Saturday, March 03, 2007

Ιs it meant to be?

"There was a game we used to play...
We would hit the town on friday night
and stay in bed until sunday
We used to be so free!
We were living for the love we had and
living not for reality!
It was just my imagination???
There was a time I used to pray...
I have always kept my faith in love!
It’s the greatest thing from the man above...
The game I used to play...
I’ve always put my cards upon the table!
Let it never be said that I’d be unstable!
It was just my imagination???
There is a game I like to play!
I like to hit the town on friday night
and stay in bed until sunday!
We’ll always be this free!
We will be living for the love we have!
Living not for reality!
It’s not my imagination!!!
Not my imagination!!!"
Το έχω παραδεχτεί πολλές φορές! Με κάποια πράγματα δεν τα πάω καλά... Ενδεικτικά αναφέρω: Ρεαλισμό, Προσανατολισμό και Προγραμματισμό! Σήμερα θα ασχοληθούμε με τον Ρεαλισμό σε συνδυασμό με τον Ανταγωνισμό! (Ας ξεκινήσει η συνεδρία Νο 1 λοιπόν!)
Ας πούμε ότι βρίσκεται στο δρόμο σου κάτι που -νομίζεις?- ότι θέλεις πολύ και που -θέλεις να- είναι ό,τι πρέπει για σένα! Νιώθεις να στο φωνάζει το σύμπαν (σε καλοπιάνω καλό μου όπως βλέπεις!), οι συμπτώσεις, τα πουλάκια, τα λουλούδια κλπ κλπ! Και ας πούμε ότι το ίδιο -νομίζει ότι?- νιώθει και αυτό το "κάτι" για σένα! Όλα καλά μέχρι εδώ, σωστά? Ας συνεχίσουμε....
Ας πούμε τώρα ότι με αυτό το "κάτι" μοιράζεστε κάτι αντισυμβατικό αλλά έντονο από το οποίο λείπει μία πρακτική πινελιά για να ολοκληρωθεί! (Πρακτική πινελιά είπα? Τελικά όταν είμαι κουρασμένη τα καλύτερα "πετάω"!) Και εδώ αρχίζουν τα δύσκολα κυρίες και κύριοι!! Panic attacks και.... "Τι να κάνω εγώ τώρα? Να πάω ένα βήμα μπροστά ή θα τα καταστρέψω όλα??", "Να τα αφήσω όλα ως έχουν για να μη χαθεί αυτό το "κάτι"? Κι αν με ένα βηματάκι ακόμα όλα γίνουν όπως ακριβώς τα θέλω?" , "Κι αν......", "Και άμα....." Και άντε να βρεις τα λόγια να εξηγήσεις τι φοβάσαι και γιατί! Κι άντε τώρα να γίνεις και κατανοητή!
Ας το δυσκολέψουμε λίγο ακόμα τώρα, έτσι για το σασπένς! Ας πούμε ότι αυτό το "κάτι" που -θέλεις να- είναι για σένα, έχεις την διαίσθηση/εντύπωση/βεβαιότητα ότι διεκδικείται και από αλλού? (μπαίνουμε σιγά σιγά στο θέμα Ανταγωνισμός!) Αφήνεις το σύμπαν (απλά ρωτάω καλό μου, μην πάρεις ανάποδες τώρα κι αρχίσεις πάλι τις πλακίτσες!) να μοιράσει τα χαρτιά έστω και ερήμην σου ή μπαίνεις δυναμικά στο παιχνίδι κάνοντας αισθητή και διεκδικητική την παρουσία σου? Ή μήπως αν τελικά αυτό το "κάτι" είναι όντως για σένα, αυτό θα φανεί όποια στάση κι αν κρατήσεις? Όσο κι αν σιωπήσεις ή όσο κι αν "φωνάξεις"?
Εγώ τυχαίνει να είμαι της δεύτερης άποψης... Αν είναι να γίνει, θα γίνει. Αλλιώς θα προσπεράσει. Οπότε μάλλον θα σταθώ για λίγο ως θεατής και αν αυτό το "κάτι" είναι αληθινό, αν είναι για μένα.... Θα αντέξει εμένα, τις (αντιφατικές, το παραδέχομαι!) σκέψεις μου, τους φόβους μου, τη διστακτικότητά μου, τα παραληρήματά μου, τα νάζια μου... Αλλά και την ένταση των όσων νιώθω και θα παραμείνει δίπλα μου. Σωστά?
(Καλό μου σύμπαν, απλά προσπέρασέ με αυτή τη φορά, εντάξει?)

4 comments:

gsus said...

Θα τοποθετηθώ.
Ένεκα της ελεύσεως της ανοίξεως, η ανάγκη για έναν επιπλέον ερωτικό ενθουσιασμό [τσιριτρί τσιριτρό] είναι αναπόφευκτη. Πες εσύ τώρα ότι μοιράστηκες το αντισυμβατικό, μετά θα κάτσεις με σταυρωμένα χέρια; Προσωπικώς είμαι υπέρ της διεκδικήσεως [όταν την προτείνω σε άλλους, όχι για μένα] και αυτά με την άλλη [Υπάρχει άλλλη υπάρχει άλλη - Μάρω ε] είναι ευκαιρία να εκδηλώσεις το ενδιαφέρον σου.

Από το να κάθεσαι να περιμένεις μη χάσεις το κάτι, μπας και είναι προτιμότερο να κερδίσεις όλο το πακέτο κομπλέ;

Σοβαρέψου ;)

JoaN said...

αχουυυ ταυτίζομαι με πολλά απ αυτα που λες geoρgia... ίσως θέλει και τα δύο: και να διεκδικησεις αλλά ως ένα σημείο... που ξερω?!

Georgia said...

Γλυκέ μου Κωνσταντίνε, καταρχάς, ξεκόλλα με τη Μάρω λέμε!!!! Δε σε αναγνωρίζω και έχω αρχίσει να ανησυχώ!! Μήπως σε έπιασε κι εσένα η άνοιξη?? (με όλο το θάρρος, έτσι??)
Πίστεψέ με κι εγώ είμαι υπέρ της διεκδικήσεως!! Σε πολύ μεγάλο βαθμό μάλιστα! (εννοείται μόνο όταν την προτείνω σε άλλους, περιττή η ερώτηση!) ;) Αυτό με το πακέτο μου άναψε κάτι ροζ φωτάκια νέον στο υποσυνείδητο και ήδη ξεκίνησαν μυστήριες διεργασίες... (καλά, καλά, σοβαρεύομαι, μη βαράς!) Ευχαριστώ για την τοποθέτηση και τη συμπαράστασή σου! Φιλάκια! ;)

Georgia said...

Μικρή μου Jo, κι εσύ του σιναφιού λοιπόν?? ;) (Join the club!) Ούτε εγώ ξέρω... αλλά θα κάνουμε μια συμφωνία, ok? Όποια μάθει πρώτη, ενημερώνει την άλλη πάραυτα για το τι είναι προτιμότερο!! ;) Φιλάκιαααα!