Tuesday, March 06, 2007

Τhose were the days my friend! (part two: Ημέρα Εξέτασης)

Τετάρτη 28/2/2007, ώρα 8 και μισή: Χτυπάει κινητό! Γεωργία ξυπνάει αμέσως! (ναι, γίνονται και θαύματα!) Σταματάκος δίπλα μου σταυροκοπιέται στον ύπνο του! Συνομιλητής που έχει αναλάβει το δύσκολο έργο της αφύπνισης σταυροκοπιέται επίσης! (έχει δεινοπαθήσει στο παρελθόν!) Γεωργία σηκώνεται αμέσως, ξυπνάει Σταματάκο και με το κινητό στο χέρι και ένα τεράστιο χαμόγελο σπεύδει να φτιάξει καφέ! Ελληνικό δεν έχουμε αλλά Γεωργία δε μασάει! Φτιάχνει νες, χαμογελώντας και μιλώντας ακόμα! ( ;) )
Ώρα ενάτη πρωινή: Σταματάκος και Γεωργία αρχίζουν διάβασμα! Με λίγα λόγια Γεωργία κοιτάει σημειώσεις και Σταματάκος έχει πάρει βιβλίο και έχει πάει να βγάλει σμικρύνσεις τα SOS! Ακολουθεί μάθημα χειροτεχνίας! (κόβουμε σκονάκια σε κατάλληλο μέγεθος και τα κολλάμε μεταξύ τους, για όποιον δεν ξέρει!)
'Ωρα ενδεκάτη: Καταφθάνει τρίτος εξεταζόμενος ο οποίος άργησε να ξυπνήσει! Σταματάκος ξανακατεβαίνει να βγάλει σμικρύνσεις άλλο ένα αντίτυπο!
Ώρα ενδεκάτη και μισή: Σταματάκος, Σωτηράκης και Γεωργία, πλήρως εξοπλισμένοι ξεκινάνε για ΤΕΙ πεζοί χαζεύοντας on the way!
Ώρα δωδεκάτη παρά κάτι: Καταφθάνουμε ΤΕΙ! Συνάντηση με όλη την παλιοπαρέα και κέφι τρελό στο εργαστήριο όπου κάνει πρακτική ο ένας εξ αυτών!
Ώρα μία παρά κάτι: Αναμονή έξω από αμφιθέατρο, να ανοίξουν οι πόρτες και να μπουκάρουμε να πιάσουμε καλή θέση! (που θα πει, θέση που θα καθόμαστε και οι 3 στη σειρά και στην οποία δεν έχουν καλή ορατότητα οι επιτηρητές!)
Ώρα πρώτη μεσημεριανή: Είσοδος σε αμφιθέατρο, κατάληψη καλής σειράς και αναμονή θεμάτων! Συννενόηση ματαξύ τριών ενόχων και κατάστρωση σχεδίου αντιγραφής! "Να μου πεις ποιο σκονάκι αντιστοιχεί σε ποια ερώτηση γιατί θα τα μπλέξω!" Άγχος, αγωνία, Γεωργία έχει αρχίσει και τη μυρίζεται την πανωλεθρία καθώς βλέπει να μπαίνουν πάνω από 5 επιτηρητές... (πρωτοφανές αλλά ναι, συνέβει...) Γεωργία ρίχνει τελευταία ματιά στις σημειώσεις!
Ώρα μία και κάτι λίγα: Μοιράζονται οι κόλλες και τα θέματα! Γεωργία βλέπει θέματα, παθαίνει πανικό! Θέματα μη αναμενόμενα.... (κακούργα καθηγήτρια...)
Ώρα μία και μισή: Γεωργία αρχίζει γράφει ό,τι ξέρει.... Σωτηράκης βρίζει μπούλη επιτηρητή που τον έχει βάλει στο μάτι και τον κοιτάει συνεχώς! Επιτηρητές ανέρχονται αισίως στους 10 (δεν υπερβάλλω, βόμβα μου ήρθε να τους βάλω!!) Σταματάκος γράφει ό,τι μπορεί και αποχωρεί.... Σωτηράκης επίσης...
