Monday, December 11, 2006

"Ρε, τι πάθαμ' απόψεεεε.....!"

Αυτό το post το αφιερώνω σε μένα και τις ιδέες που κατεβάζω ώρες ώρες!!(....να μη μου τα χρωστάω!)
Πριν λίγο καιρό είχα βγει με τρεις φίλες, κάναμε τη βόλτα μας και καταλήξαμε κάπου στο Κολωνάκι να πίνουμε τις μπυρίτσες μας...(εκεί είναι που κατεβάζω εγώ τις "καλές" ιδέες!)! Η μία από αυτές πρόσφατα χωρισμένη, μου έλεγε τον πόνο της... Κι εκεί μου λέει τη λάθος ατάκα... "Ο (δε θυμάμαι και πως τον λένε το χριστιανό!) μου έλεγε ότι του άρεσε που μαζί μου μπορούσε να συζητάει τα πάντα και τον καταλάβαινα..."! Παίρνω κι εγώ λοιπόν το ύφος της πολύξερης (....να μη μου τα χρωστάω για μία ακόμη φορά!) και της λέω: "Κοίταξε να δεις γλυκιά μου, αυτό που κάνεις, να νομίζεις ότι ο άλλος είναι ένα πληγωμένο περιστεράκι και ότι χρέος σου είναι να τον γιατρέψεις και να βγάλεις από μέσα του τα καλά του αισθήματα, δεν είναι καλό για σένα... Μη νομίζεις ότι κρύβει κάτι άξιο λόγου μέσα στον ψυχικό του κόσμο...Μπορεί να κρύβει απλώς σ&@^@!" Ναι, ναι αυτό της είπα της κοπέλας εγώ η πανέξυπνη και συμφώνησε μαζί μου!! Μόνο ευχαριστώ δε μου είπε που της άνοιξα τα μάτια!!Που αν ήξερε το κοριτσάκι ότι εγώ είμαι στα ίδια και χειρότερα, στην καλύτερη των περιπτώσεων απλά θα με μούντζωνε! Απόψε λοιπόν έπιασα τον εαυτό μου να προσπαθεί να γιατρέψει μία ακόμη "δυστυχισμένη" ψυχή και να της βγάλει από μέσα της όλα τα καλά της στοιχεία! (Hellooooooooo!! Δεν υπάρχουν λέμε!!!) Όπου φυσικά το εγχείρημα κατέληξε με τα δικά μου νεύρα να είναι σκοινιά και τα δικά του (φυσικά!) στη θέση τους!! Και κάπου εκεί θυμήθηκα τις μεγάαααααλες μου κουβέντες και συμβουλές και τις έκανα γαργάρα!!Πάμε λοιπόν μία ακόμη φορά μπας και το εμπεδώσω...
"Γλυκιά μου, ο άλλος στον ψυχικό του κόσμο μπορεί να κρύβει απλώς σ&@^@!!Μπορεί να μην κρύβει και τίποτα και η αλήθεια να είναι εκεί μπροστά σου!!Απλά δες την!"

18 comments:

Unknown said...

"Γλυκιά μου, ο άλλος στον ψυχικό του κόσμο μπορεί να κρύβει απλώς σ&@^@!!Μπορεί να μην κρύβει και τίποτα και η αλήθεια να είναι εκεί μπροστά σου!!Απλά δες την!"

"Γλυκιά μου, ο άλλος στον ψυχικό του κόσμο μπορεί να κρύβει απλώς σ&@^@!!Μπορεί να μην κρύβει και τίποτα και η αλήθεια να είναι εκεί μπροστά σου!!Απλά δες την!"

"Γλυκιά μου, ο άλλος στον ψυχικό του κόσμο μπορεί να κρύβει απλώς σ&@^@!!Μπορεί να μην κρύβει και τίποτα και η αλήθεια να είναι εκεί μπροστά σου!!Απλά δες την!"

Ok, το είπα... Πότε θα αρχίσει να πιάνει?...

Unknown said...

Τώρα που το σκέφτομαι πάλι....
Κάθε φορά που κάποιος άλλος χριστιανός προσπαθούσε να βγάλει τα δικά μας "καλά εσώψυχα" στην επιφάνεια και εμείς τον φτύναμε παταγωδώς, δεν ήταν ούτε επειδή είχαμε τις μαύρες μας, ούτε επειδή δεν ξέραμε τι θέλαμε, ούτε επειδή ψόφησε το καναρίνι μας την πρηγούμενη μέρα και είχαμε πένθος...

Ήταν απλά γιατί δεν ήταν αρκετά ψηλός, αρρενωπός και γυμνασμένος όσο θα έπρεπε...

Οπότε....ΛΕΣ???

(το συμπέρασμα της ημέρας)

Φιλάκια!

Georgia said...

"Ήταν απλά γιατί δεν ήταν αρκετά ψηλός, αρρενωπός και γυμνασμένος όσο θα έπρεπε..."!! Τώρα φταίω εγώ να σε εκθέσω σε όλη τη blogόσφαιρα????? Πότε ήταν η τελευταία φορά θύμησέ μου, την τελευταία δεκαετία που εσένα σου άρεσε κάποιος ΨΗΛΟΣ, ΑΡΡΕΝΩΠΟΣ και ΓΥΜΝΑΣΜΕΝΟΣ??!!!Γιατί εγώ άλλα θυμάμαι.... ;) Και εν πάσει περιπτώσει δε θυμάμαι ούτε πότε ήταν η τελευταία φορά που κάποιος άλλος πήγε να βγάλει τα καλά μας σώψυχα στη φόρα!! Κάτι άλλο, μπορεί... Τα εσώψυχα πάντως όχι!! Φιλάκια baby!!

