερικούς από σας (το προσέξατε το δεύτερο πρόσωπο έτσι??) με τα ρούχα στο νερό, να αρπάξουμε καμιά πνευμονία (Όλα μέσα στη ζωή είναι!) και να γελάσουμε μέχρι δακρύων! Summer is close και πρέπει να πάρουμε μια πρώτη γεύση!
ΑΚΟΜΑ ΚΑΘΕΣΤΕ???????

28 comments:

JoaN said...

Μα τι ωραία που τα λες πάλι καχαϊάκι!
Ποιος σου είπε πως καθόμαστεεε??? Προσωπικάαααα είμαι με τα κουβαδάκια στο χέρι.
αν και ειναι κακόο στην άμμο να χτίζειςς παλάατιααα σαλαλαλαα

snikolas said...

Μμμ… πολύ καλή η ιδέα σου. Φυσικά σε πρόλαβα και έκανα βουτιά το περασμένο Σάββατο (ναι ήταν κρύο το νερό)!

Φαντάζομαι αν μαζευτείτε θα είναι σε καμιά παραλία στην Αθήνα κοντά :(

Blogaki said...

Ε Ε Ερχομαααααιιιιιιι!!!!
:)
Αααααχ!! Μου'φτιαξες τη διάθεση με το ποστάκι σου!!
Splish Splash I was taking a bath!!
Και τι ωραίο νέο λουκ είναι αυτό καλέ;; :)
Μάκια του!!!!

Unknown said...

Σώπα ρε georgia δελφίνι.. εεγχμ.. καχαϊάκι ήθελα να πω, που θα ρθω και για μπάνιο σε παραλία..Ακόμα με το πάπλωμα κοιμάμαι εγώ (άρρωστε ανισόρροπε Narita), Ααα Άσε που θα έχει και κουνούπια..!!!
Να πάτε όπου θέτε

Georgia said...

*joan: Έεεετσι σε θέλω μικρή μου!!!! Λοιπόν, άντε, ραντεβού πρωί πρωί αύριο να πάμε "να χτίσουμε κάστρα και παλάτια κι ας τα κάνει ο βοριάς συντρίμμια, κομμάτια" (Έκανε ρίμα τώρα αυτό ή μου φάνηκε??Είναι και κλεμμένο αλλά δεν το λέμε πουθενά αυτό, έτσι??) ;)
*nikolas: Κοίτα, να ξενιτευτούμε τώρα όοοοολοι εμείς Θεσσαλονίκη μεριά, κομματάκι δύσκολο γλυκέ μου! Εκτός κι αν έχεις μεγάααααλο σπίτι να μας μπουντρουμιάσεις όλους και πουλμανάκι για να πάμε στην παραλία! Δεν κατηφορίζεις καλύτερα εσύ προς τα δω??
*blogaki: Ραντεβού και με σένα α΄ριο πρωί πρωί!! Σε θέλω με κουβαδάκια, σωσιβιάκια, βατραχοπεδιλάκια (να θυμηθώ να το κοιτάξω αυτό με τα υποκοριστικά...) Χαίρομαι που σε "έφτιαξα" φανταστικό μου Μαρινάκι! (α, δε ζήτησα άδεια για το link, δε σε πειράζει ε??) Σμμμμούτς!
*narita: Κι εγώ με πάπλωμα κοιμάμαι ακόμα αλλά δε θα πάμε καλέ μου βράδυ στην παραλία, μέρα θα πάμε, τότε που κοιμούνται τα κουνούπια! Άσε που έτσι κάνει κανένα πως σε ενοχλεί, θα το περιποιηθώ εγώ με κίνηση Matrix!! Άιντε σήκω και μη γκρινιάζεις!!

unlearn... said...

χαχαχα!ωραίο πιτσιρίκι ήσουνα!
Να σου πω κι εμένα με θυμάμαι να μη βγαίνω απο τη θάλασσα αν δε μούλιαζα και αν δεν ξελαριγγιάζονταν οι γονείς.

Αχ πολύ θα ήθελα να έρθω κι εγώ στην παραλία...αλλά έχω δυο μήνες ακόμα μπροστά μου γαμώτο!
Μετά όμως....
Άντε, σας ζηλεύω, καλές βουτιές!

Georgia said...

*unlearn: Welcome, welcome! :) Ψιλομπελάς ήμουν αλλά με την καλή έννοια! (τι θα έλεγα το ψώνιο?? :P) Mην ανησυχείς, θα το κανονίσουμε όταν έρθεις από την ξενιτιά κουκλίτσα! Εντάξει? Φιλιά πολλά!

cindaki said...

Εγώ πάντως αν δεν πιάσει 40 βαθμούς κελσίου δεν πατάω ούτε το δαχτυλάκι μου!!! Πάντως για παρέα, είμαι μέσα!!!

Anonymous said...

Το template ειναι super.....
Τώρα οσο για τις παραλίες....

Δεν ξέρω (ουφφφ)

Georgia said...

*sofi: Εντάξει, εντάξει!! Για καφεδάκι θα αράξουμε μόνο! Οι βουτιές από Ιούνιο! ;)
*theo: Merci! Εντάξει, τον έπιασα τον συνειρμό σου... Δεν ξανακάνω post για θάλασσα, το υπόσχομαι!

pietà said...