Ώρα δύο: Γεωργία μένει μόνη στη σειρά... Μπροστινός ψηλός και γεροδεμένος αποχωρεί αφήνοντας Γεωργία τελείως εκτεθειμένη... Ξανθιά επιτηρήτρια πλησιάζει από δεξιά, κοκκινομάλλα από πίσω και μπούλης εξ αριστερών! (αν έχεις τύχη...). Πόρτα αμφιθεάτρου ανοίγει... Φίλοι ψάχνουν Γεωργία, δίνουν κουράγιο και παροτρύνουν με νοήματα να βγάλει σκονάκια! "Βγάλτα ρε μ@λ@κ@, ξεκόλλα!!" Γεωργία έχει ανεβάσει πίεση και στραβοκοιτάει κακιά καθηγήτρια που χαριεντίζεται με κακούς επιτηρητές!
Ώρα δύο και μισή: Φίλοι στέλνουν φίλο καθηγητή βοηθήσει κατάσταση! Φίλος καθηγητής έρχεται δίπλα μου για ξεκάρφωμα αλλά δεν απομακρύνονται οι υπόλοιποι (κακοί) επιτηρητές κι έτσι...
Ώρα τρεις παρά κάτι: Γεωργία παραδίδει κόλλα και βγαίνει από αμφιθέατρο... Φίλες κοιτάνε με ερωτηματικό βλέμμα. "Κουβέντα δε θέλω!!!". Δε ρωτάνε, έρχεται φίλος καθηγητής και φεύγουμε προς καθιερωμένο ουζερί....
Ώρα τρεις και κάτι: Άρρενες της παρέας είναι ήδη στο ουζερί! Καταφθάνουμε κι εμείς! Γεωργία πολύ ζοχαδιασμένη... Γεωργία ενημερώνει πρωινό συνομιλητή για την αποτυχία του εγχειρήματος... Παραγγέλνουμε τα πρώτα και...Ώρα ογδόη βραδυνή: Παρέα έχει ελαφρώς (?) παρεκτραπεί! Σταματάκος, Ιταλός, Γεωργία και Μ. αποφασίζουν πάνε για εσπρεσσάκι στα γρήγορα, να συνέλθουν και να συνεχίσουν την ημέρα τους "Μαργαρίτα" με alternative και rock! Σταματάκος έχει τσιτώσει Γεωργία σχετικά με κάτι που θέλει πολύ!!
Ώρα δέκατη: Εspressaki τέλος και Σταματάκος, Ιταλός, Γεωργία και Μ. αποφασίζουν πιουν ποτάκι πριν πάνε "Μαργαρίτα"! Γνωριμία με άτομα ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ, τελείως αντισυμβατικά που καλό σύμπαν έστειλε στο δρόμο μας for a reason! Γεωργία και Ιταλός συζητάνε περί κοινής πορείας και κοινών εμπειριών τους στο θέμα των μακροχρόνιων σχέσεων... (τι μου θύμισες τώρα....)
Ώρα ενδεκάτη: Άφιξη στη "Μαργαρίτα"! Ποτάκια round two! Παρέα έχει αρχίσει και βλέπει αστεράκια!
Ώρα 12 -όταν η άμαξα γίνεται κολοκύθα-: Σταματάκος αποχωρεί αφού αφήσει Γεωργία δεύτερα κλειδιά για να μπει στο σπίτι! Μ. αποχωρεί μετά από λίγο! Ιταλός και Γεωργία κρατάνε ακόμα...
Ώρα δύο παρά κάτι: Άφιξη σπίτι Σταματάκου! Γεωργία ψάχνει κλειδαρότρυπα! Μπάινει σπίτι, σκοτάδια, Σταματάκος έχει ξεραθεί, Γεωργία προσπαθεί μην κάνει θόρυβο, σκοντάφτει πάνω σε τραπέζι, Σταματάκος χαμπάρι... Γεωργία τραβάει πάλι σκεπάσματα και πριν μετρήσει τρία προβατάκια έχει αρχίσει και ονειρεύεται...