Unknown said...

"Πότε ήταν η τελευταία φορά θύμησέ μου, την τελευταία δεκαετία που εσένα σου άρεσε κάποιος ΨΗΛΟΣ, ΑΡΡΕΝΩΠΟΣ και ΓΥΜΝΑΣΜΕΝΟΣ??!!!Γιατί εγώ άλλα θυμάμαι...."

Συγνώμη.... Δεν καταλαβαίνω...
Με γνωρίζετε από κάπου?
(χι-χι! Πάλι το σωσα....)

Blogaki said...

Καλή μου georgia...Κάνε μου τη χάρη σε παρακαλώ και τσέκαρε πιστοποιητικά γεννήσεως, ληξιαρχικές πράξεις και λοιπά στοιχεία γιατί έχω την εντύπωση ότι είσαι η δίδυμη αδερφή που χάθηκε στη γέννα..
Απο περιστεράκια και λοιπά πτηνά και άλλα πλάσματα του ζωικού βασιλείου, ουουυουυυυυ!!! συλλογή ολόκληρη κάνω!!! Και όλα σακατεμένα!!!
Σε φιλώ!

jul said...

Κατα ενα περίεργο τρόπο...αυτα τα σταμάτησα μόλις τελείωσα το Λυκειο....περίεργο τώρα που το σκέφτομαι....

Georgia said...

Nα τα τσεκάρω blogaki μου, αμέσως κιόλας!! Αλλά το θέμα είναι ότι ΚΑΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΛΑΘΟΣ νομιζω!!
Julia μου πώς τα κατάφερες? Τι έκανες? Θα χρειαστεί φαρμακευτική αγωγή??

ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

Kουκλίτσα μου γλυκιά, εγώ θα σου πω παρά την όποια απογοήτευσή σου, να μην είσαι τόσο αρνητική με τους καυμένους τους άντρες! Κι αυτοί ταλαιπωρημένα πλάσματα (από κάποιες άλλες σαν κι εμάς) είναι, που ψάχνουν απλώς ένα ήρεμο κι όμορφο λιμανάκι να αράξουν...
Μήπως ματάκια μου, δίνεις εσύ πάααρα πολλά (από την ψυχή σου) πολύ νωρίς & τους φοβίζεις; Μη τους βλέπεις έτσι (που το παίζουν δλδ σκληροί) κατά βάθος είναι πολύ πιό ευαίσθητοι από΄μας & εντελώς ψυχούλες! Και είμαι πραγματικά πεπεισμένη γι΄αυτό!
Φιλάκια & ξέχνα την όποια απογοήτευση! Η ζωή συνεχίζεται ή πιό απλά "C'est la vie"...

Georgia said...

Kι εγώ της ίδιας άποψης είμαι!! Όχι δεν τους βλέπω αρνητικά, ίσα ίσα! Απλά σκέφτομαι τη δική μου συμπεριφορά ότι μερικές φορές με πιάνει η μανία ντε και καλά να σώσω μια "ψυχή", έστω και χωρίς αυτή να το ξέρει! "C' est la vie...", όπως πολύ σωστά ανέφερες! Φιλάκια! ;)

Ασκαρδαμυκτί said...

Δηλαδή ρε παιδιά, δεν μπορούμε όλοι μας, άντρες και γυναίκες, να μην ασχολούμαστε με τα εσώψυχα των άλλων;
Πώς το λέει και το τραγούδι;
"Δεν μ' αρέσουν οι σωτήτρες, δεν γουστάρω να σωθώ"!

Georgia said...

*ασκαρδαμυκτί: Έχεις απόλυτο δίκιο αλλά μάλλον σε όλους μας αρέσει που και που να το παίζουμε Μητέρες Τερέζες!

YO!Reeka's said...

κοίτα να δεις τι λένε αι γυναίκαι μεταξυ τους!

Βαγγέλης Μπέκας said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Βαγγέλης Μπέκας said...

Αυτό το τελευταίο είναι πολύ στάνταρ!
Πάλι καλά που έχετε αρχίσει και το μυρίζεστε...

Georgia said...

*gelial: Και άλλα πολλά λένε οι γυναίκαι μεταξύ τους που άμα τα ξέρατε θα τρέχατε στους ψυχολόγους για να γιάνετε! (πλακίτσα!)
*vita mi barouak: Στο "Μητέρα Τερέζα" αναφέρεσαι καλέ μου? Τι να κάνουμε.. το 'χουμε το σύνδρομο μέσα μας!! Αλλά δε σας χαλάει και τόσο σωστά? ;)

ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

Τις πιό θερμές & εγκάρδιες ευχές μου καλή μου! Υγεία, πολύ αγάπη & χαρά να πλημμυρίσει τη ζωή σου η νέα χρονιά! Να πραγματώσει τα πιό όμορφα όνειρά σου & να σε ταξιδέψει σε γλυκά μονοπάτια αγάπης!!!
Χρόνια Πολλά, Χρόνια Καλά!

J. said...

Πολύ διεισδυτικό, αν και όχι αισιόδοξο. Καλή χρονιά πάντως !

Georgia said...

*johnny be good: Καλή χρονιά και σε σένα johnny!! Αισιόδοξο όχι λες ε?? Έχεις ένα δίκιο... Αλλά ήταν ένα συμπέρασμα που βγήκε εν βρασμώ ψυχής οπότε μπορείς και να μην το πάρεις τοις μετρητοίς! Εγώ πάντως εξακολουθώ να το επαναλαμβάνω 3 φορές τη μέρα! ;)