Thursday, March 15, 2007

Η καλή η μέρα απ'το πρωί φαίνεται

...Και η κακή επίσης!
Ξύπνησα στις 5 παρά δέκα σήμερα το πρωί! Όχι, δεν είχα να πάω στα χωράφια, ούτε στα καράβια, ούτε στην εκκλησία! Ξύπνησα από έντονο πόνο, απροσδιόριστης φύσεως και εκνευριστικής διάρκειας! Σηκώνομαι, χαπακώνομαι και περιμένω... Περιμένω... Περιμένω... Ανοίγω συζήτηση: "Θα περάσεις επιτέλους να κοιμηθούμε κάποια στιγμή?"!!! Πήγε πεντέμιση... Πήγε έξι παρά... (τζάμπα καίει η λάμπα, τζάμπαααα...)
Τα νεύρα μου τσατάλια, κρόσια και κορδέλες!! Αποφασίζω αλλαγή πλεύσης! Ανοίγω τηλεόραση να ξεγελάσω τον πόνο μπας και με πάρει ο ύπνος! ΣΚΑΪ ΤV: Ντοκιμαντέρ που δεν πολυκατάλαβα τι παρουσίαζε, του BBC ήταν πάντως, μεταγλωτισμένο ήταν, σαν υπνωτισμένη παρακολουθούσα! Τελείωσε...Ξεκινάει δεύτερο ντοκιμαντέρ με θέμα τη NASA (όχι, δεν το πάλεψα!)
Αλλάζω κανάλι, telemarketing... Ήταν ένας που φώναζε εκστασιασμένος για ένα σετ μαχαίρια που "Εσείς θα πεθάνετε πριν αυτά στομώσουν!". Άι στα κομμάτια χριστιανέ μου πρωινιάτικο!! (φτου κακά, γρουσούζη!)
Ξανά ζάπινγκ: Κι άλλο telemarketing... Ήταν ένας πολύ συμπαθητικούλης κυριούλης που θα έκανε λέει ένα πείραμα με έναν πολυκόφτη... Με πιάνει κι εμένα η περιέργεια να μορφωθώ και λέω, θα κάτσω να το δω! Και τι δεν έβαλε μέσα στον πολυκόφτη ο άνθρωπος... Μέχρι και τσιμέντο! "Ναι, ναι κυρίες και κύριοι, φανταστείτε τι μπορεί να κάνει με ένα απλό κρεμμύδι!Και μην ανησυχείτε για τη διάρκεια ζωής του..." Άλλαξα κανάλι καθότι υποψιασμένη τώρα, ξέρω ότι πρώτα θα πάμε εμείς στα θυμαράκια και μετά θα στομώσουν οι θαυματουργές λεπίδες του πολυκόφτη! (Άιντε στην ευχή κι εσύ, γκαντέμη!)
Εντωμεταξύ ξεκίνησαν οι πρωινές ενημερωτικές εκπομπές... Όλα τα έμαθα, όλα!! Πού θα κάνουν περιπολία οι αστυνομικοί λόγω επίσκεψης Πούτιν, ποιες ώρες να αποφεύγουμε Ομόνοια-Προεδρικό Μέγαρο, που θα φάει ο Πούτιν, τι θα φάει, τι θα πιει, που θα κοιμηθεί.... Τέτοια ενημέρωση ούτε ο Αρχηγός της Αστυνομίας, ταυτίστηκα τόσο που νόμισα ότι πρέπει να σηκωθώ να πάω κι εγώ να φυλάξω τον Πούτιν! (συγκεντρώσου Γεωργίτσα λέμε...)
Αλλάζω κανάλι, πετυχαίνω νεανική σειρά με προβληματισμένα αμερικανάκια που ζουν μεγάαααλα δράματα! (δεν της ψήθηκαν της μιας καλά τα κουλουράκια που ήθελε να πάει στον πρώην της λέει ως ένδειξη συγγνώμης!) Και άγχος... Και τρέξιμο... Και αγωνία τώρα τα αμερικανάκια τι θα κάνουν με τα κουλουράκια....(κάνει ρίμα τώρα αυτό ή μου φάνηκε?) Επειδή είμαι κι ευσυγκίνητη, ταυτίστηκα και για να μη με πάρουν τα ζουμιά άλλαξα κανάλι! (ε ρε κάτι προβλήματα που έχει ο κόσμος...).
Παιδικό με κούκλες στη συνέχεια! Λέω "Oυάου, εδώ είμαστε!" Παρακολουθώ λίγο ένα πρασινούλη δράκο που προστάζει μια νυχτεριδούλα να κάνει διάφορα θελήματα κι αυτή πολύ ζοχαδιάζεται σου λέει και...
Καθώς το Mesulid έχει αρχίσει να κάνει το θαύμα του, εγώ έχω βαρεθεί όλα τα ευοίωνα που έχω παρακολουθήσει (υποσυνείδητα όμως υπενθυμίζω στον εαυτό μου να παραγγείλει το θαυματουργό πολυκόφτη και το στρώμα αέρος που γίνεται καναπές-κρεβάτι-κάνει και καφέ!) και σιγά σιγά χάνω τον κόσμο!
Δε με πάει εμένα το πρωινό ξύπνημα τελικά...

