Sunday, June 17, 2007

Σύντομα κοντά σας!

Έχω πολλές (πάαααρα πολλές μέρες!) να μπω στη blogoσφαιρα!! (Σας έλειψα??) Έλλειψη χρόνου? Έλλειψη διάθεσης? Δεν είμαι σίγουρη....
Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω την όρεξη που είχα λίγους μήνες πριν για να γράψω... Αλλά και ούτε θέλω να το κλείσω αυτό εδώ το blog στο οποίο έχω βγάλει τα σώψυχά μου τόσο καιρό.. (Ακούς blogaki μου?????)
Φαντάζομαι ότι θα μου ξανάρθει η διάθεση να μπω να γράψω, να διαβάσω άλλα posts, να σχολιάσω..
Μέχρι να μου βγει αβίαστα λοιπόν, θα με περιμένετε?? Και μην τολμήσετε να με ξεχάσετε, θα το μάθω!!! Φιλιά σε όλους!!!

12 comments:

pietà said...

Εδώ είμαστε εμείς βρε! Σιγά μη σε ξεχάσουμε!!!

Μακιααα!!!

Mogwai said...

Πιετα ασ τ αυτα, δεν της ειπες οτι εχει και χρονοχρεωση η αναμονη ε?

gsus said...

Άντε βρε κούυουουουουουουυυκλα σε χάσαμεεεεεεε..

bbchris said...

Σου πήρα εισιτήριο.

Στο είπανε?

Anonymous said...

Εγώ βαριέμαι εύκολα! Αν δεν γυρίσεις σύντομα, θ'αλλάξω στέκια!!! :p

Unknown said...

και μεις είπαμε ότι φεύγουμε για διακοπές-ξεκουραστική αλλά ποστάρουμε στο μούχτι...
τι να ξεχάσουμε βρε... δε πα να γκρεμίσεις κι όλο το template και να μην ξαναγραψεις... το link θα μείνει και θα το πατάω να μπαίνω από τις χαραμάδες...
:)))))))))))))))))))))))))))

Georgia said...

*pietaki: Το 'ξερα, το 'ξερα!!!! :))
*mogwai: Να σου λείπουν αυτά με τις χρονοχρεώσεις!!!! Άκου εκεί!
*gsus: Να μαιαιαιαιαιαι πάαααλιιιι! Φιλάκια! :)
*chris: Το έμαθα, το έμαθα! Ευχαριστώωωω! :)
*x-bloggaki: Θα σε πιάσω απ'το τσουλούφι και θα σου πω εγώ!!!! Άντεεεεε!!
*narita: Είσαι πάρα πάρα πάρα πολύ γλυκός naritako!!(συγκινήθηκα!!) Σμμμμουάτς σμμμουάτς σμμμουάτς! :)

JoaN said...

περιμένω, ώσπου να θυμηθώ, θα περιμένω...σαλαλα
να που περιμένω κάτι (η Γεωργία) να φανεί σαλαλα
Θα περιμένω, τις σκέψεις σου φωτιά
τα κρύα πρωινά, μέχρι μια μέρα να γυρίσεις,Θα περιμένω σαλαλαλα

JoaN said...

α αν δεν δεις άλλο blog
άσε με άσε με! στις 25 ήρθε στον Κραουνάκη να κάνει συναυλία και επειδή δεν τον έχω δει ποτέ live και επειδή ο Μάλαμας κι ο Ιωαννίδης θα παίξουν κ στισ9/7 στην Πετρούπολη, λέω να πάω τότε........ (αλλά ΟΛΟΙ όσοι θα μου έκαναν παρέα θα πάνε στις 25... :S ) (
προβλήματα που έχΩ ο κόσμος. :P)

Georgia said...

*joan-σχόλιο Νο1: Δεν περίμενα ποτέ να δω συνδυασμό Τρύπες-Lactoτράγουδου!!! Με έστειλες ομολογώ!!!
*joan-σχόλιο Νο2: Δε σ'αφήνω, δε σ'αφήνω! Ελπίζω αύριο να σε κάνω να αλλάξεις γνώμη! Μάλαμας-Ιωαννίδης θα ξαναπαίξουν αλλά με παρέα σαν κι αυτή που θα μαζευτούμε τη Δευτέρα δεν έχεις ξαναματαπάει σε συναυλία!(ούτε εγώ!) Οπότε να σου λείπει ο Κραουνάκης, γιε γιε??? :)

cindaki said...

Φυσικά και μας έλειψες!!!

Georgia said...

*sofi-k: Θα κάνω δυναμικό comeback, I promise!! :))