Monday, July 16, 2007

What were you thinking?

Μόλις γύρισα απ'τη δουλειά... (Ναι, έπιασα δουλειά, θυμίστε μου να σας πω λεπτομέρειες!)
Καθώς τα πνεύματα στον εργασιακό χώρο είναι λίγο τεταμένα τις τελευταίες μέρες (Νεεεύρα το αφεντικό, α πα πα!!!) δε μπορώ να πω ότι την ώρα του γυρισμού ήμουν και στην καλύτερη διάθεση! (Μου 'χε πέσει και ολίγον τι η πίεση ομολογώ!)
Μέσα στο τρόλει με το νουμεράκι 14, κατεβαίνοντας την Πατησίων, με το mp3 στη διαπασών ("Can you read my miiiind??"), βλέπω ξαφνικά το πρόσωπό μου στο παράθυρο! (Φτου σου κοπελάρα μου!) Λες κι ετοιμαζόμουν για φονικό! (Ντου από παντού σου λέει!) Μια ζοχάδα άλλο πράγμα... (Σας τα λέω επιστημονικά γιατί είναι η μόνη γλώσσα στην οποία μπορώ να εκφραστώ!)
Στιγμιαίο σοκ: "Συγκεντρώσου κοπελιά, τι μούτρα είν'αυτά?? Για σφάξιμο πας μανίτσα μου??"
Ανασκουμπώνομαι, κοιτάω δεξιά, κοιτάω αριστερά (Ok, δε μας είδε κανείς!), αλλάζω τραγουδάκι ("Get up and dance, I'm in the mood for love...Revelation's dayyyyyy!!!") και παίρνω βαθιά ανάσα! Ο αέρας του κλιματιστικού σε μίξη με τα καυσαέρια (Χάλια η ατμόσφαιρα, χάλια!Γκουχ!) μάλλον το έκανε το θαύμα του!!! ("Let's enjoy the feel...We 're aliiiiveeeee!!Take a breathe!!!We 're aliiiiiiiveeeee!)
Άι σιχτίρ, που θα κυκλοφορώ μουτρωμένη λες και πέσαν τα καράβια μου έξω! Ποιος? Εγώ που δε μπορώ με τίποτα τους μουρτζούφληδες ανθρώπους!!! Α πα πα!!! (Έλα, πολλά λες!)
Φτάνοντας Κολιάτσου, κατεβαίνω να πάρω ένα χυμούλι μη μας βρει καμιά λιποθυμία μέσα στο Μέσο Μαζικής Μεταφοράς και λαχταρήσουμε κόσμο! (Η πίεση που λέγαμε!)
Από τα ακουστικά που χοροπηδάνε στα αυτιά μου (Στο 30 το volume, ακόμα κουδουνίζω!) ξεχύνεται μια εικόνα: "Bouncing off the top of this cloud...."
Δε βαριέσαι, το υπόλοιπο της διαδρομής θα το κάνω περπατώντας! (15 βήματα ισοδυναμούν σε μία θερμιδούλα!)
"We could be bouncing off the top of this clouououd...."
Καθώς ο χυμούλης έχει ανεβάσει την πίεση σε ανεκτά για την εποχή επίπεδα (Στο 10 η μεγάλη, στο 8 η μικρή - ελπίζω!) συγκρατούμαι με το ζόρι για να μην αρχίσω να τραγουδάω! (Γιατί δεν είναι ώρα τώρα να φάμε καμιά ντομάτα στα καλά καθούμενα!)
"Make this easyyyy.... It's not as heavy as it seems!!!"
Ουπς, φανάρι! (Μη μας φάνε και λάχανο στο άνθος της ηλικίας μας!) Στο replay η Tori! Πάμε πάλι: "It's not as heavy as it seeeeeems...."
Ok, τώρα έχω το ύφος του χαζοχαρούμενου που άνευ λόγου και αιτίας είναι μέσα στην τρελή χαρά! (Τι πίνεις και δε μας δίνεις???)
Δεν πειράζει, το προτιμώ! Eντάξει, μπήκα σπίτι, τα όποια προβλήματα/σκέψεις/θέματα προς επίλυση είναι ακόμα εδώ, αλλά τουλάχιστον εγώ τώρα αναγνωρίζω το προσωπό μου στον καθρέφτη!
ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΣΑΣ ΤΟ ΕΙΠΑ????????
"Bouncing off of clouds
we were!!!
Is there a lone lost-and-found?
Make it easy!
Make this easy!
It's not as heavy as it seems!!!
Wrapped in metal,
wrapped in ivy!
Painted in mint ice cream!!
We could be bouncing off the top of this cloud!
(I've put on my silver)
Bouncing off the top of this cloud!
Failure to respond worked,
I talked but did you listen?
Bouncing off the top of this cloud
(I've put on my silver)
Ooh but would you say has it come to this?
(I've put on my silver)
Bouncing off the top of this cloud
Well you can stare all day at the sky,
but that won't bring him back!
That won't bring him back!
You say you're waiting on fate,
but I think we decide...
I think we decide,
where we take our lives!
Make it easy
Easy
Easy
We could make this easy!
Easy love!
Easy!
We could make this easy!
Make this easy!
It's not as heavy as it seems!
Make this easy!
Make this easy!
It's not as heavy as it seems!
Wrapped in metal,
wrapped in ivy!
Big umbrellas smiling!
We could be bouncing off the top of this cloud!
(I've put on my silver)
Ooh but would you say has it come to this?
(I've put on my silver)
Bouncing off the top of this cloud!
(I've put on my silver)
Ooh but would you say has it come to this?
(I've put on my silver)
Bouncing off of clouds
we were...!"

