Wednesday, March 07, 2007

7 is my lucky number!

Θέλω να ευχαριστήσω καταρχάς το Juliaki που μου έδωσε την ευκαιρία να γνωστοποιήσω σε σας, φίλοι bloggers, τις 7 αγαπημένες μου ταινίες! (Είναι παραπάνω αλλά θα μου αποκοιμηθείτε αν ξεκινήσω να τις αναφέρω όλες!)
1) In the name of the father (Ο Daniel Day Lewis απίθανος...)
2) The man who knew too much (Κλασσικός Hitchcock)
3) The Exorcist (για όποιoν thriller-lover σέβεται τον εαυτό του!)
4) Carrie (cult&Stephen King-αδυναμία-)
5)When Harry met Sally (το πιο όμορφο love story που μοιάζει απόλυτα αληθινό!)
6) High Fidelity (γιατί αυτό με τις λίστες κάτι μου θύμισε...)
7) Elizabethtown (όλη η ταινία μία αισιοδοξία!)
Extras: Δε θα μπορούσα να παραλείψω επίσης:
  • Gone with the wind (μόνο και μόνο για το ύφος του Gable στην ατάκα: "Frankly dear, I don't give a damn...." )
  • Annie (για το τραγουδάκι: "Τοmorrow, tommorrow! I love you tomorrowww!" που έχω άπειρες φορές -παράφωνα- τραγουδήσει!)
  • Frankie and Johnny (Αl Pacino, πρέπει να υπάρχει κι άλλος λόγος??)
  • The good, the bad and the ugly (Clint Eastwood, επίσης πρέπει να υπάρχει κι άλλος λόγος??)
  • Rosemary's baby (Αll time classic!)
Σιγά μη μπορούσα να πω μόνο 7! Και αν αφεθώ ελεύθερη μπορώ να γεμίσω δεκάδες ποστ! Κάνω πάσα λοιπόν στους: Gsus, Τheo, Βlogaki, Pietaki, Joan, effie, Spyros, μην ξέροντας αν με πρόλαβαν άλλοι! Σειρά σας παίδες!!
ΥΓ: Ξέχασα και δε θα μου το συγχωρήσω αν δεν τα αναφέρω: "Amelie" (είχα ταυτιστεί...) και "Τhe Last of The Mohicans" (είχα ερωτευτεί...!)!

14 comments:

proserpina said...

Thumbs up for "In the Name of The Father". Πωωωω τι μου θύμισες, το βλέπω το κόλημμα, μου ξανάρχεται, πάω να τη βάλω στο ντουβουντου tout de suite!

jul said...

ρε γμτ....το high fidelity το ειχα ξεχασει...με αρεσε και εμενα πααααααααααρα πολυ

Blogaki said...

Ο Daniel Day-Lewis ήταν ο αγαπημένος μου στα παιδικάτα μου!!!
Και οι ταινείες του που αναφέρεις, ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ (δεν χωρούσαν στη δική μου λίστα!!) Και το Αννι επίσης και το Μαίρη Πόπινς!! Και το Frankie and Johnny μου θυμίζει τον πρώτο μου έρωτα! Αμάν πια!! Σε όλα μοιάζουμε;;; Δεν το γλιτώνουμε το DNA test μου φαίνεται...:)
Μάκια του!!

Georgia said...

*proserpina: Άσε κουκλίτσα, κι εγώ τρελό κόλλημα μιλάμε... Την έχω δει καμιά δεκαριά φορές και δεν την έχω βαρεθεί ΚΑΘΟΛΟΥ!
*juliaki: Το βλέπω ανά τακτά χρονικά διαστήματα! Πάντα μελαγχολώ αλλά στο τέλος πάντα με φτιάχνει!! Μμμάκια!
*my alter ego: Εμένα είναι ακόμα ο άντρας που θέλω να παντρευτώ! Θα ανέφερα και τα "Χρόνια της Αθωότητας" και τις "Συμμορίες της Ν. Υόρκης" αλλά είπα να μην επεκταθώ! Το Mary Popins το παίρνουμε κάθε Χριστούγεννα και το βλέπουμε με τη συγκάτοικο! Το Annie δεν το συζητάω, όταν ήμουν στο δημοτικό είχα βάλει το μπαμπά μου να το βρει και να μου το αγοράσει! (ήθελα κι εγώ κόκκινα κατσαρά μαλλάκια!) :) Σμμμμάτς! (πού θα το κάνουμε το DNA τεστ είπαμε??)

snikolas said...

Thriller maniac βλέπω! Μπρρρρρ!!!! :)

JoaN said...

Μάλιστα, Μάλιστα...

Δεν θα προλάβω να πίασω την πάσα άμεσα...κτλ κτλ Στω σε πάντως...

Georgia said...

*nikolas: Πειράζει τόσο πολύ πια που μου αρέσουν τα θρίλερ?? Φοβητσιάρη! ;)
*Joan: Παρακαλώ, δεν κάνει τίποτα! Θα περιμένω με αγωνία! :)

Spyros said...

popo polu thriler... mprrr...
ki auto to elizabethtown.. as mi to sxoliasw..
kata ta alla ok se vriskw gia cine-parea :b

kalimera :)

pietà said...

Merci για την πρόσκληση αλλά από Δευτέρα, καθότι τεχνικά προβλήματα με κρατούσαν μακριά σας... καλό ΣΚ!

Georgia said...

Kι άλλος φοβητσιάρης!! :P Όχι, για σχολίασέ το το Elizabethtown αν τολμάς!! Όσο για σινέ παρέα, ναι καλή είμαι, η καλύτερη θα έλεγα! (τι ψώνιο...) Όταν δεν τρέχω τους άλλους σε θρίλερ και όταν δεν ξέρω κι εγώ πως τα καταφέρνω (αργώ, χάνω το δρόμο κλπ κλπ) και χάνουμε την προβολή! Καλημέρα! :)

Georgia said...

Καλή εβδομάδα pietaki! Και περιμένω τις ταινίες έτσι??? :) Μάκια!

ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

Αγαπημένα όλα! Και το Braveheart, έ;!
Φιλάκια!

Georgia said...

Hλιαχτιδάκιιιιιι! Πού είσαι εσύ κουκλίτσα?? :) (τι μου το θύμισες τώρα το braveheart...!) Μάκια πολλά πολλά!

Anonymous said...

Το Braveheart ηταν πολυ καλό όντως
..................