Tuesday, December 05, 2006

Sleeping disorders!

Καλημέρα!! Τι κάνετε?? Εγώ μόλις ξεκινάω τη μέρα μου! Για την ακρίβεια δεν την ξεκινάω! Συνεχίζω χωρίς διακοπή την προηγούμενη! (αν βγάζετε νόημα μέχρι εδώ, τι να πω, συγχαρητήρια!) Βασική προϋπόθεση για να ξεκινήσεις σωστά τη μέρα σου είναι να έχεις κοιμηθεί την προηγούμενη νύχτα, σωστά?? Αλλά εγώ εδώ και λίγο καιρό νομίζω ότι τα έχω αντιστρέψει κάπως! Κοιμάμαι την ημέρα (όχι πολύ!) για να ξεκινήσω σωστά τη νύχτα μου! Από μωρό λέει η μαμά μου το μόνο πρόβλημα που αντιμετώπιζαν με μένα (γιατί κατά τ'άλλα ήμουνα πολύ βολικό παιδάκι!Φτου μου μη με ματιάσω!) ήταν ότι δεν κοιμόμουν τη νύχτα! Και δώστου κούνημα στην κούνια, και δώστου κανάκεμα και αγκαλίτσες, και ξανά κούνημα και πάρε και κανά καντήλι μπας και στρώσεις αλλά μπαααα!! Εκεί εγώ! Να πέφτουν όλοι ξεροί γύρω μου, το δικό μου το μάτι γαρίδα!! (εγώ αυτά δεν τα θυμάμαι αλλά δεν έχω λόγο να μην τους πιστέψω!) Έτσι λοιπόν έχω καταλήξει να με ρωτάει άνθρωπος πως κοιμήθηκα τη νύχτα και να θέλω να του σκάσω μπουκέτο!!Συγκεκριμένα απόψε δοκίμασα όλες τις πρακτικές που ξέρω για να προσκαλέσω το Μορφέα στο κρεβατάκι μου! Και προβατάκια μέτρησα (μπερδεύτηκα και τα παράτησα!), και γαλατάκι (μπλιαχ!) ήπια, και το κεράκι μου με άρωμα λεβάντα άναψα..... ΤΙΠΟΤΑ!Στο τέλος κατέληξα να πάρω τηλέφωνο τους μισούς φίλους μου και να τους ξυπνησω για συμπαράσταση (οι άλλοι μισοί δεν το σήκωσαν!)! Όποιος ξέρει καμία καλή λύση, δεκτές όλες οι προσφορές! Γιατί με βλέπω να μένω χωρίς νευρικό σύστημα και χωρίς φίλους!

9 comments:

kotosalata said...

Αν δε σε επηρεάζει την υπόλοιπη μέρα (δεν κοιμάσε όρθια δλδ) μπορείς να το εκμεταλευτείς. Να διαβάσεις βιβλία, να δεις ταινίες ακόμα και να κάνεις φασίνα στο σπίτι. Ε και που θα πάει, κάποια στιγμή θα τα φτύσεις και θα σε πάρει ο ύπνος!
Καλή τύχη!

Βαγγέλης Μπέκας said...

Νομίζω ότι τα λόγια της κοτοσαλάτας έχουν ζουμι…

Blogaki said...

Θα σου έλεγα να δοκιμάσεις κανά ποτάκι και να δώσουμε κατευθείαν ραντεβού στους Ανώνυμους Αλκοολικούς!
Εγώ αυτό κάνω! Κοιμάμαι ξερή, μερικές φορές γελάω και στον ύπνο μου αλλά το μόνο πρόβλημα είναι ότι έχω απίστευτο hang over την επομένη!
Καλή συνέχεια!

ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

Eγώ κουκλίτσα, όταν είχα το ίδιο πρόβλημα (γιατί τώρα με το μωρό θέλω αλλά δεν προλαβαίνω να κοιμηθώ...) διάβαζα! Βοηθά όντως πάρα πολύ! Έχει & ιατρική-επιστημονική εξήγηση: κουράζονται τα μάτια τόσο που αναγκαστικά κλείνουν! Το ίδιο & το πνεύμα. Άσε που σου μένουν & οι γνώσεις από τα βιβλία!
Κατά τα άλλα, νομίζω κι εγώ πως όντως έχει δίκιο η κοτοσαλάτα!

ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

Ξέχασα: Καλή επιτυχία! Άντε, στην ανάγκη κάνε & λίγο sex (αυτό να δεις πως βοηθάει)!

gsus said...

Εμένα με νανουρίζει το telemarketing πάντως. Πάρε τηλ κατά τις 4 που βάζει Τσακ Νόρις και το ABpro.

Georgia said...

*kotosalata: Αυτό με τη φασίνα το χω δοκιμάσει και το μόνο που έχω καταφέρει είναι να ανεβάσω την πίεση των δικών μου! ("Δεν είναι καλά το παιδί μας, τι θα κάνουμε??") Θα τα ξαναδοκιμάσω πάλι όλα μαζί και θα καταγράψω τα αποτελέσματα! ;)
*vita mi barouak: Το 'χεις δοκιμάσει κι εσύ?? Έπιασε?? Ενημέρωσέ με σε παρακαλώ!
*blogaki: Έχω αρχίσει να πιστεύω ότι είσαι η αδερφή ψυχή μου!!Αυτό κι αν το 'χω δοκιμάσει αλλά μετά προβληματίζομαι/στενοχωριέμαι/με πιάνει η εσωτερική αναζήτηση και άστα να πάνε!Και το hangover που το πας?? Εγώ λέω να πάω αύριο στους ΑΑ, αν μπορείς έλα κι εσύ να βρεθούμε κιόλας! ;)
*ηλιαχτίδα: Καθόλου κακή ιδέα! Έχω καιρό να το κάνω αυτό...(στο διάβασμα αναφέρομαι, τι νόμισες?? ;) ) Να σου ζήσει το μωράκιιι!!
*gsus: Τι ΑΒpro, τι Sauna belt, τι τα σετ μαχαιριών που κόβουν και δέντρο άμα λάχει... Όλα τα χω δει, όλα!! Το καλυτερό μου είναι τα σκεύη μαγειρικής όπου μου ανοίγει η όρεξη και γίνεται η κουζίνα μεταμεσονύχτιος χώρος πειραμάτων! ("Μμμ, τι θα φάμε απόψε, για να δούμε!!")
Σας ευχαριστώ όλους!! Να χαίρεστε όμως που δεν έχω τα τηλέφωνά σας! ;)

jul said...

χαχαχαχα γελασα τρελά..να εισαι καλά κορίτσι μου...
Επίσης σκέωου το κεράκι με άρωμα βανίλια ή κανέλα...η λεβάντα κάτι σε διαφορετικό μου φέρνει και όχι σε ηρεμιστικό...
Ανοιξε τηλεόραση....δεν μπορεί θα πιάσει...πιες κρασί κόκκινο κατα προτίμηση...
ουφ αυτά... εγω πάντως (φτου μου) πρόβλημα με τον ύπνο ποτε δεν είχα........λοοοολ

Georgia said...

*julia: Λες αυτό να φταίει?? Γιατί τη λεβάντα την είχα για πολύ χαλαρωτική σου λέει αλλά...μπαααα! Βανίλια από αύριο και θα σε ενημερώσω! Ευχαριστώ! ;)