Sunday, December 03, 2006

Ένα μπουκέτο Κυριακές!

Αν και ποτέ δε μου άρεσαν οι Κυριακές, αποφάσισα σήμερα, μάλλον επηρρεασμένη από τον καιρό, να τους δώσω μία δεύτερη ευκαιρία και να τις κατατάξω σε κατηγορίες, προς γνώσιν και συμμορφωσίν τους! Ελπίζοντας στο μέλλον να είναι πιο καλές μαζί μου!

Μαθητικές Κυριακές: Δύο φίλες στο Μοναστηράκι, πίνοντας έναν από τους πρώτους καφέδες και καπνίζοντας κλεφτά τα πρώτα τσιγάρα! - Την άλλη Παρασκευή έχει χορό το σχολείο του Κώστα, Νίκου, Αλέξη (ένας από τους εκάστοτε γκόμενους εν πάσει περιπτώσει!) και θέλω να πάω! Θα έρθεις? - Αμέ! Αλλά τι θα πούμε για να πάμε? Θα πρέπει να φύγουμε κατευθείαν μετά τα Γαλλικά για να προλάβουμε! (τιμημένο Γαλλικό Ινστιτούτο με τα ανελέητα τρίωρα 7-10, τρις εβδομαδιαίως!)
Κυριακές της Γ' Λυκείου: Βγαίνοντας από το φροντιστήριο και ανάβοντας ένα τσιγάρο πριν γυρίσουμε σπίτι. -Μαλάκα τι διαγώνισμα ήταν αυτό? Και δεν πρόλαβα να ανοίξω βιβλίο χθες, πήγα Εξάρχεια το βράδυ! Καλά, θα με κράξει πάλι ο Όμηρος! (ο φυσικός που τράβαγε τα μαλλιά του διορθώνοντας τα κυριακάτικα "μαργαριτάρια" μας!)
Κυριακές του Πάσχα: Ζώντας αξέχαστες οικογενειακές στιγμές! -Σήκω! Ξύπνα παιδάκι μου, ο πατέρας σου είναι έξω με το θείο από τις 5 να ανάψουν τη φωτιά! Σήκω να βοηθήσεις! - Και τι να κάνω ρε μάνα? Το κάρβουνο? Άσε με, ούτε 8 δεν είναι η ώρα! - Σήκω που σου λέω, τσακώνονται πάλι κι εγώ έχω δουλειά με το κοκορέτσι, δεν τους προλαβαίνω!! - Καλημέρα μπαμπά, καλημέρα θείε! Χρόνια Πολλά! - Καλημέρα κορίτσι μου! Να σου βάλω ένα κρασάκι? (ντόινγκ!!) Και πες στον πατέρα σου να μη μου το παίζει εμένα ψήστης γιατί εγώ έχω σουβλίσει αρνιά και αρνιά τόσα χρόνια και..... μπλα μπλα μπλα....(κάπου εδώ ανοίγουνε και τα Ευαγγέλια -κοινώς πέφτουν καντήλια- οι εν λόγω ψήστες, μην ξεχνιόμαστε κιόλας Άγιες Μέρες!)
Φοιτητικές Κυριακές Νο 1 (ζώντας ένα μεγαααάλο έρωτα!): Ξύπνημα αγκαλιά με το μεγαααάλο (κάποτε στο Τέξας...) έρωτά μου, χουζούρεμα στο τέρμα, ξανά αγκαλίτσες, φιλάκια, όλα τα γούτσου γούτσου μαζεμένα, σε δουλειά να βρισκόμαστε για να μη σηκωθούμε από το κρεβάτι!Ώσπου... - Μωρό μου, ξέχασα! Είπα στα παιδιά να ρθουν από δω το απόγευμα να δούμε τη μπάλα! - Και γιατί εδώ καρδιά μου και όχι στο σπίτι σου??? - Ε, να μωρέ, εσένα πιάνει καλύτερα η τηλεόρασή σου! (αδιάσειστο επιχείρημα! Αλλά όταν ο έρωτας σου έχει κάψει τα μισά εγκεφαλικά κύτταρα, το καταπίνεις!Αλήθεια αυτά τα κύτταρα ανανεώνονται ή θα 'χω πρόβλημα στο μέλλον??)
Φοιτητικές Κυριακές Νο 2 (με την παλιοπαρέα!): Χτυπάει το κινητό, το αγνοείς, ξαναχτυπάει, το σηκώνεις...(όχι απαραίτητα με αυτή τη σειρά!) - Κοιμάσαι ακόμα ερπετό?? Σήκω, έχω μαγειρέψει, θα ρθεις από δω? - Οκ! Σε λίγο θα 'μαι εκεί!(πώς ξυπνάει ο άνθρωπος αμέσως με μια καλή πρόταση!) - Φέρε και κανένα κρεμμύδι αν έχεις για τη σαλάτα! Ο Θ. θα φέρει τη ρίγανη! Και καβάντζωσα και μαγιονέζα από τον Α. για την τονοσαλάτα! Α, μήπως έχεις και κανά Rio Mare ακόμα? (όλοι συνεισφέρουν αν θέλουν να φάνε!) - Να πάω να πάρω και γλυκάκια?? Κατάληξη: Φαγητό μέχρι σκασμού και χοντρό "πέσιμο" στην τούρτα από τον Κυριτσόπουλο με τα κουτάλια! (γιατί πιατάκια γλυκού και λοιπά προικώα δεν παίζουν!)Και μετά παρακολούθηση αγώνων, playstation, dvd και λοιπές ομαδικές ασχολίες μέχρι πρωίας! -Ποιος θα φτιάξει καφέ?? Έλα οι γυναίκες να πλύνουν τα πιάτα!! Φοιτητικές Κυριακές Νο 3 (με τη συγκάτοικό μου!): Συνάντηση στην κουζίνα κάποια στιγμή κατά το μεσημέρι! - Καλημέρα γλυκιά μου!!Πώς κοιμήθηκες? Ο ελληνικός πότε τελείωσε γαμώτο?? - Άσε είδα ένα όνειρο... Κάτσε να σου πω! Α, με πήρε και η Μ., θα ρθει από δω σε λίγο να φάμε και να κάνουμε το σχέδιο. - Τι θα παραγγείλουμε σήμερα? Θα ρθει και η Ζ., θέλει κι αυτή βοήθεια στο σχέδιο. Και μετά μπορεί να περάσουν τα αγόρια για καφέ.(χίλιοι καλοί χωράνε!) Κατάληξη: Όλοι μαζεμένοι στην κουζίνα, οι μισοί στο πάτωμα (δεν μας περισσεύουν οι καρέκλες!), για το σχέδιο δεν κάνει κανείς νύξη, γέλια μέχρι δακρύων και χαζολόγημα στο τέρμα!
Τώρα που τα ξανακοιτάω, μήπως να αρχίσω να αναθεωρώ την άποψή μου για τις Κυριακές?? Κάποιες από αυτές δεν ήταν τόσο κακές τελικα!

No comments: