Wednesday, May 23, 2007

Τι άλλα????

18 comments:

Crucilla said...

A γεια σου! Και να παν να γαμηθούν όλα.

Anonymous said...

Γιατί κακή διάθεση...μια χαρά είναι όλα κι αν δεν είναι σκασίλα σου , εσύ να είσαι καλά αυτό φτάνει.
Άντε γλυκιά μου "ανέβα" χαμογέλα και ξέχνα ότι σε χαλάει

Φιλάκια

Unknown said...

οπα λάθος..καταλάθος μπήκα δε το ήθελα..ηρέμηστε είπαμε, λάθοςς....καλά...

kotosalata said...

Τώρα εγώ να πω καλημέρα ή θα φάω καμία μπουνιά???

Blogaki said...

Εχμ...θύμησέ μου να σου στείλω το τηλεφωνάκι που λέγαμε!! :) :)

[Germanos] said...

Υπάρχει οδηγός επιβίωσης ΚΑΙ για την περίπτωση σου.

1. Χαλάρωσε (δεν μπορείς, ε?)

2. Σκέψου λάρτζ και άσχετα πράγματα (πχ το ενεργειακό πρόβλημα της Νοτιας Κορέας και η επίπτωση στις τιμες των μεταχειρισμένων Νταεβού)

3. Γραψε ποστ για τα ανωτερω ασχετα πράγματα

4. Μουάτς

JoaN said...

ΈΛααααα χαμογέλααααα χαμο γε λά σαλαλαλαα

μα έχει κι ο γκρεμός δρομάκια κ μπορεώ να τα πατώ σαλαλα!

proserpina said...

Εεε μα, δεν έχει και ημερομηνίες ετούτο το template και δεν ξέρω πότε είναι το today: σήμερις, χτες, προχτες, αύριο;

Ελα καλέ νεραϊδάκι! Γιαα πάμε! Γιαα να ανεβούμε λίγο!

snikolas said...

Υπάρχει κάτι που μπορούμε να κάνουμε για να σου φτιάξουμε την διάθεση;

cho2499 said...

Μόνο εμένα μ αρέσει πολύ οι εικόνα? Εχει πολύ φάση ε....και ναι, αν μποούμε να σ φτιάξουμε κάπως το κέφι, let us lknow...

bbchris said...

Σου πέρασε το bad mood? :)

Gaara said...

Alwayz look on the bright sight of life lala lala =D

Mogwai said...

ελα βρε ακομα αυτη η φατσουλα?

pietà said...

Τι έπαθε το παιδί καλέ;;;;;;;;;;;;;

m@ri@ said...

ok,ένα γεια σου ήθελα να πω
:)

gsus said...

Τι έπαθες κούκλα;

Georgia said...

Ουουουφ!!! Να 'μαι πάλι!!! Συγγνώμη που άργησα να απαντήσω στα σχόλιά σας αλλά.... Τρέεεεχωωωωωω!!! :)))))
*crucilla: Έεεεεετσι!!!! Πώς πέρασες pete το τριήμερο?? ;)
*trelofantasmeni: Εντάξει, έφτιαξε η διάθεση τώρα! :)) Ευτυχώς δε μου κρατάνε πολύ τα μούτρα! Φιλάκια κουκλίτσα!
*narita: Καλέ μου naritάκο μη φοβάσαι!! Έλα μέσα καλέ, μη στέκεσαι στην πόρτα! Έλα λέω!!! Δε δαγκώνουμε!!! :)
*kotosalataki: Ποτέ!! Είμαστε κατά της βίας σε τούτο δω το blog!
*blogaki: Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς!!! ;)
*germanos: 1) Άν χαλαρώσω νομίζω ότι θα αρρωστήσω!
2) Το σκέφτηκα το ενεργειακό πρόβλημα της Νότιας Κορέας και πραγματικά αγχώθηκα ακόμα περισσότερο!!
3) Θα γράψω σχετικό post μόλις συγκεντρώσω όλα τα απαραίτητα στοιχεία! Δεν κάνουμε προχειροδουλειές εδώ!
4) Φιλάκια πολλά γλυκλέ μου! Και ευχαριστώ για τις συμβουλές!
*joan: "Δρόμο άλλαξε ο αέρας", ακριβώς αυτό μικρή μου!! ;)

Georgia said...

*nikolas: Μου τη φτιάξατε ήδη γλυκέ μου! Σας ευχαριστώ όλους!
*cho2499: Καλωσόρισες μικρούλα μου και σ'ευχαριστώ! Ήταν απόλυτα αντιπροσωπευτική αυτή η εικόνα εκείνες τις μέρες, χαίρομαι που σου άρεσε!
*chris: Μου πέρασε, μου πέρασε!! :)
*gaara: Έλα, πάμε όλοι μαζί!! "Αlwayz look on the bright side of life... (whistle, whistle, whistle!!) Kαλωσόρισες!! :)
*mogwai: Ε τι?? Να τη βγάλω??? Don't worry, μου πέρασε!! ;)
*pieta: Ως γνωστόν είναι κυκλοθυμικό το παιδί, μία συνηθισμένη κρίση έπαθε αλλά επανήλθε!!!!
*m@ri@: Μη φοβάσαι κούκλα, πέρασε και πες ό,τι θες! Καλωσόρισες κιόλας! :)
*gsus: Ξέρω ότι θα καταλάβεις: "Θα πάθου κρίσ'!!!! Θα πάρου ψυχοφάρμακα!!!" ;)