"Πάμε όλοι μαζίιιιι, σε μια παραλίιιιιααααα, θα χω πάντα μαζίιιιιι, τη θεία τη Λία! Πάμε όλοι μαζίιιιιι, σε όμορφη πλαααζ, βάλτε στο σώμα λάδί, να σας κάνω μασάαααζ...."

Aggelos Spyrou said...

Προσωπικά έκανα το πρώτο μου μπάνιο!

Τώρα, πνευμονία δεν άρπαξα, μπουγέλο δεν έπαιξα, δεν έπεσα με τα ρούχα στο νετό, δεν γέλασα μέχρι δακρύων. ΑΑαα! Καφέ ήπια! Είμαι εντάξει γιατρέ μου? Πήρα γεύση? 0:Ρ

Paranoia said...

χαίρετε
μπορώ να μείνω σε τέτοιες εικόνες πάντα, παρακαλώ?

jul said...

Γιωργίτσα μουυυυυυυυυυ....
τι ωραίο που ειναι αυτό το νέο σου λουκ, σου παει πολύ....:):):)

Αααααχ και εγώ καλοκαιράκι θέλω, λιακαδούρα, θαλασσίτσα και σαγιονάρα....ψοφάω για σαγιονάρα!!!!

Spyros said...

egw mporw na kathomai se kamia skia me to freddo kai na sas vlepw? arpazw eykola.. kalhmera! :D

Mogwai said...

τι κουβαδακια και παραλιες λετε ρε παιδια, στο αμβουργο ζειτε? γιατι εγω ηρθα στη δουλεια με 7 βαθμους κελσιου και καλοριφερ στο max...

Georgia said...

*pietaki: Έλα, πάμε πάλι!! Όλοι μαζί τώρα!!! "Πάμε όλοι μαζίιιι...." Με κέφι και ζωντάνια να σας ακούω!! ;)
*aggelos: Εντάξει, ας πούμε ότι πήρες μία πρώτη γεύση! Ο γιατρός διατάζει να συνεχίσεις έτσι! ;)
*paranoia: Χαίρετε και καλωσορίσατε! :) Μπορείς, αν έρθεις κι εσύ μαζί μας!
*julia: Ευχαριστώωωωω juliaki μου!! (ταιριάζει με τα σταχτοπράσινα μάτια μου ε?? :P) Όσο για το καλοκαιράκι... ε-ε-έρχεταιαιαι!! :) Φιλάκια!

Georgia said...

*spyros: Και βέβαια μπορείς! :P Aλλά να ξέρεις, αυτοί που κάθονται ήσυχα και πίνουν το freddo τους είναι τα No1 υποψήφια θύματα για να πεταχτούν στη θάλασσα με τα ρούχα! :P Καλημέρα!:)
*mogwai: Welcome, welcome! :) Εντάξει, δεν είπαμε ότι θα πάμε και σήμερα! Την επόμενη βδομάδα όμως που θα έχει ζεστάνει κι άλλο ο καιρός?? Ε?Ε?Ε? Τι λες?? (άκου καλοριφέρ στο max...)

bbchris said...

Ποιον να πετάξουμε με τα ρούχα στην θάλασσα όμως...
Ποιον? ε? Ποιον?

Georgia said...

*chris: Θα ρίξουμε κλήρο!!! Δημοκρατικές διαδικασίες, αμέεε!

ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

Άσχετο, αλλά
δείτε αν θέλετε, αυτό!

Σας προειδοποιώ όμως πως θα σοκαριστείτε... Φροντίστε να έχετε χρόνο στη διάθεσή σας, γιατί είμαι βέβαιη πως θα θελήσετε να διαβάσετε & τα προηγούμενα posts.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
ΥΣ: ΣΥΓΝΩΜΗ αν σας ψυχοπλάκωσα, μα αυτά συμβαίνουν σήμερα στη χώρα μας...

pietà said...

Δεν τίθεται θέμα για το ποιον θα πετάξουμε με τα ρούχα.... (θα σας πω, θα σας πω!!!)

Anonymous said...

Μου άρεσε η αλλαγή που έκανες πολύ όμορφη , επιστρέφω να διαβάσω τα ποστ..φιλιά

Georgia said...

*ηλιαχτίδα: Ουφ... Καλά έκανες ηλιαχτιδάκι... Για να μην ξεχνιόμαστε εμείς που γκρινιάζουμε για ψύλλου πήδημα..

Georgia said...

*pieta: Ποιον?? Ποιον??? Για πε, για πε!! :)
*trelofantasmeni: Ευχαριστώ κούκλα! Και για την αφιέρωση ακόμα μία φορά! ;) Φιλάκια!

melomenos said...

καλές αποδράσεις!
καλημέρα σου

Georgia said...

*melomenos: Σ'ευχαριστώ γλυκέ μου!! Την καλησπέρα μου!

Anonymous said...

Έτσι όπως περιγράφεις τον εαυτό σου ως παιδί είναι και ο γιός μου σήμερα , έχει τρέλα με το μπάνιο και την θάλασσα...άρα ξέρω τι με περιμένει το καλοκαίρι στη Χαλκιδική