14 comments:

Blogaki said...

Γεια σου Γεωργίτσα με τα ωραία σου!! Να'ξερες τώρα τι μου θύμισες!!
Δεν μου λες,btw, έτσι τηλεγραφικά θα μιλάς από δω και πέρα;;:))))
Μάκια του!!!

jul said...

Καλα Γιωργίτσα έχω λιώσει....
μου θύμισες εξετάσεις στην σχολή...σκονάκια πάνω σε στυλό, σε μπλάγκο, όπου βρίσκαμε...ημουν άσος στο σκονάκιον!!!!!!

JoaN said...

etsi georgia etsi akribws ola osa eipes! bebaia ayto to "margarita" moy exei meinei apo8ymeno.. den katafera na paw. (thn epomenh fora omws..xoxoxo) axx.. snif klaps ligm...

Anonymous said...

Το γουστάρω το τηλεγραφικό στυλ και τις φωτογραφίες (να γραφες και στα γερμανικά θα μου θύμιζες αρθρο του STERN)
ΝΕΡΑΙΔΑΚΕΝ ΙΖ ΜΠΑΚ (ΓΙΑΑ)

Spyros said...

Xaxaxaxa, poly gelio, apo tis prwtes grammes fantazomai to skhniko kai gelaw..:)
Ama einai na pernas etsi, xalali to mathima! (sou euxomai omws thn epomenh na to kathariseis!:))

Georgia said...

*Blogaki: Τι σου θύμισα? Τι σου θύμισα?? Να σου πω... Δεν είναι κι άσχημη ιδέα αυτό το τηλεγραφικό! Προσδίδει κύρος και σοβαρότητα! :P (ή απλά δυσλεξία!!) Μάκιααα!
*Julia: Είσαι ο άνθρωπός μου!!! Έχω κάνει σκονάκια στα πιο απίθανα μέρη, έχω αντιγράψει ακόμα και μέσω κινητού!! (κάνε Παναγιά να μη με διαβάζει κανένας καθηγητής....) ;)
*Joan: Την ξέρεις τη "Μαργαρίτα"?? Θα σε πάω εγώ μικρή μου, that's a promise!!
* Τheo: Με κολακεύεις και κακομαθαίνω!! (γερμανικά όμως δεν ξέρω, αναλαμβάνεις τη μετάφραση καλέ μου Theo??) Aυτό το ΝΕΡΑΙΔΑΚΕΝ ΙΖ ΜΠΑΚ μου άρεσε πολύ λέμεεε! Σμμουάκ! :)
*Spyros: Χαίρομαι που σε έκανα και γέλασες καλέ μου, που να ήσουν κι από μια μεριά να δεις κιόλας! :) Θα το καθαρίσω, that's a promise!! ;)

jul said...

aaaaaaa
τοτε δεν ειχαμε εμεις κινητα...ΓΜΤ...αδικιααααααααα

Georgia said...

Juliaki μιλάμε για την απόλυτη αντιγραφή! Το κινητό ανάμεσα στα πόδια, στέλνω με sms τις ερωτήσεις και συννενοημένοι φίλοι που είναι σπίτι με τα βιβλία ανοιχτά στέλνουν τις απαντήσεις! Μια φορά μας έστελνε τις απαντήσεις πτυχιούχος φίλη μας από Ζάκυνθο! ;) (τι έχω κάνει κι εγώ στη ζωή μου... :P)

JoaN said...

georgia mh tazeis se paidi k se gero lene... Ta Shmeiwnw OLa :P

Georgia said...

Joanακι, εγώ το ξέρω αλλιώς! "Μην τάξεις σ'άγιο κερί και σε παιχνίδι!" Διάλεξε κατηγορία! ;)

JoaN said...

gerogia ... "Μην τάξεις σ'άγιο κερί και σε (keno) παιχνίδι!"-> dialegw kathgoria "den yparxw" :P (sy ta grafeis.. xoxoxo)

Georgia said...

"και σε παιδί παιχνίδι!", είναι το σωστό! Ένα μυαλό χειμώνα καλοκαίρι, τι να σου κάνει??? ;)

Effie said...

Κοίτα τώρα τί μου θύμησες Παρασκευιάτικα!!!
Ταυτίζομαι και με part 1 (άτιμο ΚΤΕΛ, πουτάνα κενωνία!) και με part 2 (ιδίως με τις σμυκρίνσεις - πονεμένη ιστορία, αν και ήμουν πολύ κότα με τα σκονάκια ως φοιτήτρια...)
Καλό ΣΚ Τζωρτζινούλι και καλά ξεμπερδέματα με το μάθημα!!!)

Anonymous said...

Καλημέρα jojo M. εδώ πολύ καλό ακόμα το θυμάμαι το απόγευμα εκείνο!!!! Ίσως το καλύτερο πιώμα που έχω κάνει!!!!!
Βάλε και τις 2 κατσαρόλες νέρο που σου έρειξα από το μπαλκόνι !!!!!
Τότε που πίναμε μπύρες στην κουζίνα με την joan!!!!!!
Marteniiii