Wednesday, July 25, 2007

Τα του καύσωνα

Ή αλλιώς πώς επηρρεάζει τη ζωή μας το σαρανταπεντάρι υπό σκιάν!
Πρωινό ξύπνημα: Όχι δεν το χω! Καθόλου όμως, μην τα ξαναλέω! Αυτές τις μέρες όμως όχι απλά ξυπνάω με το πρώτο (από τα τριάντα στο σύνολο!) χτύπημα αλλά και πετάγομαι (κυριολεκτώ!) κατά τις έξι (έξι και οχτώ για την ακρίβεια- spooky!!) κάθιδρη και νομίζοντας (λόγω ζέστης) ότι είναι τουλάχιστον 10:00, ότι έχω χάσει το λεωφορείο/τη δουλειά μου/τ'αυγά και τα πασχάλια εν ολίγοις! Ματιά στο ρολόι, σιχτίρισμα πρωινιάτικο, αλλαγή πλευρού, επανάληψη του σκηνικού μετά από μία ώρα!
Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Με το freddo στο χέρι να έχει ήδη ζεσταθεί, το mp3 στ'αυτιά ("Θέλω επειγόντως διακοπέεεες... σαλαλαλα) και το γυαλί ηλίου από τις εφτάμιση, παρακαλάω στη στάση να περάσει τρόλει με κλιματισμό/χωρίς πολύ κόσμο/με κόσμο που έχει ανακαλύψει το Rexona τουλάχιστον! (Κάνε Παναγιά να γίνει το θαύμα!) Ναι, καλά! Το φανταστικό τρόλει θα αργήσει, δε θα έχει ούτε κλιματισμό, ούτε τα παράθυρα θα ανοίγουν, ο κόσμος θα γκρινιάζει κι εγώ θα καταλήξω να πάρω ταξί!
Ταξιτζής μπαϊλντισμένος από ζέστη που τα 'χει βάλει με μάνα ("...κι αδερφή κι αγάπη εσύυυυ....σαλαλα!)/γυναίκα/παιδιά/κοινωνία άδικη: "Ζέστη ε??" (Άντε καλέε! Αλήθεια?? Ούτε που το πρόσεξα!) "Πού πας κούκλα πρωί πρωί?" (Είπα να βγω βόλτα στην Πατησίων να τεστάρω το νευρικό μου σύστημα!) "Την κάψαμε την Ελλάδα πάλι..." (Όχι άλλη επικαιρότητα, σας παρακαλώ!!!) "Αλλά εγώ θα σου πω ποιος τις βάζει τις φωτιές... Η κυβέρνηση/αντιπολίτευση/οι οικοπεδοφάγοι/η πεθερά μου μπλα μπλα μπλα" (Εδώ καλά είμαστε, θα περπατήσω λίγο, δεν πειράζει!!!!)
Μηχανήματα του διαβόλου: Το ρεύμα κάνει διακοπές (κι αυτό γαμώτο.....), οι ανεμιστήρες γυρίζουν ανάποδα (spoookyyy!), τα κλιματιστικά βγάζουν ζεστό αέρα (Κι εσύ πάρει Φουτζίτσου!!), τα ραδιόφωνα πιάνουν σταθμούς από Ντουμπάι, τα φαξ στέλνουν ερωτικές επιστολές στους πελάτες, (Αγαπημένε μου Δήμε Ζωγράφου...), οι υπολογιστές βαράνε διάλυση (Πού πήγαν τα έγγραφά μου?????), τα τηλέφωνα καταρρέουν (Είστε σε γραμμή προτεραιότητας, προτεραιότητας, προτεραιότ.......), τα αυτοκίνητα μένουν εν μέσω Εθνικής Οδού (Εντάξει, εδώ φταίγαν τα λάδια! ;) )...
Και με όλα αυτά καταλήγεις να έχεις....
Νεύρα: Πάσης φύσεως, από όλους και για όλα! Νεύρα το αφεντικό (Θέλω την αναφορά της αυτοψίας ΑΠΟΨΕ!!!!ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ!!!), νεύρα οι πελάτες, νεύρα ο περιπτεράς (Θες και τσιγάρα ώρα που είναι????), νεύρα εσύ (Εντάξει, το παραδέχομαι...), ο καλός σου/η καλή σου, νεύρα οι γονείς σου (Τι ώρα είναι αυτή που γύρισες?????)/οι φίλοι σου (Εσύ φταις που δε θα πάρεις άδεια να πάμε μαζί διακοπές!!!!!!)! Μισή κουβέντα παραπάνω (και παρακάτω ενίοτε!) και όλοι ετοιμοπόλεμοι για παρεξήγηση/τσακωμό/"στης Αννούλας την ποδιά σφάζονται παληκάρια" το λένε στο χωριό μου! Τηλέφωνα κλείνουν κατάμουτρα, πόρτες χτυπάνε με πάταγο, μισόλογα καταπίνονται (ή και δεν καταπίνονται καμιά φορά!)! Για ποιο λόγο? Κανείς μας δεν ξέρει πραγματικά νομίζω... (Νομίζω?)
Το συγκεκριμένο ποστ γράφτηκε σήμερα, την ενδεκάτη (στο περίπου, γιατί και το ρολόι στα τελευταία του είναι!) βραδυνή, μετά από τρίωρη υπερωρία (Ναι, πήγα στη δουλειά και το απόγευμα...), κατόπιν προβληματισμού, εκ των υστέρων συνειδητοποίησης ότι είμαι λίγο ευέξαπτη τελευταίως (Ό,τι να 'ναι είμαι, αλλά πώς το λένε κομψά τώρα αυτό?) και ως προσπάθεια διασκέδασης όλων των παραπάνω μέχρι να δροσίσει!(Όλα αυτά??)
"...Now your grip is too strong!!! You can't catch love with a net or a gun!!! Gotta keep faith that your path will change. Gotta keep faith that your luck will change. Tomorrow...."