6 comments:

snikolas said...

Ελπίζω να μην συνεχίστηκε ο πόνος. Ντοκιμαντέρ με την nasa και δεν έκατσες να το δεις; Πες μου πως το έγραψες στο video τουλάχιστον! :)

kotosalata said...

Έ ρε γλέντια πρωί πρωί!!! Μα κι εσύ βρε παιδάκι μου, τελεμάρκετιν??? Τουλάχιστον σου πέρασε ο πόνος?

pietà said...

Τι το θέλεις το πρωινό αφού δεν σε πάει;;;; Δεν άνοιγες το ραδιόφωνο τουλάχιστον;;; Περαστικούλια κουκλίτσα!

JoaN said...

xaxaaxa de gelw me ton pono s! gelw me ton tropo poy ta perigrafeis... PES MOY OTI DEN EIDES THN JOJO, sthn et1 gyrw stis 9...?????????????
Perastika... kai fae gyaoyrti to mesulid einai kako farmako..ypoulo klp :P (3ypnhse h monaxikh giagia poy xw mesa moy..)

proserpina said...

Είδες ο Σπάιρους διασυνδέσεις που έχει; Κάνει παρέα και με πρασινούληδες δράκους τώρα, μη μας τον συγχύσουν πολύ όμως και μας πάθει τίποτα, χοχοχοχοοχ

Σοβαρά τώρα, το πολυμίξερ έκοβε και τσιμέντο; Μπετό;

Georgia said...

*nikolas: Γλυκέ μου Νικόλα, πέρασε ο πόνος μετά από ένα διωράκι! Συγγνώμη, παρέλειψα να το γράψω το ντοκιμαντέρ αλλά σε ενημερώνω ότι θα προβληθεί σε επανάληψη μία των ημερών! Στις 5 το πρωί φυσικά! Αν ενδιαφέρεσαι πες μου να σε ξυπνήσω! :)
*kotosalataki: Γλέντια δε λες τίποτα κουκλίτσα! Τι να κάνω, telemarketing βρήκα, αυτό έκατσα και είδα! Δεν το συνιστώ πάντως! ;)
*pietaki: Έλα μου ντε!Τι το 'θελα??? Ευχαριστώ pietaki μου, τώρα είμαι μια χαρά! Μάκιααα!
*joan: Γελάς ε?? Καλάαααα! :) Όχι δεν την είδα τη JoJo, στις 9 με είχε πάρει -επιτέλους- ο ύπνος! Ευχαριστώ μικρή μου για τις πολύτιμες συμβουλές! :) Φιλάκιαα!
*proserpina: O Σπάιρους ήτανε?? Κι έλεγα "Βρε σαν ποιον μοιάζει, σαν ποιον μοιάζει??" :P Σοβαρότατα, ούτε εγώ το πίστευα, αλλά είναι αλήθεια! Μπετό σου λέω! Να παραγγείλω και για σένα ένα σούπερ πολυκόφτη? (έλα, τώρα που γυρίζει!) ;) Φιλάκια κουκλίτσα!