16 comments:

Blogaki said...

Πρόλαβαααα!!!
Συγχαρητήρια μικρούλα μου!!!
Κερνάς!:)
Είμαστε όλοι πολύ περήφανοι για σένα!!
Μμμμμμμμουατς πολλά πολλά πολλά!!!

Georgia said...

*blogakiiiiiii: Καλώς το μου! Ευχαριστώωωωωωω πολύ πολύ πολύ! :)))) Και βέβαια κερνάω! (Τον άλλο μήνα όμως, δεν πειράζει ε? Ε? Ε?) (Πολύ συγκινήθηκα με το μήνυμα, ξέρεις εσύ...!) Σμμμμμουάαααατς!

kotosalata said...

Ωπ!!!! Βρε καλώς το κοριτσάκι!!!!!

Πολλά πολλά συγχαρητήρια και καλό ξεκίνημα με τη δουλειά! Αναμένομε τας λεπτομέρειας.....

Κίσσες!!!!

JoaN said...

ΟΟΟΟΟΟΛΛΛΛΛΕΕΕΕΕΕΕ! με πρόλαβε το Blogaki! κερνάς απόοψεε εσυ σαλαλαα :D

pietà said...

Κλαπ-κλαπ-κλαπ-κλαπ, και με κόμεντ, γιατί τα είπαμε από κοντά!!!

Μπράβοοοοοοοο κουκλίτσα!! Και να θυμάσαι! Καλύτερα χαζοχαρούμενο ύφος, παρά θλιμμένο και τσαντισμένο!

;)))

Effie said...

Mpravoooooo!!!!!
Kai twra pou to pires... psakse gia kamia wraia korniza, na to kremaseis ston toixo na to vlepeis!!!!
;>>>>>

Unknown said...

Δεός, ανατριχίλα, θαυμασμός... εύγε!!! άντε και εις ανώτερα (για την πίεση λέω)
:))

€lisavet said...

Μπράβο σου! Να'σαι πάντα τόσο χαρούμενη! :)

Georgia said...

*kotosalata: Καλώς σας βρήκα!!! Ευχαριστώω, ευχαριστώ! Οι λεπτομέρειες της δουλειάς σύντομα κοντά σας! Φιλάκια!
*joan: "...έναν ακόμη καημό"??? Όποτε θες μικρή μου!! Σμμμματς!!
*pietaki: Μερσί για τα κλαπ κλαπ!! Όσο για το χαζοχαρούμενο του θέματος, τολμώ να πω ότι είναι πάγια τακτική του καταστήματός μας! ;)
*effaki: Την έχω παραγγείλει ήδη στον κορνιζά (έτσι λέγεται??)! Και θα ναι μια κορνίζα μμμούρλια!! :)
*narita: Απ'το στόμα σου και στου Θεού τ'αυτί naritako μου!! Γιατί έχω πήξει στο 9 η μεγάλη, στο 6 η μικρή!! Πάω δεν πάω!! Φιλάκιαααα!
*elisavet: Ευχαριστώ κουκλίτσα! Και καλωσόρισες! :))

JoaN said...

teleiaaaa meta tis diakopes shmeiwnw kerasmaaa :P xooyxoyxoy (lene mh ta3eis se gero k se paidi E:P)

Georgia said...

*joan: "Σ'άγιο κερί και σε παιδί παιχνίδι" εννοείς ε?? Δε μας πάει καλά αυτή η παροιμία νομίζω! Την έχουμε ξανακάνει λάθος!! (βλ. παλιότερο ποστ) Έεεεεεκλεισεεεε!! ;)

JoaN said...

xaxaxaxa nai nai ayto lew! :D

Georgia said...

Θα μιλάμε και απ'το δικό σου blog και απ'το δικό μου??? ;)

JoaN said...

giati oxi? lol :P

JoaN said...

giati oxi k sta dyo lew... :P

Georgia said...

Ok! Λοιπόν, τι νέα??? Για πε, για πε! :P