9 comments:

pietà said...

Λευκό πανί..... Χμμμ....

(τι έκανες πάλι μαρή;;;;;)

:)

Blogaki said...

Α! Και νόμιζα ότι μόνο εγώ έχω νεύρα τελευταία και κλείνω τα τηλέφωνα στα μούτρα του κόσμου! (Ποιου κόσμου δηλαδή, του τρισάθλιου του αδερφού μου που άμα τον πιάσω θα σου πω εγώ που θα μου κάνει και τσαμπουκάδες ο παλιοχλεχλές...!!Να'το πάλι!! Δεν το ελέγχω!!) Είναι σοβαρό γιατρέ μου;; :)
Περαστικά μας!!!

[Germanos] said...

χαλαρωστε κοριτσια , η ζωη ειναι ενα συνολο συμβιβασμων (το χω ξαναπεί , ΝΟΜΙΖΩ)

Crucilla said...

Πές τα Γερμανέ, πες τα. You just cant have it all!
Mανταμίτσα, πάμε για κανένα μπάνιο να στρώσεις, έρχεται και η Πανσέληνος, βάλε κανένα ασημένιο κόσμημα και φτου φτου να μη σε ματιάσω! ( γαμώ τις ορμόνες μας γαμώ)

Georgia said...

*pieta: Καλέ τίποτα!!! Τίποτα δεν έκανα η αθώα!!! Α πα πα, τι καχυποψία είναι αυτή??? :)
*blogaki: Καθόλου σοβαρό δεν είναι! Νομίζω και ελπίζω! Ε?Ε λέω?? Α γειά μας!!
*germanos: Εμένα αυτό το σύνολο καθόλου δε μ'αρέσει πάντως. ΟΥΦ!
*crucilla: Ναι το μπάνιο μας μάρανε, που δε μπορούμε να κουνηθούμε απ'τη νύστα!!! Η Πανσέληνος φταίει λοιπόν?? (Μεταβίβαση ευθυνών, πολύ μ'αρέσει!) Το ασημένιο κόσμημα πάλι γιατί?? Και γιατί με φτύνεις??? ;)

gsus said...

Γύρισες και δεν σε πήρα και αχαμπάρι!
Missed you!
Έπιασες δουλειά, ζέστη κάνει, διακοπές δεν θα πας, σκατα τα φεντικά, γκρίνια κλπ κλπ.
Τέλεια τέλεια μια χαρά είσαι, όπως σε άφησα ]]:PPPPPPP
χεχεχε

Unknown said...

Μόλις παρακολουθήσατε μια γαλήνια-ήρεμη-ήσυχη-καταπραυντικη βόλτα στην καθημερινότητα με την georgia...
Αχχ ηρέμησα λίγο, ωραίο ποστ.

Georgia said...

*gsus: Είμαι κι αθόρυβη! (σαν τα φουτζίτσου!) :P Καλέ ναι, μια χαρά σου λέω!!! (Και δύο μη σου πω...) :) Φιλάκια γλυκέ μου Κωνσταντίνε!
*narita: Η γαλήνη, η ηρεμία και η ησυχία είναι η ειδικότης μας! Για να μη βαριόσαστε ποτέ στην καθημερινότητά σας, προτιμήστε μας! Τώρα και με δόσεις! Ευχαριστώ naritako! :))))

Anonymous said...

μ αρέσετε όλοι εκεί κάτω στη χαβουζοπρωτεύουσα,,όλοι αγωνίζεστε γιά ένα καλύτερο ΄πρότζεκτ' και φυσικά σας περιμένουν τα πρόζακ...
έχετε ν ακούσετε κελάηδισμα πουλιού από τότε που προσπάθησε να σας το πουλησει ένας φουκαράς κινέζος,,υπομονή,θα φτιάξουν τα πράγματα τον επόμενο αιώνα της προσομοίωσης..φιλάκια